Morpheus : Apkep, bir ruh emici olduğunu bilerek sana emrediyorum! O ahmak 4 Ninja'ya saldır. sağ çıkmalarını istemiyorum. Bu iş uzadı. Her geçen gün daha da güçleniyorlar. Kehanet yaklaşıyor..iliklerime kadar hissediyorum.
Morpheus, mor enerji zincirlerine bağlı bir şekilde konuştu. Bulunduğu mekan bir zindan gibiydi. Bir koltukta oturuyordu. Arkasında kuru kafalar vardı. Ruh Emici, Apkep insansı görünen bir yaratıktı. İstediği zamam hayalet gibi olabilir ve uçabilirdi. Zayıf yönü ise bir aynaya tutulduğunda kendisini yok edebilirdi. Öte yandan ateşe karşı dayanıksızdı. Morpheus, elini sandalyesine koydu ve Apkep'e emretti.
Apkep : Emrin olur Morpheus!
-
Kara : Pekâlâ Wanda, bu sefer kim alacak görelim!
Wanda : Tatlım, cevabını bildiğin soruları sormakta üstüne yok!
Hafif duraksadım. Wanda'ya baktım ve güldüm.
Kara : Geçen seferi unuttun sanırım. Seni kimin yerle bir ettiğini bir kez daha hatırlaman için yine buradayım.
Kai : Kızlar, artık dövüşecek misiniz?
Usta Wu, tebessüm etti. Rio, salona geç girmişti. 3 haftadır aralıksız antreman yapıyorduk. Bence artık hazırdık! Hepimiz iyi dövüşmeyi öğrenmiştik. Usta Wu, bizi hala "Yeterli potansiyelde değilsiniz." diyerek oyalıyordu...Rio, şu son 3 günde geç geliyordu. Liderimiz olacaksa bizden erken gelmeliydi!
Kai : Ee hadi!
Rio : Geciktiğim için özür dilerim. Birşey kaçırmadım değil mi?
Kai : Hayır, hala dövüşmediler.
Wanda : Off, tamam başlıyoruz.
Wanda'nın üstüne tahta kılıçla saldırmaya başladım. Ucu sivri olmadığı için rahattım. O da rahattı. Bir kaç kılıç sürtmesinden sonra eli ile kılıcımı itmişti. Yere düşecekti ki dizimi koyup kılıcımı havaya fırlattım. Tekrar elime aldığımda Wanda'yla tekrar kılıç sürtmesi yapmaya başladık.
Wanda : Güzel haraket.
Usta Wu'ya baktım ve güldüm.
Kara : Usta Wu'dan gördüm.
Güldü. Usta Wu'ya baktığım anda kılıcım yere düşmüştü. Wanda beni duvara kadar yasladı. Kılıcı bana doğru uzattı ve güldü.
Wanda : Kim kazandı?
Kara : Ben.
Kılıcı tutan eline bir tekme atıp güldüm. Kılıcı yere düşmüştü. Wanda'ya yumruk atmaya başladım. Engellemeyi başarmıştı. Karşılık aldığımda yumruklarını dirseğim ve bileğim ile engelledim. Üstünlük kurmasına izin vermeyip sol bacağımı sağ bacağının dizine vurdum. Yere çömelmesi ile köşeden kılıcı aldım ve Wanda'ya uzattım.
Kara : "Ben." Demiştim.
Wanda : Huh. Evet, kazandın.
Ayağı ile beni yere düşürdü.
Kara : Hile bu ya!
Wu : Dövüşte hile yoktur Kara.
Kara : Of!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Elemental's
FantasíaAteş, Hava, Toprak ve Su. Seçilmiş kişilere saf enerjiden oluşan element güçleri verilince hepsi güçlerinde ustalaşabilecek miydi? - KARA - RİO -KAİ - WANDA