Pohled Naruta
Spěchám k Páté Hokage a cestou se minu s týmem 10 a Sakurou. Aniž by si mně všimli pokračují v cestě dál a já dál pokračuji v té své. Když dorazím ke dveřím kanceláře, tak jemně zaklepu na dveře a čekám na odezvu že můžu vstoupit. Po chvilce se ozve tiché ,,Dále." a vejdu dovnitř a zavřu dveře za sebou. Pokloním se, sundám si masku a čekám na instrukce.
,,Lišáku, jak určitě už víš od Tadashiho, tak se máš vydat na velice nebezpečnou misi. Moc se mi nelíbí že musím posílat zrovna tebe, ale jsi nejsilnější ninja z vesnice a proto jsem vybrala tebe. Nevím kdy se vrátíš, ale máš na to času kolik chceš, jen se vrať živý a zdravý." řekne a já sleduji jak se jí na obličeji střídají výrazy.
,,Nemusíte se bát Pátá, vrátím se co nejrychleji jak to půjde a pokusím se neumřít." řeknu a usměji se na ní svým zářivým úsměvem. Ona se usměje a zašmátrá v šuplíku.
,,Tvoje mise okrem chunninské zkoušky se ruší, tahle mise je více důležitá. Spočívá v tom, aby jsi tyhle čtyři svitky donesl do Skryté Mlžné, Skryté Písečné, Skryté Kamenné a Skryté Bleskové. Také si tě na nějakou dobu budou chtít zapůjčit do služby, jsi pro ně velice důležitý Naruto." usměje se a ze šuplíku vytáhne čtyři svitky na kterých jsou znaky vesnic a předloží je přede mně.
Seberu ze stolu svitky a podívám se naposledy na Pátou.
,,Hodně štěstí Naruto, doufám že se setkáme co nejdříve." řekne a podá mi ruku. Já ji příjmu a potřesu si s ní, nandám si masku a jen na odchod mávnu rukou a zmizím.
Pohled třetí osoby
-O týden později-
Rudovlasá dívka společně s třemi tmavovlasými chlapci se procházela po Konožském parku a povídala si s nimi.
,,Jak to vzal Sasuke, když jsi mu řekl že Naruto odešel." zeptal se nejvyšší tmavovlasý mladík a podíval se na menšího, který stál po jeho levici.
,,Udělal doma pěkný bordel, naši ho museli vyhnat na chvíli ven jinak by se z něho zcvokli." zasmál se zpětně nad Sasukeho reakcí před týdnem.
>Flashback<
,,Sasuke, mám pro tebe docela špatnou zprávu." řekl starší tmavovlásek mladšímu.
,,Hm." zamručel nepříjemně mladší.
,,Od Tadashiho jsem slyšel, že Naruto odešel na hodně těžkou misi ze které se jen tak nemusí vrátit. Jen jsem ti to chtěl říct Sasuke." řekl starší a otočil se k mladšímu zády a pomalu odešel dolů za rodiči.
I když mladší tmavovlásek se tvářil před bratrem že je mu to fuk, tak jen co jeho bratr odešel, začal v pokoji řvát a rozhazovat věcmi. Vztek měl na sebe že odtamtud zdrhnul a nepromluvil si s blonďáčkem. Když Itachi sešel dolů za rodiči, tak uslyšel Sasukeho křičení a hluk co v pokoji dělal. Rodiče se zmateně na Itachiho podívali a on nad tím mávnul rukou. Po nesnesitelných deseti minutách hluku se jejich otec zvedl a vlítnul Sasukemu do pokoje.
Bylo slyšet jen ,,Přestaň tu bořit barák a vypadni se uklidnit ven." a dolů sešel jak Sasuke, tak i jeho otec. Jejich matka se chtěla zeptat co se děje, ale to už Sasuke byl fuč.
,,Škoda že jsem u toho nebyl." smál se pobaveně nejvyšší tmavovlásek.
ČTEŠ
Lišák [CZ]
FanfictionCo kdyby Minato s Kushinou nezemřeli rukou Kyuubiho? Obito, Kakashi a Rin by znali Naruta od malička a pomáhali ho vychovat. Uchiha clan by nebyl vyvražděn a Sasuke by žil spokojený život s rodinou. Naruto by se scházel s dívkou z písečné a považova...