Hai korangggggg, sorry yer Fr lama tak update. Btw jangan lupa like and komen. Tanpa korang siapa la saya. Yer dok? Tq😚. Btw kalau korang nak beli Giftbox birthday or nak bagi dekat someone. Boleh tekan link kt 👇🏻Mesej sis tau.. 0195082114
SELAMAT MEMBACA SAYANG² SEMUA SIS PRMOT SIKIT JER😉.
Hyunra diam merenung ke luar tingkap kapal terbang. Entah kenapa dia rasakan tidak senang hati. Kai yang duduk di sebelahnya hanya diam.
"Hyunra?" Soal Kai. Dia segera memandang Kai. Lelaki itu tersenyum manis memandangnya.
"Saya cuma kurang rasa senang." Hyunra tersenyum agar Kai juga tidak berfikiran negatif. Kai mengangguk lalu berpaling.
___"Haishh... mengantuknya."
"Ramainya orang."
"Wehhh cikgu kt sanaaaaaaa"Mereka semua berlari mendapatkan guru. Hyunra menarik beg lalu melangkah namun terhenti apabila namanya dipanggil.
"HYUNRAAAAAA?! Kau nak pergi mana?"
Suara itu. Hyunra berpaling kearah lain dan terlihat Sehun yang segak berbaju putih dan bertopi tersenyum sambil membuka cermin mata.
Kai yang sudah sampai di depan guru hanya menggeleng kepala. Macam baru bercinta.
Hyunra kaku namun sehun menghampiri dia. Terus badan Hyunra dipeluk erat. Dia rindukan wanita ini.
"Sehun ramai tengok."
"Maafkan aku. Aku tak sengaja tinggikan suara dulu. Sungguh aku tak sengaja. Hyunraa.." Sehun melepaskan pelukan muka wanita itu dipegang.
Mata mereka bertentangan dan serentak mereka mengucapkan.
"Saya cintakan awak."
Mereka tersenyum dan kembali berpelukan. Siapa kisah orang tengok. Aku sudah tak kisah.. yang aku tahu Hyunra aku punya.
"Amboiii² "
"Asal la buat drama dekat sini."
"Semakkk laaaa"Kai hanya mampu menggeleng kepala. Biarkan mereka gembira sentiasa.
___
"Hyunra betul awak nak tidur dekat rumah awak?" Soal Sehun apabila sampai di depan rumah Hyunra. Dia mengangguk. Sehun akur.
"Jom." Segera dia keluar dan membuka pintu untuk Hyunra. Hyunra hanya menggeleng kepala. Dia ni..
"Bukan ada apa-apa." Ujar Hyunra lalu berjalan ke pintu. Hyunra memasuki kunci pintu dibuka dan dia melangkah masuk.
Buka saja lampu. Hyunra kaku. Kunci ditangannya jatuh. Sehun diam memandang dari kenderaan dia menghampiri dan kaku disitu.
"Ap..apa dah jadi ni? Kenapa sampah? Ke..kenapa.." Hyunra melangkah masuk ke dalam rumah perlahan-lahan. Ruangan yang dia tinggalkan itu sebelum ini sungguh bersih dan cantik. Namun, malam ini rumah ini.. seperti longgokan sampah.
YOU ARE READING
I'm Okey, Sehun
FanfictionBagaimana rasa mempunyai perasaan kepada seseorang namun takut untuk diungkapkan?. Aku Hyunra/ri (Fr ubah balik sbb xingt nama) dan ini kisah aku di dalam sekolah Asrama yang dikelilingi oleh Atlet² terkenal. Perasaan cinta dan suka mesti wujud. Se...