Anyeong goose goose
//han jisung melintas//
Author's POV
Sejak kejadian beberapa hari yg lalu,dimana tiga ekor mensia iaitu hyunjin, lino dn yunho menumpahkan air gas d molly fantasy lalu melarikan diri,mereka bertiga bercadang untuk tidak kembali ke molly fantasy tersebut untuk setahun.
Hyunjin pov
Jalan"
Cri awek--
"WOI HYUNJING" potong pemikiran aku la hanat ni. "HYUNNJINGGGG" Buat tak tau, buat tak tau, buat tak tau-- "eH ADEH ADEH SAKIT WOUUII" rmbut ku ditarik oleh manusia sependek 10cm. "hAh rasakan, tu ah palau gi" woongkerdil membebel lalu melepaskan rambut ku yg perfect.
"halah engko ni nak tarik rambut aku pun kne lompat ke sia?" tanyaku pd woong dn hanya mendapat tumbukan si bahu yg rasanya hanyalah sperti digigit semut.
"kau, yunho ngan lino tak crite gi asal korang balik awal. Org tak habis shopping gi" kata woong smbil menuju ke lokernya. Aku duk sni je teman dy kemas loker, lgipun kitorang dua je suka dtg skolah sbelum matahari terbit. Pukul 5 cun gitu. Gate tak buka pun but geng kitorang ni ade jalan rahsia bawah tanah dri belakang rumah aku smbung ke taman sekolah.
Jalan tu wujud kat belakang rumah aku sbb anak bekas owner rumah tu dlu slalu lambat datang sekolah. Yang bestnye, jalan bawah tu jd tempat lepak lepas geng kitorang hias tempat tu.
"tunggu la yunho ngn lino dtg. Aku tk nk ckp pape"
Author's POV
Tiba2, hyunjin dn woong terdengar suara org berbual. "aku ingat kite dua ja slalu awal" kata woong. Suara itu makin kuat. Hyunjin ternampak susuk badan besar yg amat dikenali nya. "shhh sorok--" hyunjin menarik woong ke dlm bilik store yg berdekatan.
"weh asal"
"pakcik guard"
"ou"
"weh gelap ah, bukak lampu"
Woong menekan suis lampu d dinding. "AAAH WTF--" jerit hyunjin, terkejut. Woong pun berpaling lalu ternampak apa yg membuatkan hyunjin terkejut. "EH HITOMI? EUNSANG? APEKAH?" dua pelajar yg merupakan classmate hyunjin dan woong itu sdg berpelukan. Mereka memandang woong dn hyunjin dgn rupa terkejut lalu menolak satu sma lain.
"bodoe aku terasa single tapi aku taken --" kata woong.
Manakala hyunjin pula,
"WEH TU BUKAN MOP IRENE KE?! ASAL PATAH?!"
astaugeh
"SIOT NAPE AKU SINGLE"
sambung hyun.
BANG!
Kedengaran bunyi pintu store ditendang "SAPE KAT DALAM" jerit pakcik guard. "weyh cepat tahan pintu"
Tp mereka terlambat
Pakcik guard berjaya bukak pintu
"KORANG BUAT APE DTG AWAL SGT NI" tengking pakcik guard lalu ternampak kelibatan hitomi.
"KORANG TIGA NI-- ANAK ORG WOI" kata pakcik guard tersebut lalu mengetuk kepala kmi bertiga kecuali hitomi.
Maka mereka bertiga pun di denda bersihkan tandas.
"ape hubungan kau ngn hitomi bro" woong bertanya kepada eunsang smbil mengelap cermin. "erm.. dy girlfriend aku--" kata2 eunsang dipotong dgn bunyi yg kuat.
YOU ARE READING
Life as an Utopian || hyunjin
Fanfiction[MALAY] Berdasarkan group whatsapp yg dipanggil Utopia Kisah hyunjin yg sem ini Buku ni random and banyak carutan if u budak baek jgn la baca