"Είμαι από κάτω κατέβα" είπα στη Δωροθεα
"Αντιγόνη μου ανέβα λίγο πάνω δεν είμαι έτοιμη " είπε και έκλεισε κατευθείαν το τηλέφωνο. Η αλήθεια είναι πως χάρηκα γιατί θα ξανά έβλεπα τον Κωνσταντίνο.
Χτύπησα το κουδούνι και έφτιαξα λίγο την μπλούζα μου. Μετά από μερικά δευτερόλεπτα άνοιξε η πόρτα. Έμεινα με ανοιχτό το στόμα. Την πόρτα μου την άνοιξε ο Κωσταντίνος ο οποίος φορούσε μόνο μια γκρι υπερβολικά σεξυ φόρμα. Δεν φορούσε μπλούζα έτσι μπορούσα να δω καθαρά τους υπέροχους κοιλιακούς του. Αυτός με θεωρούσε φίλη του έτσι όταν με είδε είπε ενα γειά και με αγκαλιασε. Πρώτη φορά το έκανε αυτό. Ήμουν κάπως κομπλαρισμενη μιας και είχα χάσει τα λόγια του και προσπαθούσα να φενομαι κανονική.
"Αντιγόνη κάτσε λίγο στον καναπέ κατεβαίνω σε 5" άκουσα την Δωροθεα να μου φωνάζει από πάνω
"οκ" φώναξε και κάθισα στον καναπέ. Ήρθε και αυτός και καθισε στον απέναντι καναπέ.
"που θα πάτε? " με ρώτησε και κοίταξε προς τη μεριά μου
" για καφέ " απάντησα
Μόνο αυτό είπαμε και τίποτε άλλο μετά από 3 λεπτά κατέβηκε κάτω η Δωροθεα.
Τον χερετησαμε και φύγαμε. Πήγαμε σε μια καφετέρια πολύ κοντά στο σπίτι της. Καθησαμε και παραγγειλαμε.
" λοιπόν..... Εμ θέλω να σου πω κάτι πάρα πολύ σοβαρό " είπα και ήπια λίγο από τον καφέ μου.
" πες μου " είπε λίγο ανησυχη.
" λοιπόν τα τελευταία 4 χρόνια είμαι ερωτευμένη με καποιον" ειπα
"ποιον τον ξέρω? Κάτσε κάτσε πριν 4 χρόνια ήρθες Αθήνα. Μωρή και εγώ τόσο καιρό δεν ξέρω τίποτα " είπε με μια ανάσα.
" τον ξέρεις και πολύ καλύτερα από ότι τον ξέρω εγώ. Είμαι ερωτευμένη με τον αδερ....φο σου " είπα και ήπια άλλο λίγο
" ναι ναι ναι ναι ήμουν σίγουρη " είπε και μου χαμογελασε
" λοιπόν φύγαμε" είπε
"τι που παμε" την ρώτησα
"το βράδυ θα βγούμε θα πω και στα αγόρια και φυσικά θα ρθει και ο Κωσταντίνος πάμε πρέπει να γίνεις μια κούκλα "
" αντε παμε" είπα
Μου είπε επίσης πως θα τα κανονίσει όλα αυτή. Ήταν 5 και έπρεπε να είμαι έτοιμη στις 11 έβαλα το ξυπνητήρι στις 8 και έπεσα για ύπνο. Χτύπησε το ξυπνητήρι σηκωθηκα κατευθείαν και μπήκα για μπάνιο. Έκατσα πάρα πολύ ώρα μπροστά από την ντουλάπα μου. Τελικά διάλεξα μια μαύρη ψιλό μέση μαύρη φούστα με μια άσπρη κολλητή μπλούζα μαζί με τις μαύρες μου γόβες. Ισιωσα τα καστανοξανθα μαλλιά μου. Και βαφτικα ελαφρά. Τόνισα τα χείλη μου με ένα σκούρο μωβ κραγιόν . Η ώρα είναι 10 έχω αρκετό χρόνο έτσι περνώ το κινητό μου και μπαίνω λίγο facebook. Χαζεύω αρκετή ώρα.
Ακούω την κορνα από το αμάξι του Κωνσταντίνου. Κατεβαίνω γρήγορα κάτω και ανοίγω την πίσω πόρτα. Χεραιταω τα παιδιά και βολευομαι λίγο καλύτερα στην θέση μου.....
Φτάσαμε στο μαγαζί. Κατεβηκαμε από το αμάξι και μπήκαμε μέσα. Καθησαμε σε ένα τραπέζι και παράγγειλαμε τα ποτά μας. Ο Κωσταντίνος καθόταν απέναντι μου.....
"έλα να χορεψουμε" μου είπε ο Κωσταντίνος και με πειρε από το χέρι.
Χορεύεται πάρα πολύ ώρα είχα κολλήσει πάνω του και χορευα όσο πιο προκλητικά μπορούσα....
Φύγαμε από το μπαρ στις 4 είχαμε κανονίσει να κοιμηθώ στην Δωροθεα σήμερα έτσι όταν πήγα αλλαξα κατευθείαν και έπεσα ξερή για ύπνο..
YOU ARE READING
Ερωτευμένη Από Πάντα
RomanceΗ Αντιγόνη είναι ερωτευμένη με τον μεγαλύτερο κατά ένα χρόνο αδερφό της κολλητης της Δωροθεας.