•7•

284 42 0
                                    

Zilele au trecut și uite așa Crăciunul era tot mai aproape. Jin deja se puse pe decorat apartamentul lui cu tot felul de luminițe colorate și alte cele. Ca de obicei pomul de Crăciun nu lipsi și-l împodobi și pe acesta.

Astăzi era ultima zi de muncă a lui Jin, copii luând vacanță deja.
Se pregăti și ieși pe ușa apartamentului, ca apoi să o închidă și să plece spre grădiniță.

Ca de obicei ajunsese înaintea a multor educatori, de obicei el fiind primul. Cine era prin grădiniță erau doar oamenii de serviciu și cam atât.

După aproximativ 10 minute câțiva copii au ajuns în clasă, fugind spre Jin și îmbrățișându-l.
Ce-i drept copii îl iubeau pe Jin. Era o fire foarte grijulie și atentă, dar și foarte sensibilă.

Ziua lui decurse normal ca de obicei. Voia să ajungă mai repede acasă dar totuși și să stea cu cei mici.

****
La firma lui Namjoon era o harababură totală, fiind ultima zi trebuiau să termine tot ce trebuie terminat, și sincer să fim nu erau chiar așa de puține de rezolvat

Namjoon trebuia să semneze din nou rânduri după rânduri foi, ceea ce ce-l obosea, deși nu se vedea.
Mereu în ultima zi de lucru i se aducea teancuri de foi ca totul să fie rezolvat.
Oricum știa ce urmează și se pregăti emoțional pentru asta, în sensul de a nu enerva și a arunca toate foile pe geam.
Era mai greu decât crezuse.

I need you//namjin Vol.2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum