5:00 - Enka
Zamanla olmuştu. Hepimiz kardeş gibiydik. Kimi kandırıyorum? Enka'da dördümüzün ilk haftasıydı ve pek kaynaşamamıştık. Bundan bir hafta önce hayatımı değiştirecek bir karar vermiştim. Üniversite hayallerimi bırakıp insanlara yardım etmek için süper kahraman olacaktım. Kehanete göre Morpheus'u yenebilecek ekip Saf Ateş, Hava Toprak ve ben yani Su elementine sahip kişilermiş. Sabahın beşinde antreman için kalkmıştık. Kai hepimizden sonra gelmişti. Sızlanarak sıraya girmişti. Sağ tarafımda Rio vardı, Rio'nun yanında Kai ve Wanda bulunuyordu. Usta Wu, geldiğinde hepimiz gözlerimizi Usta Wu'ya dikmiştik. Aksakallı ve tatlı bir adamdı. Elinde asası ile karşımıza geçmişti ve bize tek tek bakmıştı.
"Çaylaklar! Umarım alışabilmişsinizdir."
"Tabii ki." Dedi, Wanda tebessüm ederek.
"Güzel."
"Usta Wu, tek sorum neden sabahın 5'inde kalktık?" Dedi Kai, sızlanarak. Rio, Kai'nin koluna vurmuştu.
"Çünkü çaylak , bir element ustası her zaman ayık olmalıdır!"
"Tabi, öyledir."
Usta Wu, "Buna şüphen mi var?" diyip aniden Kai'nin arkasında belirmişti. Sanki ışınlanmıştı. Çok hızlıydı.
"Pekâlâ çaylaklar, Petunya'nın sahilinde tam 40 tur atacaksınız." Rio, eli ile yüzünü kaplamıştı. Diğer herkes bıkmış gibi gözüksede ben onların aksine normal karşılamıştım bunu.
"Hala burada mısınız çaylaklar?"
"Aaah! Gidiyoruz tamam, tamam." Dedi Rio, sahile doğru yola koyularak. Bizde arkasından gittik.
Kai, Wanda ve Ben 10. Turdaydık. Rio ise koşmayı 2. Turdan sonra bırakıp kenarda ki bir banka oturdu. Yorulmuş olamazdı. 12. Tura geçeceğim zaman Rio'nun önünden geçmiştim ve durup Rio'ya baktım.
"Kara haydi gel!" Demişti Wanda beni geçtikten sonra bağırıp.
"Tamam, geliyorum!" Dedim Wanda'nın arkasından bağırarak.
"Sen neden koşmuyorsun?" Diye sordum Rio'ya nefes nefese kalmış halim ile.
"Sence bi' element ustası 40 tur koşunca, güçlerinde profesyonel mi olacak sanıyorsun?"
"Hayır ama şey.."
"Gitsen mi acaba? Koşman gereken bir kaç tur kaldı da."
"Şey..tamam."
Tüm gücümü toplayıp aradaki farkı kapatmaya çalıştım. Yetiştiğimde Kai bana baktı.
"Ne oldu?" Dedi Kai, kafasını çevirip bana bakarak.
"Rio'ya baktım. Gelmiyor." Dedim, koşmaya devam ederek.
"Çok yoruldum. Siz?" Dedi Wanda.
"Bizde aynı şekilde güzellik." Dedi, Kai Wanda'ya.
"Güzellik derken?" Dedi Wanda Kai'ye bakarak.
"Güzellik mi dedim ben? Yani şey diyecektim, sustum ben ya."
Kai ve Wanda'nın arasında ki tatlı atışmaya gülüp koşmaya devam ettim.
40 tur boyunca koşmuştuk. Enka'ya geri gidecektik. Usta Wu bizi kapıda beklemişti. İçeri sıra sıra girmiştik. En arkamızda Rio vardı. Tam içeri girecekti ki Usta Wu, durdurmuştu.
"40 tur atmayı düşünüyor musun çaylak?"
Usta Wu, Nereden biliyordu ki Rio'nun koşmadığını?
"40 tur boyunca koşmayı düşünmüyorum."
"Bir sebebin olmalı çaylak. Bana sebebini söyler misin?"
Usta Wu, bana bakarak "Çaylak içeri gir." dedi.
Kafamı sallayıp odama girdim. Wanda ile aynı odada kalıyordum.
Odaya girdim ve kendimi yatağa attım. Wanda yatakta telefonu ile uğraşıyordu. Tavanı izledim. Wanda'ya baktım.
"Ne yapıyorsun?"
"K-Kim? B-Ben? Ney?"
"Kimle mesajlaşıyorsun?"
"Kimseyle canım!"
"İnanayım mı?"
"Aah! Ben yatıyorum."
Kaşımı kaldırdım ve Wanda'ya tebessüm attım.
"Tamam, birşey demedim." Güldüm.
"Uyudum bile Kara, sende uyu!"
"Uykum yok."
Wanda, kafasını yastığa gömdüğü için dediklerinden pek birşey anlamamaya başladım.
"Çenonu kopa ve uyu! ( Çeneni kapa ve uyu! )"
"Ha?"
Kafasını kaldırıp,
"Sadece uyu!"
"Ha."
Gözlerimi kapatıp uyumaya başladım.
Kai × Rio
"Sen iyi misin? 1 saatir aralıksız gülüyorsun." Dedim Kai'ye bakarak.
"N-ne?"
"Kimle konuşuyordun sen?"
"K-kimseyle."
"Dostum yalan söyleme bence. Klavyenin sesini duyuyordum."
"Hıhı. Usta Wu koşmadığın için seni cezalandırdı mı?"
"Tüm dövüş salonunu Usta'ya itaatsizlikten 1 hafta temizleyecekmişim."
"İyi de orası zaten tertemiz!"
"Evet, ama temizleyecekmişim işte."
"Bunu hak ettin."
Yastığımı Kai'ye attım. Yüzüne isabet etmişti. Bana geri fırlatmıştı. Aynı şekilde suratıma isabet etmişti.
"Ben uyuyorum."
"Yat."
Gözlerimi kapatıp uyumaya başlamıştım.
Şimdi akıllarınızda bir kaç soru olabilir. Hepsini cevaplayayım.
Petunya - ( Kendi uydurduğum bir şehir. Çok büyük. )
Enka - ( Petunya'da bulunan Usta Wu'nun dövüş salonu.
Morpheus - ( Kehanette "Zalim Varlık" diye geçen kötü karakter. )
Karakterler nasıl görünüyor?
Kara
- Küt saçlı, yeşil gözlü kahverengi saçlı 1.60 boylarında.
Wanda
- Kahküllü, mavi gözlü, sarı saçlı 1.60 boylarında.
Rio
- Dik saçlı, kahverengi gözlü, kahverengi saçlı, 1.70 boylarında.
Kai
- Kıvırcık saçlı, kahverengi gözlü, siyah saçlı, 1.70 boylarında.
İlk bölüm sadece başlangıç amaçlıydı. Her geçen bölüm aksiyonu arttıracağım. Yorum ve oylarınız benim için çok önemli. ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Elemental's
FantasyAteş, Hava, Toprak ve Su. Seçilmiş kişilere saf enerjiden oluşan element güçleri verilince hepsi güçlerinde ustalaşabilecek miydi? - KARA - RİO -KAİ - WANDA