Την επομενη ακριβως μερα εκλεισα εισιτήριο να φυγω για αγγλια . Επρεπε να ξεχασω κι στην ελλαδα δεν θα μπορουσε να γινει αυτο . Παντου αναμνησεις .
_
Με το που εφτασα στο πανεπιστήμιο κλείστηκα στο δωματιο μου . Η Δημητρα προσπαθουσε καθε βραδυ να με πεισει να βγω για να ξεχαστω αλλα δεν ειχα καμια ορεξη.
Μια βδομαδα μεταΔημητρα - ελα ρε αγαπη μου να παμε μια βολτα
Εγω- τσου δεν θελω ...
Δημητρα- Αντιγόνη σηκω πανω δεν σ αφηνω αλλο σημερα θα βγουμε
Εγω- Δεν θελω.
Δημητρα - δεν με νοιαζει ΣΉΚΩ
Εγω- οχι
Δημητρα- θα τηλεφωνισω στη μανα σου αν δεν σηκωθεις ....
Εγω- οκ οκ μην το παρατραβας ....
Οσο πιο αργα μπορουσα πηγα προς το μπανιο . Εκανα ενα ντουζ και πηγα να ντυθω . Εβαλα ενα κολλητο μπλε φορεμα με τα μπλε μου τακουνια . βαφτικα αρκετα για να κρυψω τους μαυρους κυκλους κατω απο τα ματια μου κι ημουν ετοιμη .
Εγω- Δημητραααα εισαι ετοιμη
Δημητρα- ναιπ σ αρεσω ;;;
Εγω- ναι κουκλα εισαι !!!!
Δημητρα - ναι ομως κι εσυ δεν πας πισωωω.....
Εγω-παμεεε
Μετα απο περιπου 30 λεπτα φτασαμε στο μπαρακι .. Εκει ηταν πολλα παιδια απο τη σχολη αλλα δεν ηξερα κανενα προσωπικα οσο καιρο ημουν κολλημενη σε μια οθονη κι μιλουσα με το μαλακα. Αλλα οχι δεν θα του κανω την χαρη αυτη την φορα . Το ειχα βαλει στοχο με τον εαυτο μου απο σήμερα αλλαζω σελιδα.
Πρεπει να ειχα πιει αρκετα . διοτι ζαλιζόμουν λιγο αλλα δεν με ενοιαζε. Σηκωθηκα κι πηγα να χορεψω. Μετα απο αρκετη ωρα ένοιωσα καποιον να με τραβαει προς την τουαλετα .
Εγω- Ασε με. ΒΟΗΘΕΙΑ
?- σκασε ηλίθια
Εκει που με τραβαγε σε κλασματα δευτερολεπτου βρεθηκε στο πατωμα. Τον ειχε χτυπησει ενας απο την παρεα μας. Ιαν αν δεν κανω λαθος .
Ιαν-ελα ειπε κι με αγκάλιασε
Εγω- ευχαριστω
Ιαν-εισαι καλα ;;
Εγω-ναι σ ευχαριστω !! Μπορεις να με πας σπιτι μου . Δεν θελω να πω στην Δημητρα θα αρχισει τη μουρμούρα.
Ιαν - ναι παμε!
Μπηκαμε στο αμαξι του κι ξεκινησαμε την διαδρομη . Μετά απο περιπου 5 λεπτα με πηρε ο υπνος στο καθισμα του αυτοκινήτου του.
-
Ανοιξα τα ματια μου λογω του λιγοστου ηλιου που έμπαινε απο το μπατζουρι . Ετριψα τα ματια μου και κοιταξα το χωρο γυρω μου .
Που στο διαλο ειμαι.. Ακουσα φασαρία απο το δίπλα δωματιο. Σηκωθηκα κι βγήκα εξω. Ειδα τον Ιαν μονο με το κατω μερος .
Ιαν- καλημερα ομορφη!
Εγω- καλημερα ! Ιαν πρεπει να μιλήσουμε...
Ιαν- Βαζω καφε κι λεμε οτι θες. Κατσε στον καναπε
Εγω- οκ !
Εβαλε καφε κι καθισαμε να τα πουμε. Ο τροπος που με κοιτούσε με εκανε να νιωθω περιεργα . Νομιζω οπως ενιωθα πριν τα φτιαξω με το κωσταντινο. .. Ωχ δεν ειναι καλο αυτο
Ιαν- Αντιγόνη με ακους;;;;;
Εγω-συγνωμη αφαιρέθηκα τι μου ειπες;
Ιαν- λεω τι ηθελες να πουμε
Εγω- ναι λοιπόν ηθελα να σε ρωτησω αν εγινε κατι μεταξύ μας ? Ειπα κι κοιταξα κατω απο ντροπη...
Ηρθε κοντα κι μου σηκωσε το πιγούνι. Ειμασταν σε απόσταση αναπνοής.
Ιαν- Οχι δεν εγινε κατι
Εγω- τοτε γτ εομαι εδω;;.
Ιαν -να χτες σε πηρε ο ύπνος στο αμαξι κι δεν ηξερα που να σε παω κι...
Εγω- και γιατι δεν με ξύπνησες ;;
Ιαν- περασες πολλα χτες κι δεν ηθελα να σε ξυπνήσω.
Εγω- Σ ευχαριστω! !
Ιαν- επειδη δεν σε ξυπνησα χαχα
Εγω- οχι επειδη με εσωσες ...
Ιαν- δεν κανει τιποτα .Γεια σαςςς!! Συγνωμη που αργησα τοσο πολυ να ανεβασω αλλα αρρωστησα κι δεν μπορουσα να γραψω ... Λοιπον τι λετε να γινει μεταξυ Αντιγόνης κι Ιαν
Λοιπον ψηφιστε κι σχολιάστε ✔
Αν θελει καποιος να μιλαμε ας στηλει inbox
VOUS LISEZ
Ερωτευμένη Από Πάντα
Roman d'amourΗ Αντιγόνη είναι ερωτευμένη με τον μεγαλύτερο κατά ένα χρόνο αδερφό της κολλητης της Δωροθεας.