[ 1. Sezon ~ 10. Bölüm ~ Morpheus! ]

30 13 9
                                    

2 Ay sonra.

Kai, Rio ve Wanda her ne kadar güçlerini açığa çıkarmış olsa da ben hala silahıma ihtiyaç duyuyordum. Sıradan bir gündü. İnsanlar, bizim varlığımızdan haberdar olmuştu. Bu durum Usta Wu'nun her ne kadar hoşuna gitmesede benim gidiyordu. Ünlüydük yani ya. Dışarıda gezdiğimizde bizimle fotoğraf çektirmek isteyenler, haber programları falan filan! Tüm Dünya tanıyor kısacası bizi.

Elementlere sahip olan Ninjalar için düzenlenen bir program vardı. "Element Turnuvası". Turnuvadaki elementler, Saf Ateş, Saf Su, Saf Toprak, Saf Hava, Metal, Gölge, Ses, Elektrik, Yer çekimi ve Işık'dı. Aralarında gücü olmayan sanırım bir tek bendim. Ya ben seçilmiş kişi değilsem? Ne yani Usta Wu'da mı yanılıyor? Bizi Enka'ya o getirmişti.

Onlarca seyirci vardı. Biz yarışmacılar bir odada tutuluyorduk. Wanda ve Kai yan yana oturuyordu. Benim karşımda Rio vardı. Arada göz teması kurup tebessüm ediyordum. Sağ tarafınmda Gölge elementi Ninjası Solumda ise Işık vardı. Sunucu değişik bir tipti aslında. Tuhaf hareketleri vardı. Metal elementi sürekli bana bakıp duruyordu. En sonunda ne olduğunu sormak için konuşmaya başladım.

"Daha ne kadar bakacaksın acaba?" Diyerek hafif kızdım. Ekibim de otomatik olarak beni savunmak için ne olduğunu anlamaya çalışmıştı.

"Ne yani, bakamaz mıyım prensesim?" Sinirlendim ve ayağa kalkıp vuracaktım ki Işık Ninjası kolumdan tutup beni geri oturttu. Kulağıma fısıldadı.

"Onu boşver, tek amacı düşmanlarını öfke ile doldurmak." Hafif rahatladım.

Rio, eli ile ateş yapıp oynamakla meşguldü.

"Ağzın ve burnun yer değiştirmeden kapat çeneni!" Dedi, Wanda beni savunmak adına.

"Ablanla mı konuşacağım?" dedi, metal Ninjası bana bakarak. Kai, Wanda'yı savunmak adına tam ayağa kalkacaktı ki Işık Ninjası konuştu.

"Hep aynı şeyi yapıyor ve turnuvadan eleniyorsun Jack!" Dedi, sitem ederek.

"Hepinizi karşıma almaya hazırım. Saf element olmanız veya seçilmiş kişi olmanız umurumda değil! Hepiniz benim potansiyelimin 10'da 1'i bile değilsiniz." Ne sanıyordu bu ahmak kendini? Rio, ateşini büyüterek metal Ninjasına baktı.

"Metal, Ateş'in yanında erir." Dedi, metal Ninjası susmuştu. Rio'nun suratında hafif bir tebessüm oldu bana baktı ve güldü. Karşılık verdim. Biraz göz teması kurmuştuk ki ortada ki masadan bir ses geldi. Sunucuydu bu.

"Evvet, sayın seyirciler.. karşınızda Joseph yani gölge Ninjası ile Jack yani metal Ninjası kapışacak! Tek kural, kural olmaması!" Sunucu Beverly susunca bir kapı açıldı. Gölge Ninjası ve Metal Ninjası çıkmıştı. Kırmızı daireye doğru gittiler. Kollarına bir bileklik takılmıştı. Bu bileklik güçlerini kısıtlıyordu. %100 dolu bir bileklikti ve her element saldırısında %5 gidiyordu. Ve ben yarışmaya sadece yumruklarıma güvenerek katılıyordum. Gücümü açığa çıkaramadığım için bileklik bende etki etmiyordu.

"Usta Wu gelmeyeceğini söylemişti belki gelir ha?" Dedim, sırayla ekibime bakıp. Rio kafasını kaldırdı ve bana baktı.

"Sanmam, o en başından beri buraya katılmamızı istemiyordu." Dedi, Kai bacaklarını uzatarak.

"Keşke gelseydi." Diyerekten yüzümü burktum.

"Saf element ninjasi olmak nasıl bir duygu?" Demişti, Işık Ninjası sırayla bize bakarak. Hafif güldüm ve ekibime göz attım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 05, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Elemental'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin