Κεφάλαιο 5

2.3K 148 2
                                    

Με είχε ρίξει στο κρεβάτι μου και με άρχισε να με φιλαει μέχρι που χτύπησε το τηλέφωνο μου. Ήταν η Δωροθεα έπρεπε να το σηκώσω της είχα πει να τηλεφώνησει μόνο αν είναι κάτι πολύ σοβαρό.

Εγώ -  πρεπει να το απαντήσω σορρυ

Δεν είπε κάτι απλά έκανε λίγο στην άκρη για να πάρω το τηλέφωνο μου.

Εγώ-ναι είπα νευριασμενη

Δωροθεα - Αντιγόνη μου ο Στέλιος μου ζήτησε να τα φτιάξουμε και του είπα πως θα το σκεφτώ. Είμαστε σε μια καφετέρια τώρα είμαι στο τουαλέτα τη να του πω

Εγώ -  Μπράβο κοπέλα μου λοιπόν εγώ λέω να πεις ναι κάνω ότι νιώθεις σε kλεινω γειά. Είπα και έκλεισα το τηλέφωνο μου και το έβαλα στο αθόρυβο. Χωρίς να περιμένω την απάντηση της.

Κωσταντίνος - έγινε κάτι σοβαρό με την αδερφή μου?

Εγώ - όχι μωρό μου

Δεν είπε κάτι και ήρθε κατευθείαν στην θέση που ήταν πριν.

Με φιλησε αρχικά απαλά, όμορφα όπως δεν με έχει ξαναφιλησει. Στη συνέχεια το φιλί του ήταν άγριο με πάθος. Με μια γρήγορη κίνηση του έβγαλε τη μπλούζα του και την πέταξε στο πάτωμα. Το ίδιο γρήγορα έβγαλε και τη φόρμα του. Είχε μηνει με το μποξερακι του και αφήνει υγρά φιλιά στο λαιμό μου. Χωρίς να το καταλάβω έχει βγάλει το σορτσακι μου και το έχει πετάξει και αυτό μαζί με τα ρούχα του.

Εγω- Μωρό μου θα πονεσω?

Μετά την ερώτηση μου σταμάτησε να φιλαει και με ανασικωσε από την θέση που ήταν

Κωσταντίνος - εεεεε εσύ δεν.....

Εγω- όχι αλλά το θέλω. Ένιωσα τα μάγουλα μου να κοκκινηζουν. Με έπιασε με τις παλάμες του στα μάγουλα. Και με κοιτούσε για λίγη ώρα. Κωσταντίνος- είσαι σίγουρη πως το θες?

Εγώ-ναι μωρό μου είμαι σίγουρη.

Με ξανά έριξε πίσω και άρχισε να με φιλαει πιο απαλά αυτή τη φορά. Χωρίς να το καταλάβω αφού είχα χαθεί στα υπέροχα ματιά του που με κοιταγαν συνεχώς μου έβγαλε και το μαύρο μου εσώρουχο και στη συνέχεια και το μπουστακι που φορουσα. Ήμουν πλήρως εκτεθημενη μπροστά αλλά δεν με ενδιαφέρε. Με φιλουσε και με τα χέρια του χαιδευε όλο μου το σώμα.

Αρχισε να φιλαει την κοιλιά μου και να προσπαθεί να βγάλει το μποξερακι του. Ένιωθα τη στυση του στα πόδια μου.

Κωσταντίνος - είσαι έτοιμη μωρό μου

Εγω- ναι είπα και μπήκε απαλά μέσα και άρχισε να μπαίνει και να βγενει λίγο πιο γρήγορα σε σχέση με πριν. Αρχικά πόνεσα αλλά τώρα μου άρεσε. Όταν τελείωσα, τελείωσε και αυτός. Ξαπλωσε δίπλα μου και με αγκαλιασε. Έκλεισα τα μάτια μου και κοιμήθηκα.

??? - αγάπη μου γύρισα

Ωχ ο πατέρας μου τι κάνουμε τώρα???

Εγω- Κωνσταντίνε ξύπνα, ντύσου και πήγαινε Ξαπλωσε στο ξενώνα ήρθε ο πατέρας μου.

Δεν είπε κάτι. Ντυθηκαμε γρήγορα εγώ κατεβηκα κάτω και ο Κωσταντίνος πήγε στον ξενώνα

Εγω- γειά σου μπαμπά!

Μπαμπάς - γειά σου κοπέλα μου!!

Εγω- μπαμπά κάνε λίγο ησυχία γιατί φιλοξενούμε τον Κωνσταντίνο.

Μπαμπάς -  γιατί παιδί μου έγινε τίποτα στο σπίτι τους είναι εδω και η Δωροθεα???

Εγω- όχι μπαμπα μου απλώς τσακωθηκε με την Δωροθεα και με ρώτησε αν μπορεί να μηνει εδώ. (έτσι kανονισαμε να πούμε όση ώρα ντυνομασταν. Ο Κωσταντίνος εντομεταξυ έστειλε μήνυμα στη Δωροθεα για να μην καρφοθουμε)

Μπαμπάς - καλά παιδί μου εγώ ήρθα να αφήσω τα πράγματα μου έχω πολλές δουλειες θα γυρίσω τι βράδυ.

Τον χερετησα και έφυγε......

Ωπ έχουμε εξελίξεις μικρό το ξέρω μπορεί να ξανά ανεβάσω σήμερα!!!
ΚΑΛΆ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ....  Λόγω διακοπών θα ανεβάσω λογικά πολλά κεφάλαια....  Ψήφο &  σχόλιο πλζζζζ γειά σας από μεναααα

Ερωτευμένη Από ΠάνταDonde viven las historias. Descúbrelo ahora