I

95 15 4
                                    

BANG!!

Semua pelajar di kaki lima skolah lantas memandang kearah bunyi tersebut. Seorang lelaki tampan (oof) menutup mukanya menggunakan buku, malu dan menyesal kerana terhempas pintu loker milik nya.

Setelah smua plajar mengalihkan perhatian mereka, lelaki tersebut dgn parah nya ketuk kepala sendiri
"ape bodoe la kau ni haih" katanya kpada dirinya sndiri.

"woi hyunjin" terasa seseorang meletakkan tangan di bahunya.

"aye bro belum mati rupanya" hyunjin menyapa (la sgt) minhoe, kwn baiknya.

"jom ah gi kelas lambat kang" ajak minhoe.

Dlm perjalanan ke kelas, terdengar bunyi monyet menjerit "KETEPI SMUA AKU DH LAMBAT" kata monyet tersebut--

"budak baru eyh? Buli nak?" tnye minho.
Dia memandang hyunjin dgn wajah yg gembira (euw) "aku on je bro" kami pun fist bump giteuu.

Oke dah stop la tukar bahasa pasar lak

Hyunjin POV

Sampai je kat kelas. Satu kapur ditikam dri dlm kelas terkena kepala minho HAHAHAHHAHA. Kedengaran bunyi gelak tawa pelajar di dlm kelas tersebut

"ehem"

Oops. Aku tgk kearah suara tersebut lalu berlari ke tempat duduk yg kosong dgn minho mengikut dari blakang.

Sir Bang memerhatikan kami

Hensem bhai cikgu kami aums

Kelas pun bermula.

Beberapa jam kemudian

KRING~~~

Lonceng pun berbunyi tanda waktu rehat. Sir belum habis cakap lagi aku dan lino lari keluar kelas pfft.
"weyh2 tgk tu woong la" aku menunjuk kearah seorang manusia kerdil

"WOI PENDEK SNI ARH!" jerit si lino menarik perhatian beberapa org pelajar. Woong pun berlari kearah kami "AKU TINGGI LA" kata woong.

"HHAHAHAHHAHAHA" gelak seorang plajar yg terdengar kata2 woong. Woong memberikan pandangan maut kpada plajar tersebut.

"dh2 mane yunho, kate nak rehat sama kat rooftop?" aku tanya si kerdil tadi.

"WOI"
"OMAKKAUSETAN" aku tertampar manusia tersebut.
"ouh yunho rupanya" yunho menahan kesakitan tamparanku yg terlalu power.

Selepas membeli makanan, kami bergegas ke atap skolah. Bukak pintu je dah nmpak anak kucing tepi jalan lepak sorang2 dasar loner.

"Aye yoongs" sapa woong. "aye pendekkk" yoongs menyahut sapa woong lalu kepalanya diketuk dgn kuali woong. "OUCH ASAL KAU BAWAK KUALI SIAL" jerit yoongs pada woong.

"for safety reason" kata woong dgn slamba. "weyh kelas aku ngn yoongs an ade budak bru sia, nme dy yujin, ahn yujin" kata woong sambil mengunyah sandwich di tangannya. "jd?" tnyaku tidak mengambil kesah. Lalu kedengaran bunyi pintu ditendang terbuka.

Waduh spe ajak geng minah ni.
Bermula la pertengkaran antara jantan2 dan betina ini.

"bapak annoying odoe minah2 ni" kata ku pd lino.
"tu ah" sahutnya

Ketika mereka masih bertengkar, dtg la sorang lagi minah bernama rosé nie

"setan ni pulak--"

Maka start la mereka mengenalkan diri mereka kpada budak bru yg bernama yujin. Ini la monyet yg berlari kat kaki lima pgi td.

Aku terlalu taasub dgn makanan, tidak hirau memperkenalkan diri sbb jantan lain dah knalkan ha senang keje aku walaupun kene tampar td huhuu.

"kau boleh panggil aku---"

KRING~~

Maka terpotongla kata2 sahabat ku pfft

TBC~

Life as an Utopian || hyunjin Where stories live. Discover now