Multi Medya - Petunya
Uyandığımda saat 12'ydi. Kafamı sola çevirip baktım. Wanda yoktu! Tanrım antreman, doğum günüm! Ah olamaz. Geç kalmıştım. 1 haftadır Usta Wu, bize dövüşmeyi öğretmişti. Hala güçlerimizi kullanmayı öğretmemişti. Eskisine nazaran hepimiz daha iyi dövüşüyorduk. 1 Hafta da hayli gelişme kaydetmiştik. Her neyse! Hızlı bir şekilde üstümü değiştirdim.
Banyoya geçip elimi ve yüzümü yıkadım. Günlük rutinlerimi halletmiştim kahvaltı hariç. Aşağı indiğimde çocuklara gözükmeden direk bahçeye koştum. Eğer gözükseydim doğum günüm için yaptıkları tüm hazırlıklar boşa giderdi...tabi hazırlık yaptılarsa. Usta Wu, bahçede yoga yapıyordu. Yanına gittim ve durdum.
Kara : Usta Wu, geciktim biliyorum.
Wu : Karşıma otur Kara.
Karşısına geçtim. Bağlaç kurup oturdum.
Wu : Antreman seni bekliyor.
Eli ile parkuru işaret etti.
Wu : 5 kez!
Çamurlu bir yol vardı. Hadi ama ben böyle birşey olduğunu bilmiyordum! Kıyafetim kirlenecekti. Off!
Kara : A-ama bugün benim doğum günüm..
Usta Wu, ayağa kalkıp arkasına döndü.
Wu : İyi ki doğdun evlat.
Enka'dan içeri girdi. A-ama.. Wanda! Beni neden uyandırmadın ki? Off, parkurdan sonra sana gösteririm. Çamura girip yerde sürünmeye başladım. Bu nasıl bir antrenmandı!? Oof, bugün doğum günüm ya benim..
Sızlanarak çamurdan çıktım ve duvardan duvara atlamaya başladım. Yere atladım. Bayrağı alıp başa döndüm. Saçma bir antrenmandı! Yani bize artık güçlerimizi kullanmayı öğretmeliydi. Yüzüme kadar çamur banyosu almış gibiydim. Parkuru 5 kez yapınca sızlanarak Enka'ya döndüm. Çocuklar, oturma odasında konsoldan oyun oynamaktaydı. Wanda geldiğimi fark edip bana baktı.
Wanda : Bu halin ne kızım?
Kara : S-Sen!
Wanda : Ben ne?
Kara : Beni uyandırman gerekiyordu.
Wanda : Ha? Bana öyle birşey demedin.
Kara : Wanda, ben senin kardeşin gibiyim...yani benim gibi tatlı bir surata şu çamurlu parkuru yaptırmak zorunda mıydınız!?
Wanda : Duş almaya ne dersin? Ayrıca tatlım aramızda sadece 1 yaş fark var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Elemental's
FantasyAteş, Hava, Toprak ve Su. Seçilmiş kişilere saf enerjiden oluşan element güçleri verilince hepsi güçlerinde ustalaşabilecek miydi? - KARA - RİO -KAİ - WANDA