•11•

270 43 1
                                    

-Ar fi trebuit să-mi spui că nu-ți plac filmele horror*spune Namjoon în timp ce punea toate bagajele în portbagaj*

-A-adica?

-Mai mult stăteai cu capul în popcorn sau te lipeai de mine în loc să te uiți la film...

-Oh...scuze..

-Nu e nimic, ar trebui să mergem acasă acum, se destul de târziu și mâine trebuie să mă întâlnesc cu cineva.

Jin numai spuse nimic și intră în mașină, Namjoon făcând la fel apoi pornind mașina.
Tot drumul nimeni nu zicea nimic, tot ce se auzea pe fundal era muzica de la radio, care era și ea dată destul de încet.

Namjoon parcă în fața blocului lui Jin, acesta nici nu realizase că ajunseră la cât de îngândurat era.

-Jin?Am ajuns! *spune și-l bate pe umăr.

-Ah..scuze*spune coborând din mașină, mergând la portbagaj pentru a-și lua cele cumpărate*

-Ne vedem mâine dacă e.
Spuse și-l îmbrățișă. Jin rămase intact acolo unde era, simțea cum o ia razna doar prin simplul fapt că acesta la îmbrățișat...dar sigur e într-un mod prietenesc...nu? Sigur Namjoon nu simte la fel cum simte Jin, dar asta credea doar Jin.

Îi răspunse într-un final la îmbrățișare, ca să nu arate ca un prost stând acolo statuie.
Își luă din nou la revedere de la Namjoon apoi urcă în apartament, trantind toate plasele în bucatarie apoi mergând direct în cameră..

I need you//namjin Vol.2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum