•23•

254 38 1
                                    

Jin se trezise cu noaptea-n cap. Nu știa cum reușise să se trezească la ora asta, dar nici că mai putea să adoarmă.
Aici era o problemă. Namjoon nu era lângă el. Unde putea fi? Fie că ar fi afară fie că ar fi în apartament, e abia 7 dimineața și încă e beznă afară.

Se ridicase din pat, mergând alene, făcând inconjurul apartamentului, coada de la pijamaua cu ren zbatandu-se la fiecare pas făcut de Jin.

Nu-l găsise pe cel mare nicăieri în apartament, ultima oprire fiind sufrageria.
Becul era stins dar totuși își încercă norocul.
Intră în încăpere, aprinzând becul, lumina orbitoare făcându-l să-și închidă ochii.

-Crăciun fericit somnorila*spuse Namjoon și-l sărută, asta făcându-l instant pe Jin să deschidă ochii*

-Crăciun fericit*îi urase celui mare și-l îmbrățișă, ascunzându-si fața roșie în bluza lui*

Namjoon îl trase pe cel mai mic după el, care nu voia să se miște de acolo, deoarece fața lui era prea roșie.
Se întinse după cadou cu chiu cu vai, după îl bătu pe Jin pe umăr.

-Somnorila, uite și cadoul tău.

-Cadoul!! *tipă și fugi din sufragerie*

Avea Jin fobie de cadouri sau e el prost? Chiar atunci când voia să meargă după el, venise în cameră cu o plasă în mână, ce ar fi presupus el că e cadoul lui.

Făcură schimb de cadouri, Jin fiind mai mult ca fericit când a văzut că primise o pijama cu unicorn.
Fugise la baie și se îmbrăcă cu ea, codița zbatundu-se și ea la spatele lui Jin.

-Cum îmi stă? *spuse ca un copil fericit*

-Perfect.

----

Ați vrut capitol, na capitol:))))

I need you//namjin Vol.2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum