Κεφάλαιο 4

2.9K 157 4
                                    

Με το που άνοιξα την πόρτα είδα τον Κωνσταντίνο φορούσε και αυτός μια γκρι φόρμα σαν την δική μου και μια ασπρη με σταμπα μπλουζα.Με το που μπηκε μεσα με αγκαλιασε και με φιλησε. Δεν θα το χορτασω ποτε αυτο , το να βρισκομαι στην αγκαλια του κατι που περιμενα τοσα χρονια.

εγω- που ειναι οι αλλοι?

κωσταντινος-τους ειπα να ερθουν στις 7.30 .ειπε κα χαμογελασε πονηρα.

Δεν απαντησα απλως τον αγκαλιασα σφιχτα ισως και πιο πολυ απο οτι επρεπε....

κωσταντινος-εεεεεεμ αντιγονη

εγω- ναι

κωσταντινος- μου επιτρεπεις να αναπνευσω για λιγο

εγω- οκ ειπα και τον αφησα.Εκλεισα την πορτα και πηγα προς τον καναπε. Καθησαμε και λεγαμε διαφορα ή μαλλον για να το θεσω πιο σωστα γελαγαμε για διαφορα.

Οταν ειμαι μαζι του ο χρονος περναει απιστευτα γρηγορα . Και γτ το λεω αυτο ..... επειδη εκει που νομιζα οτι μιλαγαμε με το ζορι 10 λεπτα ακουσα το κουδουνι. Κοιταξα το ρολοι του κινητου μου και συνιδιτοποιησα πως η ωρα ειχε παει 7.30 και ηταν λογικο να χτυπαει το κουδουνι.

Ηρθαν ολοι μαζι καθησαμε στο καναπε ολοι .Εγω καθομουν διπλα απο τον Κωσταντινο στον διθεσιο καναπε . Ο Νικος και η Δωροθεα καθοντουσαν αντοιστιχα στις δυο πολυθρονες και ο Γιωργος ως συνηθως ειχε απλωθει στον τριθεσιο καναπε.

εγω-λοιπον παιδια σας καλεσα σημερα εδω επειδη ηθελα να σας πω κατι που εγινε στη ζωη μου και με εχει κανει πολυ χαρουμενη ( ειχαμε πει με τον Κωσταντινο να τους βασανισω λιγο . δλδ να τους το ανακοινωσω μετα απο εναν μεγαλουτσικο προλογο)

δωροθεα-αντεεεεεε ομως πες .....

εγω- λοιπον και πιστευω πως πρεπει αυτο που εγινε να το μοιραστω με τους φιλους μου γτ αν δεν το κανω σημαινει πως δεν σας εμπιστευομαι και αυτο δεν ισχυει γιατι......

νικος-αντε μωρη πες μας

εγω- ενταξει λοιπον δεν θα σας βασανισω αλλο ....... (παυση 3 δευτερολεπτων) εγω και ο κωσταντινος ειμαστε μαζι ειπα υπερβολικα γρηγορα και με μια κινηση εκατσα κολλητα του και τον αγκαλιασα <3

γιωργος- εεεε σιγα το ξεραμε οτι κατι θα γινοταν με εσας ειδικα απο χτες που και οι δυο μας γραψατε τελειως ειμασταν σιγουροι :P

εγω- ααααα ετσι γιωργακι ειπα με ενα γελειο υφος και του πεταξα ενα μαξιλαρι. λοιπον τι ταινια φερατε??? ειπα και κοιταξα την Δωροθεα

Ερωτευμένη Από ΠάνταWhere stories live. Discover now