Și-au petrecut timpul împreună în acea săptămână cum n-au mai făcut-o niciodată.
Putem spune că acea vacanță le-a prins bine, doar ei doi petrecându-și 24/24 timpul împreună.
Revenind la ei, se plimbau pe malul mării, atmosfera de dimineață simțindu-se foarte bine.
Doar că...de 2 zile încoace Jin îl vedea pe Namjoon foarte agitat, sau doar i se părea lui pentru că de obicei îl vedea super calm, și doar e în extaz din cauza vacanței?
Nu de alta, dar știa cât de mult îi plăcea lui Namjoon să vină la mare.Incerca să ignore acest lucru, dar se gândi că ar fi bine să-l întrebe, poate nu se simte bine.
-Namjoon, esti bine?
-Um..da, de ce?
-Te câteva zile te tot văd agitat, sigur e totul în regulă?
-Da, nu-ți face griji.
****
Se înserase, așa că se decisera să dea o ultimă plimbare pe plajă, având în vedere că maine vor pleca înapoi în Seoul.
-Jin, mai știi când m-ai întrebat azi dimineața de ce par agitat...?
-Hm, da. De ce...?
-Pai...știu că poate e devreme, și că avem numai 7 luni împreună, dar eu te-am plăcut din prima zi de când te-am întâlnit, deși n-am vrut să accept nici eu asta.
Jin, eu am nevoie de tine în viața mea, deși nu arăt asta.
Când te-am reîntâlnit, am știut, am știut că tu ești persoana care am căutat-o toată viața mea.
Așa că...Kim Seokjin...vrei...vrei să te căsătorești cu mine?-Joon tu glumești? Normal că vreau...
Te iubesc...-Și eu...și îți promit că o voi face până în ultima clipă a vieții mele...
SFÂRȘIT
am terminat și cartea asta, dar de data asta de tot, înțelegeți voi=}
sincer e prima carte la care am făcut vol 2, și ideea de a scrie un nou început al lor mi-a plăcut mult.știu că n-am scriu cel mai frumos și profesional, dar sper că va plăcut cartea, sau cel puțin ideea acesteia, desigur vă mulțumesc de voturi, și celor care doar au citit-o și le-a plăcut cartea.
vă iubesc mult de tot pe toți, nu uitați.
pupss ❤
CITEȘTI
I need you//namjin Vol.2
Romance"Atunci când te-am reîntâlnit, am știut că tu ești, am știut că tu îmi ești alesul, persoana care am căutat-o toată viața mea"