Ah no no don't touch me there
This is my no no square
"HAHAHAHAHHAHAHA" Hyunjin menggelakan rosé yg secara tidak sengaja nya membaling kasut tumit tingginya jatuh dr atas rooftop ke taman bunga skolah. "DIAM LA HYUNJING" jerit rosé dgn nada kerimasan. "WEYH KNE BUDAK REMPIT BWH TU SIA BODO DY PENGSAN ANJAY AHAHAHHAHAHA" gelak hyun seperti di rasuk.
Lino, woong, yunho segera ke hujung rooftop untuk memastikan hyunjin tidak menipu.
Kelihatan seorang plajar terlantar di atas bangku diangkat oleh cleaner untuk ke bilik kesihatan"weyh tu bukan budak jepang tu ke?" tanya lino sambil menunjuk kearah pelajar tersebut. Hyunjin berhenti ketawa lalu mendekati lino. "eh haah la, tp spe laki tu--" hyunjin dipotong oleh suatu suara yg tiada bezanya dgn kerak. "ala jeles arh tu welkkk" perli rosé yg sedang khusyuk bermain mobile legend.
Cuma yunho, lino, hyunjin dan rosé shja yg brada dsitu. Maklumlah rosé ni betina jadian.
Hyunjin mendekati rosé lalu menutup screen phone rosé dgn tgnnya. "WEYH BODO LIMA ORG TGH LAWAN AKU NI, AQ NAK SAVAG--"
"You have been slain"
[bunyi gagak lalu]
"HAHHAAHHAHAHAH" dak2 nam gelak sekuat hati membuatkan rosé ingin membunuh mereka menggunakan parang. "ARGH DAH LA AKU NAK BALIK" marah rosé lalu menghempas pintu rooftop.
Hrini patutnye ade kelab but yg lepak atas ni smua kena tendang dri kelab masing2. Yg peliknye guru besar xtau lmao.
Ketiga-tiga nam tersebut memerhatikan rosé yg sudah menghampiri pagar utama. "aku rse dy taktau hrini pakcik lee yg jg" kata yunho. Pakcik lee ni guard yg paling bertanggungjawab, nmpak budak ponteng je hah mampos la kau. "ye eh?" serentak hyunjin dan lino.
"tgk tu" yunho mencuitkan bibirnya ke suatu arah. Lino dn hyunjin menoleh kearah yg ditunjukkan.
Kelihatan pakcik guard mengangkat rosé seperti:
Yea begini.
Kmi pun menghiraukan peristiwa tersebut lalu menyambung kerja sendiri
Beberapa minit kemudian pintu rooftop dibuka menampilkan rosé dgn muka pasrah nya. "eh eh kte nak balik?" perli lino. "diam argh" arah rosé.
Masa balik gulugulugulu~
Beg woong koyak.
Yoongs jumpe sedara dia tepi jln
Yujin jumpa kaum dia bergayut pd dahan pokok
Pakcik cleaner tepakai mop irene
Irene sendu"weyh aku nak beli beg bru ni alang2 jom arh" ajak si kerdil. "ah liptint aku pon dah habis ni" kata si monyet baru. "well, aku lapar" kata jejaka tampan iaitu hyunjin. "aku nak beli baju jeno" nyata irene.
Sekumpulan kawan itu menoleh kearah irene. "irene" panggil rosé "dy just sebatang mop" sambung rosé. Irene menjeling lalu bermanja manja dgn mop nya itu.
Ade hri aku patahkan mop tu
M
ereka pun bercadang untuk makan sushi lalu ke shopping mall.
Ketika d shopping mall, woong mengajak mereka pergi ke panggung wayang, crita baru kluar, frozen 2,dlm panggung wayang ramai family, diorang sekumpulan je dak remaja.
Stelah tamat cerita frozen 2, hyunjin, lino dn yunho berlari kearah Molly fantasy (knk2 riang en) manakala yoongs meneman woong membeli beg baru. Minah2 pulak pergi shopping baju ngn make up.
Situasi di molly fantasy~
Hyunjin tgh main mesin bola keranjang, yunho dn lino mendekati hyunjin. Yunho meletakkan cup yg berisi air gas nya diatas mesin bola keranjang tersebut lalu bermain bersama hyunjin manakala lino hanya memerhati. Secara tidak sengaja, bola yg dibaling oleh hyunjin melantun smula dan melanggar cup yunho yg berisi air gas td menyebabkan ia tumpah diatas lantai.
Yunho memandang kearah air tersebut lalu ke hyunjin lalu ke lino. Hyunjin dn lino melakukan perkara yg sma.
Selang beberapa minit, game mereka belum hbis mereka telah melarikan diri--
(YG ATAS NI DRI KISAH YG BENAR MSA AKU FIRST OUTING ¶^¶)
TBC~
YOU ARE READING
Life as an Utopian || hyunjin
Fanfiction[MALAY] Berdasarkan group whatsapp yg dipanggil Utopia Kisah hyunjin yg sem ini Buku ni random and banyak carutan if u budak baek jgn la baca