Μπροστά μου έβλεπα μια υπέροχη βίλα. Με έναν υπέροχο κήπο και μια μεσαίου μεγέθους πισίνα.
Κωσταντίνος: σου αρέσει μωρό μου??
Εγω: ναι πάρα πολύ! Τι είναι ακριβώς?
Κωσταντίνος- είναι το μέρος που θα μηνουμε την επόμενη βδομάδα!!
Τον αγκαλιασα και τον φιλισα. Όταν μπήκαμε μέσα έμεινα με ανοιχτό το στόμα ένα τεράστιο σαλόνι ήταν μπροστά μου. Η κουζίνα ήταν εξίσου τέλεια. Ανεβηκα πάνω και ανοιξα την πρώτη πόρτα που συνάντησα πρώτα. Το πρώτο πράγμα που αντικρησα ήταν ένα υπέρ διπλό κρεβάτι. Ανοιξα την ντουλάπα η οποία ήταν γεμάτη από υπερβολικά τέλεια και από ότι φαίνεται καινούργια ρούχα.
Κωσταντίνος-λοιπον βάλε το μαγιό σου και σε περιμένω στην πισίνα!!
Έγνεψα καταφατικα και του έκλεισα το ένα μου μάτι. Με το που βγήκε εστρεψα το βλέμμα μου ξανά στην ντουλάπα. Αφού ανοιξα όλα τα συρταρια βρήκα ένα υπέροχο μαύρο μαγιό. Το φορεσα και μου πήγαινε υπέροχα! Έλυσα την αλογοουρα μου και κοιταχτηκα στον καθρέφτη. Ήμουν υπέροχη. Κατέβηκα κάτω όταν βγήκα έξω τον είδα να με περιμένει έξω από την πισίνα. Με το που έφτασα σχεδόν δίπλα του σκέφτηκα να του κάνω μια πλάκα. Δεν του έδωσα καθόλου σημασία και μπήκα μέσα στην πισίνα από τις σκάλες. Με ακολούθησε και μπήκε και αυτός. Τον είδα που πήγε να με αγκαλιασει αλλά πριν προλάβει να με φτάσει άρχισα να κολυμπαω. Αλλά μάλλον κατάλαβε πως του έκανα πλάκα γιατί χωρίς να το καταλάβω βρέθηκε μπροστά μου. Με αποτέλεσμα να ουρλιαξω από τι φόβο μου. Μου είπε να τον ακολουθήσω και το έκανα κατευθείαν. Με πήγε σε μια από τις γωνίες της πισίνας είχε ένα "καθισμα" και κάθε μία θέση είχε και από αυτό το πράγμα που βγάζει νερό με πίεση. Ήταν όλα τέλεια. Είχα χαλαρωσει τόσο πολύ που είχα κλείσει τα μάτια και για αυτό το λόγο δεν κατάλαβα ποτέ έβαλε τα χέρια του γύρω από τη μέση μου και με έφερε στην αγκαλια του. Με φίλισε με πάθος. Τα χέρια του ταξιδευαν σε όλο μου το σώμα. Με μια κίνηση μου είχε βγάλει το πάνω μέρος από το μαγιό. Ήμουν εκτεθημενη μπροστά του αλλά δεν ντρεπομουν είχα αφεθει στην υδονη που μου προκαλούσε σε κάθε άγγιγμα του. Ένιωθα τη στυση του στα πόδια μου. Με μια κίνηση τον έκανα να να βαριανασενει χαιδευα με το χέρι μου το μόριο του καθώς άφηνα υγρά φιλιά στο λαιμό του και το στήθος του. Μετά από μερικά λεπτά ξανά βρήκε τον έλεγχο καθώς μέσα σε λίγα λεπτά βρεθήκαμε και οι δύο ξαπλωμενοι στο υπέροχο κρεβάτι. Ήταν από πάνω μου και με φιλουσε σε όλο το σώμα μου. Με μια κίνηση μου έβγαλε και το κάτω μέρος από το μαγιό μου. Και στη συνέχεια έβγαλε και το δικό του μαγιό με μια γρήγορη κίνηση μπήκε μέσα μου και άρχισε να μπαίνει και να βγενει με έναν σταθερό ρυθμό. Τελειώσαμε και οι δύο μαζί. Με πήρε ο ύπνος στην αγκαλιά του.
Το πρωί ξύπνησα λόγω κάποιων ηλιαχτιδων που έπεφταν στα μάτιατο μου κοίταξα γύρω μου αλλά δεν τον είδα πουθενά. Πήγα στο μπάνιο και έκανα ένα γρήγορο ντουζ έβαλα τα μαύρα μου εσώρουχα και μια μπλούζα του που βρήκα στην ντουλάπα. Κατέβηκα κάτω και των είδα να μαγειρεύει στην κουζίνα.
Εγώ-καλημέρα!
Κωσταντίνος - καλημέρα μωρό μου!
Εγω- τι καλό μαγειρεύεις?
Κωσταντίνος - ομελέτα!
Εγω-μμμμ δεν ξέρω από γεύση αλλά μυρίζει τέλεια.
Μετά από πέντε λεπτά άκουσα το τηλέφωνο μου να χτυπάει. Ήταν η Δωροθεα το είπα στον Κωσταντίνο αλλά μου είπε να μην το σηκώσω και τον άκουσα γιατί μπορεί η Δωροθεα μπορεί να είχε όρεξη για συζήτηση αλλά εγώ δεν είχα καμία όρεξη.
Μετά από 5 λεπτά περίπου φάγαμε, μόλις τελιωσαμε καθισαμε στον καναπέ για να δούμε καμία ταινία αλλά δεν είδαμε! Την περισσότερη ώρα φιλιομασταν ή γελαγαμε. Ήμουν πολύ κουρασμένη γι αυτό του είπα πως πάω να ξαπλωσω. Με το που κατάφερα να χαλαρωσω ένιωθα τον Κωνσταντίνο να προσπαθεί να χαθεί και αυτός κάτω από το σεντόνι χωρίς να με ενοχλήσει αλλά δεν τα κατάφερε. Με το που βολευτικε έκανα μια απότομη κίνηση και βρέθηκα στην αγκαλιά του. Μου χαμογελασε και με φιλισε. Μετά από λίγο με πειρε ο ύπνος. Κάποια στιγμή ξύπνησα λόγω του κουδουνιου που χτυπούσε σαν τρελό. Ο Κωνσταντίνος δεν είχε πάρει χαμπάρι. Τον ξύπνησα και κατεβηκαμε να δούμε ποιος είναι ήταν η Δωροθεα κλαμενη.
Δωροθεα - Κωνσταντίνε μας αφήνεις λίγο μονες
Εγώ-αγάπη μου τι έγινε? Είπα και έκανα νόημα στον Κωσταντίνο να φύγει.
Εγω- θα μου πεις??
Δωροθεα - χωρισα με το Στέλιο
Εγώ-τι έκανε ο μαλακας
Δωροθεα - Να μωρέ είχε πάει βόλτα με τη Φευ και τον είδα να φασωνετε με ένα τσουλακι
Εγω- μην στεναχωριεσε αγάπη μου δεν αξίζει....
Δωροθεα - το ξέρω αλλά πως τον ξεχνάς μετά από όλα αυτά....
Μετά από περίπου 3 ώρες έφυγε και μείναμε μόνοι μας μου είπε να ετοιμαστω γιατί θα βγαιναμε έξω!!
Λοιπόν καλή χρονιά!!
Ψηφίστε και σχολιάστε για να ξέρω την γνώμη σας!! ΠΡΟΣΟΧΗ στο επόμενο έχουμε εξελίξεις
ESTÁS LEYENDO
Ερωτευμένη Από Πάντα
RomanceΗ Αντιγόνη είναι ερωτευμένη με τον μεγαλύτερο κατά ένα χρόνο αδερφό της κολλητης της Δωροθεας.