Tým 1

111 6 0
                                    

Pohled Naruta

Nastalo v kanceláři hrobové ticho. Pátá se na mě podívala jestli to myslím vážně.

,,Pátá, opravdu bych si přál abych měl tým děcek, které mohu něco naučit. Samozřejmě pokud nesouhlasíte tak to chápu. Je to veliká odpovědnost a pokud by jste to chtěla nechat na nějakým dospělým, tak bych jsem se s tím nějak smířil." odpovím svůj velice dlouhý monolog.

Pátá se s povzdechem na mě podívá.

,,Dobrá tedy." odvětí a opře si bradu o ruce.

,,Mám tu jeden tým co dělá velký problémy ostatním. Myslím si že by potřebovali udělit nějakou lekci. " usměje se a otevře šuplík ze kterého následně vyndá složku.

,,Namikaze Naruto, zde je složka týmu, který by měl být tvůj. Doufám že se ti je povede zkrotit. Hodně štěstí." řekne a podá mi složku.

,,Děkuji moc, určitě nebudete zklamaná." pokloním se a i se složkou zmizím. 

><><><><><

Objevil jsem se ve své kanceláři a sednul si ke stolu. Otevřu složku a vedle sebe dám tři papíry mých budoucích žáků.

Pokud tedy projdou.

,,Kit, hlavně je šetři." řekne.

*povzdech* ,, Když ty děcka nikdo nezvládl tak je musím napravit ne?" promnu si spánky.

,,Když myslíš." odvětí.

Zadívám se na na papíry a opřu si hlavu o ruku.

——————————————————————————

Akaha Hiru

Věk: 12 let

Výška: 175 m

Váha: 52 kg

Clan: Namikaze

Zbraň: Dvoustranný kunai, Shin-katana (clanu Namikaze)

Oční technika: žádná

Ostatní: Velmi bystrý a věrný

Level: býval Genin, nyní Chunin

Ninja: Útok, Obrana, Stratég

-|Z osobního důvodu zatajen, jeho clan a jméno clanu změněno.|-

——————————————————————————

,,Namikaze clan? Jak je to možné? Vždyť by mi otec řekl o tom ne? Proč se jmenuje Akaha Jiří a ne Namikaze Hiru? Tolik otázek mám."

,,Kit, vím že jsi zmatený, ale určitě se najde důvod proč to skrývá." *lehne si na ruce či tlapky*

,,Doufám Kuramo, jen mě zaráží, že je někdo další z mého klanu. Dokonce má i stejnou katanu jako otec." *podepřu si bradu*

,,Kit, koukni na konec papíru. Má ho změněné kvůli osobním důvodům." líně odpoví.

,,Máš pravdu. Až se s ním setkám, tak se ho na tohle zeptám. Ale mám takový pocit, že mi to nejspíše neřekne." *povzdech*

Odložím si jeho papír na stranu a vezmu do ruky další. 

——————————————————————————

Lišák [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat