Hej mam na imię Rosalia. Tak na prawdę dla przyjaciół to Rosa, ale nikt już do mnie tak nie mówi. Jestem czarnowłosą szczupłą dziewczyną, rozsiewającą ponury nastrój wokoło mnie. Dlaczego nigdy nic mi się nie udaje, nie jestem perfekcyjna. Chodzę do Szkoły Osaku w Tokio. Moim bratem jest niejaki Joe King, bramkarz jednej z najlepszych drużyn - Akademii Królewskiej. Nie jestem perfekcyjna, nigdy się tam nie nie dostanę. Dlatego za wszelką cenę udowodnię wszystkim, że dorównam nawet samemu Reyowi Darkowi, trenerowi, aby mnie dołączył do zespołu Akademii Królewskiej.
***
- Podaj do mnie Byron - zawarcie Endou
Podałem do Endou, tak jak prosił, niech tylko perfekcyjnie strzeli, modliłem się w duchu.
Endou był już przy bramce przeciwnej drożyny, gdy rozległy się gwizdki kończące mecz.
- Niech to - wykrzyknąłem
Płynący przez głośniki komunikat, jednak zagłuszył moje narzekania
Wszyscy chłopcy z Akademii Dzieci Zeusa proszeni są o udanie się do Boskiej Sali ( Wielkiej Sali ) na spotkanie z Wielkim Aniołem.
-Ehhh ... - pomyślałem i poszedłem do wielkiej sali ....
Aha, zapomniałem wam powiedzieć kim jestem. Jestem Byron Love, jeden z napastników anielskiej Akademii Zeusa. Nie jestem zwykłym człowiekiem, nie, jestem aniołem, jednym z synów Wszechmocnego Zeusa. Mam jasne platynowe długie włosy i jestem wysportowany.
Nigdy nie byłem na Ziemi, mam nadzieję, że jednak się to zmieni. Chciałbym zobaczyć, jak żyją ludzie i być odpowiedzialny za chociaż jednego człowieka. Jestem najlepszy wśród chłopców w moim wieku, więc dlaczego jeszcze nie dostałem przydziału. To nie fair. Musi się to zmienić.
.................................................. .................................................. .................................................. ..........
To jest moja pierwsza książka na wattpadzie, nigdy nie dzielę się z nikim moimi fantazjami, ale zdecydowałam się zaryzykować, mam nadzieję, że wam się spodoba.
CZYTASZ
Boski Football - Wszystko jest możliwe
FantasyDziewczyna, pracująca w pocie czoła nad swoimi zagrywkami w piłce nożnej i... Anioł, przybyły z Olimpu, aby nad nią czuwać. Jednak to nie wszystko... Kim jest ten chłopak z ognisto czerwonymi włosami?