Era deja 9 seara și Jin nu ajunsese. Ce naiba face atâta? A pățit ceva? Nu, n-are cum, e cu Taehyung.
Merse spre baie, vrând să facă un duș, pentru a se relaxa.
Între timp Jin intră tiptil în apartament, în speranța că Namjoon nu-i prin preajma. Și spre fericirea lui era la duș.Dăduse fuguta în cameră, băgand în mini valiza lui cadoul pentru Namjoon.
Merse la bucătărie doar ca să se pună pe scaun plictisit. Era obosit dar voia să-l vadă pe Namjoon.
Venind vorba de Namjoon, fix atunci ieșise din baie, având doar un prosop pe el.
Jin se ridică de pe scaun mergând vesel spre el.-Jin!
Aproape că strigă, sărind în brațele lui. La naiba fusese speriat. Jin plecase de la 1 de acasă. 8 ore e ceva.
Îl sărută apăsat, luându-l pe Jin prin surprindere.-Ce-i cu reacția asta?
-Știi ce griji mi-am făcut? Ai plecat de la 1 de acasă!
-Ah, s-scuze...*spuse și-și lăsă capul în jos, jenat. Poate ar fi trebuit să-i scrie că va sta puțin mai mult*
-Nu-i nimic pui*spuse și-l luă în brațe*
Jin merse și el la rândul lui la un duș, urmând să se tranteasca în pat, alături de Namjoon.
Căzu pe gânduri, gândindu-se din nou la tot ce s-a întâmplat până acum."Atunci când te-am reîntâlnit, am știut că tu ești,am știut că tu ești alesul meu, persoana pe care am căutat-o toată viața mea"
Gândi Jin, zâmbind pentru el. Nu știa cât va dura, dar pentru el ar vrea să dureze o viață. Se zice că nimic nu e pentru totdeauna...oare chiar așa e..?
CITEȘTI
I need you//namjin Vol.2
Romance"Atunci când te-am reîntâlnit, am știut că tu ești, am știut că tu îmi ești alesul, persoana care am căutat-o toată viața mea"