Je to moje vina

240 14 6
                                    

Pohled třetí osoby

Hned potom co to rudovláska dořekla, tak se mezi nimi rozhostilo ticho. Rudovláska přistoupila k blonďákovi a opatrně ho objala. Blonďák jako na povel se k ní přitisknul, sám moc dobře věděl že jí to bude muset někdy říct.

,,Ššššš, to bude v pořádku. Nemusíš mi o ní nic říkat pokud se na to necítíš." utěšovala rudovlasá dívka blonďáka, který v její náruči plakal. Aby ho utěšila tak ho začala výskat po vlasech a šeptala mu do ucha uklidňující slova.

A tak tam klečeli a objímali se navzájem uprostřed prázdné ulice hodně brzy ráno.

Pohled Itachiho

,,Ti dva už dneska nedojdou co?" zeptal se s uchechtnutím Tadashi. 

,,Myslím že ne." přikývl Ryu. Ať se mezi nimi děje momentálně teď cokoliv, tak doufám že  budou oba šťastní.

,,Pojďte vy dva, jdeme dovnitř a do pokojů. Nechci vás vidět mimo svůj pokoj." mávnu rukou a rozejdu se ke dveřím budovy. ,,Seš jak Lišák." odfrkne si Tadashi pochoduje dovnitř a následuje ho i Ryu.


Pohled Naruta

,,Neměli by jsme jít na pokoje?" zašeptá Katsumi a stoupne si. 

,,Asi jo." přitakám a také si stoupnu. V ruku v ruce jdeme prázdnou ulicí směrem k ANBU budově. Po chvilkovém tichu se mě na něco Katsumi zeptá.

,,Pokud mi to s Kyomi říkat nechceš nebo se na to necítíš, tak to nechám být. Ale je vždycky lepší se svěřit, protože se ti uleví." řekne a podívá se na mě. 

,,V pořádku, jen je bolestivé o tom mluvit. Slibuji, že pokud budu mít někdy kousek času tak ti to řeknu." usměji se.

Jsem rád že jí mám. Je pro mě stejně důležitá jako Kyomi, někdy je to až k pláči jak se jí podobá. Je stejně starostlivá, mluví klidně a vyrovnaně a hodně se usmívá.

,,Dobře, už se těším až mi o Kyomi něco řekneš." řekne a usměje se.


-Druhý den-

Vzbudí mě bušení na dveře mého pokoje. ,,Jo už jdu!" křiknu a vstanu z postele. Zívnu a protřu si pořádně oči. Popadnu triko, který je přirozené přes židli a přetáhnu si ho přes hlavu potom se rozejdu ke dveřím a otevřu je. Spatřím tam Tadashiho.

,,Tadashi?" hlesnu.

,,Zdravíčko veliteli, měl byste se dostavit k Páté Hokage. 

,,Pročpak?" optám se.

,,To nevím jen řekla abych vás sehnal a proto vám tak zběsile musím na dveře." uchechtne se.

,,Pokud je to tedy vše tak už můžeš jít rád bych si vyčistil zuby oblékl se a učesal se " řeknu a hned jak poslechne tak zavřu dveře a jdu se obléct a učesat. Trvá to chvilku se učesat, hodím na sebe můj oblek, nandám si masku a vyrážím k Páté Hokage.

><><><><><

Když stojím před dveřmi Hokageho kanceláře, tak zaklepu. Ozve se tiché ,,Dále" a já vstoupím. Hned jak vejdu do místnosti tak před stolem Hokage pokleknu. 

,,Chtěla jste mě vidět Pátá?" optám se se skloněnou hlavou. 

,,Chtěla." odmlčí se.

Podívám se na Hokage a čekám na to co chce sdělit. Nadechne se a pomalu vydechne. Tohle co mi chce říct bude něco vážně zlého. 

Lišák [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat