*Carlos*
-Carlos! Co się stało?-spytała Audrey już piąty raz odkąd siedzieliśmy w hotelu w czwórkę.
-No właśnie Carlos. Weś powiedz o co chodzi.-powiedział Jay. Co mam zrobić? Jeśli powiem im prawdę nie uwierzą mi.
-Nic się nie stało. Muszę się przejść do biblioteki.-powiedziałem wstając
-Idziemy z Tobą.-powiedziała Audrey
-Właśnie! Nie zostawimy Cię samego.-dodał Jay
-Nie. Ja sam idę. Wy zostajecie.-powiedziałem, a potem wyszedłem z pokoju, a potem z hotelu. Idąc do biblioteki czułem, że ktoś za mną idzie.
-Jay! Audrey! Harry! Wiem, że tam jesteście.-powiedziałem. Nie myliłem się myśląc, że są za mną. Cała trójka wyszła z krzaków.
-Co Wy tu robicie?-spytałem
-Wiemy, że coś kombinujesz. Nie zostawimy Cię samego.-powiedział Jay
-No dobra. Chodźcie.-powiedziałem. Weszliśmy razem do biblioteki.
-Dzień dobry. Gdzie jest dział z gazetami?-spytałem
-Idzie się na lewo. A o co chodzi konkretnie?-spytał bibliotekarz
-O wiadomości z wybuchu komety w Janesville.-powiedziałem
-On zwariował.-usłyszałem szept Jaya, ale zignorowałem go
-Jest na samym końcu działu.-powiedział bibliotekarz, a ja podziękowałem za pomoc i skierowałem się w tamtym kierunku. Jay, Harry i Audrey nadal szli za mną. Zacząłem przeglądać gazety. Niestety nie było tam nic konkretnego.
-Carlos! Zobacz.-powiedziała Audrey pokazując mi książkę z ofiarami wypadku.-Może tu jest coś co Cię zainteresuje.-powiedziała.
-Może.-powiedziałem biorąc książkę. Mam nadzieję, że nie będzie tam Evie, Mal, lub Bena. Otworzyłem książkę. Na pierwszych stronach nie było nic ciekawego. Kilka stron później były tam dwa nazwiska:
Mal Smith
Ben Hope
O nie!
Zginęli.
Łza zakręciła mi się w oku, ale na szczęście ją wytarłem.
Mam złe przeczucia co do kolejnych kartek.
Na następnych kartkach nie było nic szczególnego i już myślałem, że Evie i jej babcia przeżyły wypadek, niestety pod koniec książki zobaczyłem najgorszą rzecz jaka mogła być w tej książce.
Nazwisko Evie i jej babci.
Evie Carson
Rose Carson
Wziąłem do ręki kilka książkę i wybiegłem z biblioteki zostawiając moich przyjaciół w totalnym osłupieniu.
~~~
Hejka! Mam nadzieję, że rozdział się podoba. Jak widzicie zagadka czemu Evie, Mal i Bena nie było w caście jest rozwiązana. Jednak to nie koniec tej książki. Zostało jeszcze kilkanaście rozdziałów.
Buziaki 😘
_Wicked_descendants_ ❤️
CZYTASZ
💕Muszę Cię odnaleźć~Carvie~💕 Tom II Trylogii
Fanfiction💕Część 2 Zamiana ciałami ustaje, a Carlos czuje, że Evie stała się dla niego kimś bardzo ważnym. Wraz z Jayem, Harrym i Audrey zamierza odnaleźć Evie, jednak to co odkryje będzie dla niego szokujące. ~~~ Czy przeznaczenie zdoła się spełnić? ~~~ Ta...