Ολα κυλουσαν υπεροχα . Ειχε περασει ενας χρονος και κατι μηνες απο τοτε που τα φτιαξαμε ολα κυλουσαν υπεροχα ειχα τελιωσει και την τριτη λυκειου και επιτελους ημουν ελευθερη .
Σημερα θα ρχοταν η μαμα μου απο Θεσσαλονίκη . Δεν χερομουν καθολου ποτε μου δεν την συμπαθησα . Παντωτε ηταν μια ακαρδη σκυλα που ηθελε να περναει το δικο της . Ο τροπος που μου μιλησε στο τηλεφωνο για να μου πει πως θα ρθει Αθηνα και πως εχει να μου πει κατι σημαντικο δεν με εκανε και πολυ χαρουμενη ελεγε πως εχει σχεση με το πανεπιστημιο .
Μαλλον δεν την ειχε χαροποιησει το γεγονος πως στη τριτη λυκειου ειχα πεσει δυο βαθμους κατω . Βεβαια της ελεγα πως ειναι πολυ δυσκολα αλλα δεν ηταν αυτος ο λογος . Ηταν ο Κωσταντινος αλλα δεν με ένοιαζε. Και πολυ ημουν ερωτευμενη και ηθελα να το ζησω....
Σημερα το πρωι πηγα για καφε με τον Κωσταντινο . Τωρα ημουν στο σπιτι και περιμενα τη μητερα μου.Ο πατερας μου ελειπε και θα ρχοταν σε δυο μερες. Καθομουν στο καναπε και επαιζα στο κινητο μου . Ακουσα το κουδουνι σηκωθηκα και πηγα να της ανοιξω . Ειχα να την δω περιπου 1.5 χρονια αλλα δεν ειχε αλλαξει και τιποτα πανω της.
Μαμα- ελα αγαπη να κατσουμε να μιλησουμε μου ειπε περιπου 30 λεπτα αφου ειχε ερθει. Καθισαμε στον καναπε και αρχισαμετη συζητηση μας μετα απο μερικα λεπτα αμηχανιας
Εγω- Λοιπον...
Μαμα- Κοιτα γλυκια μου καταλαβαινω πως εισαι ερωτευμένη με τον Κωσταντινο αλλα τωρα που τελιωσες το σχολειο πρεπει να αφησεις λιγο τους ερωτες και να ασχολειθης λιγο με τις σπουδες σου κοιτα γι αυτο το λογο εφοσον θες να γινεις ψυχολογος σου βρηκα ενα πολυ καλο κολέγιο στην αγγλια και πριν με διακοψεις μιλησα και με τον Μπαμπα σου συμφωνει και αυτος ...
Εγω- ΤΙΙΙΙΙΙΙ ΟΧΙ δεν φευγω για αγγλια οχι τωρα τουλαχιστον...
Μαμα- Λοιπον δεν ακουω κουβεντα εχεις μια εβδομαδα να κανονισεις τα πραγματα σου να δεις οποιον θες σε 7 μερες φευγουμε...
Γεια σαςς μικρο κεφαλαιο αλλα το καταλληλο μερος για να το κοψω
Σας ευχαριστω για τους ψηφους και τα σχολια...
Αν θελεται βοηθιστε με να μαθω τη γνωμη σας με ενα σχολιο
ESTÁS LEYENDO
Ερωτευμένη Από Πάντα
RomanceΗ Αντιγόνη είναι ερωτευμένη με τον μεγαλύτερο κατά ένα χρόνο αδερφό της κολλητης της Δωροθεας.