•13•

259 43 3
                                    

Jin se simțea...devastat? În orice caz nu se simțea bine, poate avea dreptate..poate Namjoon nu simte la fel, și nu ar mai trebui să se obosească.
Trecu prin fața restaurantului încercând să nu se facă văzut. Într-un final ajunsese la cafeneaua unde trebuia să se întâlnească cu Taehyung.

Intră și-l văzu pe Taehyung stând la masa lor obișnuită, uitându-se prin meniu.

-De cât timp ești aici? Am întârziat? *întrebă Jin punându-se pe scaun*

-Nu de mult timp, și nu, nu ai întârziat .

-Oh..bun..

Își comandară amândoi câte o cafea. După ce comanda fu gata și servită, Jin luă o gură ca apoi să intre din nou în gândurile lui.
Poate că Namjoon îl consideră doar prieten. Poate în timpul ăsta și-a găsit pe cineva dar nu a vrut să-i spună. Sau își bătea joc de el? Nu, n-are cum.. Namjoon nu pare a fi genul..dar totuși, moneda are 2 fețe..

-Jin? Jin! Alo?! *spune Taehyung fluturând mâna în fața lui*

-Ce? Oh, ce e?

-Te strig de 2 minute, ce ai?

-N-am n-nimic...

——————

Mda, postez din ce în ce mai rar și imi pare rău. Credeam că după ce se termină carantina asta voi fi mai plină de viață și cu idei mai faine, și că voi scrie mai mult.
Ei bine n-a fost așa, mă simt ca și moartă și nu știu de ce..
Oricum am impresia că scriu mai nasol pe zi ce trece, câteodată mă gândesc să mă las, dar nu știu sigur.

Știu că probabil nu veți citi asta dar inf:)
Vă doresc o zi faină 💕

I need you//namjin Vol.2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum