Όταν άκουσα τον απαίσιο και ενοχλητικό ήχο του ξυπνητιριου μου Κατάλαβα πως έπρεπε να σηκωθω. Ξύπνησα τη Δωροθεα και μπήκα να κάνω ένα γρήγορο ντουζ. Μόλις βγήκα από το μπάνιο η Δωροθεα ήταν έτοιμη. Εγώ στάθηκα μπροστά από την ντουλάπα μου για να αποφασίσω τι θα βάλω. Τελικά μάλλον είχα βρει τον τέλειο συνδυασμό. Έβαλα ένα ανοιχτοχρωμο μπλε τζιν με σκισιματα και μια φούξια μπλούζα με μαύρα γράμματα στο κέντρο της. Έβαλα επίσης τα Μπορντό vans μου. Και έπιασα τα μαλλιά μου μια αλογοουρα. Όταν ετοιμαστηκα κατεβηκαμε κάτω να φάμε πρωινό. Φάγαμε και οι δύο από μια φριγανια με βούτυρο και μέλι. Αφού φάγαμε αποφασίσαμε να φύγουμε γιατί θα χαναμε την πρώτη ώρα.
Όταν φτάσαμε στο σχολείο ο Κωσταντίνος μιλούσε με τον κολλητό του το Στέλιο. Η Δωροθεα με έπιασε από το χέρι και με εσειρε κατευθείαν προς τα δύο αγόρια που ήδη μας είχαν δει.
Δωροθεα- γειά παιδιά τι κάνετε?
Στέλιος - μια χαρά.
Omg omg omg δεν είμαι απόλυτα σίγουρη αλλά λες. Υποψιάζομαι πως ο Στέλιος γουστάρει τη Δωροθεα.Τεσπα όλη την ώρα του μαθήματος εγω προσωπικά δεν άκουσα τίποτα. Σκεφτόμουν τον Κωνσταντίνο. Κάποια στιγμή ένιωσα το κινητό μου να δονειτε. Το άνοιξα να δω τι συμβαίνει διακριτικά και είδα ότι μόλις μου έστειλε μήνυμα ο Κωσταντίνος. Το άνοιξα κατευθείαν να δω τι έγραφε....
"Αντιγόνη πρέπει να μιλήσουμε για κάτι σοβαρό πάμε την επόμενη ώρα στο πάρκο δίπλα από το σχολείο ". Όταν διάβασα το μήνυμα μάλλον κοκκινησα και μάλλον το κατάλαβε και ο καθηγητής μου." Δεσποινης Αντιγόνη συμβαίνει κάτι? " με ρώτησε με ένα ειρωνικό ύφος και όλοι γύρισαν και με κοίταζαν σαν κουκουβάγιες.
" Όχι κύριε " είπε και ξανά γύρισε στον πίνακα να λύσει την άσκηση.
Τότε βρήκα την ευκαιρία να απαντήσω στο μήνυμα του.
" οκ τα λέμε εκεί :-) " απάντησα. Πριν καν προλάβω να κλείσω το τηλέφωνο μου έστειλε κι άλλο ένα μήνυμα
" αααα και μην έρθει το ζαβο η αδερφή μου " δεν απάντησα απλά γέλασα λιγο. Κοίταξα το ρολόι μου έμεναν 20 λεπτά ακόμα. Τα οποία πέρασαν ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΚΑ. Επιτέλους χτύπησε το κουδούνι. Με το που βγήκαμε έξω από την τάξη η Δωροθεα απαιτησε να μάθει τι ακριβώς συμβαίνει. Της είπα γρήγορα και ξεκίνησα να πηγαίνω προς το πάρκο. Τον είδα να κάθεται σε ένα παγκάκι πλησιασα.Εγώ-γειά
Κώσταντινος - γειά καθισε είπε και έδειξε το παγκάκι
Εγω- λοιπόν τι με ήθελες.?
Κωσταντίνος - εεεμμμμ ναι κοίτα θέλω εδώ και πολύ καιρό να σου πω κάτι σχετικά.....
Εγω- σχετικά με τη? Ρώτησα κάπως ανυπομονη.
Κωσταντίνος - γρρρρρ λοιπόν δεν μπορώ να στο πω με λόγια οπότε ας το κάνω με πράξεις.
Εγω- Κωνσταντίνε θες να μου πεις γιατί έχω αρχίσει να ανησυχώ. Τι εννοείς με πράξεις δεν μπορώ να καταλάβω....
Κοιταζομασταν για κάποια δευτερόλεπτα. Εκεί που Κοιταζομασταν χωρίς να καταλάβω ποτέ έγινε και πως
Με φιλησε. Κατά τη διάρκεια του φιλιου μας μου χαιδευε τα μαλλιά και εγώ επίσης. Το φιλί μας αρχικά ήταν γλυκό όμορφο αλλά και παθιασμενο.
Κωσταντίνος-Αντιγόνη?
Εγω-ναι?
Κωσταντίνος - θες να τα φτιάξουμε ή έστω να προσπαθήσουμε και αν δεν βγει το παραταμε? Είπε και χαμογελασε τότε έκαναν εμφάνιση τα υπέροχα λακακια που τόσο λατρεύω.
Δεν απάντησα απλώς τον φιλησα.
Εγώ-νομίζω πήρες την απάντηση σου!!! Κωσταντίνος-ναι την πήρα αλλά να σε ρωτήσω κάτι?
Εγω- ότι θες....
Κωσταντίνος - μμμμμ τρέχει τίποτα με τον Νίκο.
Αρχισα να γελάω. "όχι το έκανα για να ζηλεψεις και νομίζω έπιασε χαχαχα" είπα
"ναι έπιασε " είπε και με φιλησε.
Μετά από λίγο φύγαμε από το πάρκο γιατί σε λίγο θα χτυπούσε το κουδούνι για διάλειμμα.
Οι επόμενες ώρες πέρασαν γενικά γρήγορα. Κανονίσαμε κατά τις 7 να έρθουν τα παιδιά να τους πούμε τα χαρμοσινα. Ο μπαμπάς μου θα γυριζε σε 2 μέρες, η μαμά μου μένει Θεσσαλονίκη οπότε θα είχαμε όλο το σπίτι δικό μας. Όταν έφτασα στο σπίτι έπεσα κατευθείαν για ένα μεσημεριανό ύπνο έβαλα το ξυπνητήρι στις 5.30. Όταν ξύπνησα σηκωθηκα κατευθείαν. Έκανα ένα ντουζ και πήγα προς την ντουλάπα μου αποφάσισα να βάλω την γκρι μου φόρμα και μια Nike μαύρη κολλητή μπλούζα λίγο πιο πάνω από τον αφαλο. Τα μαλλιά μου τα άφησα κάτω ίσια όπως ήταν το φυσικά. Έβαλα τα άσπρα air-force και πήγα στο video club για να πάρω καμία ταινία. Με το που έφτασα έξω από το video club μου έστειλε μήνυμα ή Δωροθεα πως θα φέρει αυτή ταινία. Υπέροχα ήρθα Τζάμπα έως εδώ. Όταν γύρισα στο σπίτι ή ώρα ήταν 7.45. Μετά από λίγο χτύπησε το κουδούνι και άνοιξα την πόρτα......
Μμμμμ έχουμε εξελίξεις... Λοιπόν vote & comment παρακαλώ!
Ελπίζω να σας άρεσε λογικά θα ανεβάσω αύριο ξανά
Γειααααααααααααα
ESTÁS LEYENDO
Ερωτευμένη Από Πάντα
RomanceΗ Αντιγόνη είναι ερωτευμένη με τον μεγαλύτερο κατά ένα χρόνο αδερφό της κολλητης της Δωροθεας.