Ztráta kontroly

303 18 6
                                    

Pohled Naruta

Potom co mi dala Hokage volno tak jsem se rozhodl jít na moje a Kyomino místo. Bylo v lese kousek od vesnice. Je tam vodopád který teče do menšího jezírka, rád jsem tam s ní totiž  pobýval když mě hlídala.

,,Naru?"uslyším známý hlas. Otočím se a spatřím Katsumi. 

,,Katsumi?" podívám se na ní. Přijde ke mně a sedne si vedle mě. Začne mě hladit na zádech a usměje se. 

,,Mě můžeš říct cokoliv Naru, jsem tu pro tebe." nepřestane se usmívat.

Tolik mi jí připomíná.

Sklopím pohled. ,,Je načase abys ses o ní něco dozvěděla když jdeme na tuhle misi. Nechci před tebou nic skrývat." řeknu a podívám se před sebe.

,,Jaká byla?" zeptá se. 

,,Úsměvavá, dobrosrdečná a úžasná. Vždycky mi se vším ráda pomohla." řeknu a podívám se na Katsumi. ,,Stejně jako ty." hlesnu a přiblížím se k jejím rtům. 

,,Ty jsi jí tak strašně podobná jenže mě k tobě něco víc táhne." zašeptám a lehce jí políbím.

Ona začne spolupracovat a polibky mi oplácí, oba zavřeme oči a polibek prohloubíme. Když se po chvilce odtáhneme, tak jí dám pramen vlasů co jí padá do očí za ucho. ,,Moc tě miluji Katsumi a to se nezmění." řeknu.

,,Já tebe taky Naru, už jen od pohledu na tebe jsem se zamilovala. Byl si takovej drsnej hřebec, který si jde za svým. Na každého jsi byl hrozně hodný a pomáhal jsi všem. Ty tvoje oceánově modré oči mě zaujmuly na první pohled." řekne a usměje se.

Najednou zašustí křoví a já ihned vyskočím do stoje. Zarazím se, tu čakru znám. Trochu mi zrudnou oči, takže by měli zfialovět.

,,Kitsune klid, hlavně v klidu ano?" řekne klidně.

,,Ten bastard chcípne hned!" křiknu.

,,Kat běž do vesnice hned." řeknu hrubě než bych chtěl. 

,,Naru co se děje?" zeptá se. 

,,Slyšela jsi mě, je to rozkaz." řeknu. 

,,Hai." odpoví a rozběhne se zpět do vesnice. Uslyším jak ten sráč se rozeběhne pryč.

Žádný takový, chcípneš.

Rozeběhnu se za ním a když už ho skoro doběhnu tak ho slyším křičet. ,,Je za mnou!" Několik ninjů si stoupne před něho. Zrudnou mi oči úplně, začnu cítit jen pomstu a vztek.

,,Kitsune klid, víš jak to dopadlo minule. Musíš se uklidnit."

,,Poslechni Kuramu prosím Naruto."

,,V klidu, jen je zabiju nic víc."

Už se neudržím a vyjedu po nich a začnu je vraždit jednoho za druhým. Vidím rudě a nedokážu ten masakr zastavit.


Pohled Kakashiho

Chvilku jsem jim tam vysvětloval kdo je Kyomi a jaký vztah s ní má Naruto dokud k nám nedoběhla Katsumi celá udýchaná.

,,Katsumi co se děje?" zeptá se jí Itachi. 

,,Není čas! Naruto se přestává ovládat!" řekne v podřepu když se vydýchává. 

,,Co tím myslíš?" zeptá se Tadashi. 

,,Ty ninjové co tam byli tehdy oni jsou." nedořekne a já pochopím.

Lišák [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat