Sabah kalktığımda tuvallete sıra beklememek için yatağımdan hızlıca çıktım. Rio'dan erken gidersem rahatça işimi halledebilirdim. Koridorda koşmaya başladım. Banyoya girecektim ki Rio, beni geri çekti tam kapı kolunu açacaktı ki Rio'yu tutup çektim. Kapıyı kapattım ve kilitledim.
[ Diyaloglar bu şekilde gelsin mi? ] Fikir : Deniz_Aktaas
Rio : Senin bu yaptığın..
Kara : Ne olmuş? Sen yaparken iyi.
Kapı arkasından konuştuk.
Rio : İlla beni alt katta ki banyoya göndereceksin!
Kara : Kilo verirsin.
Dalga geçtim. Rio'nun gittiğini ayak seslerinden anladım. Yüzümü yıkadım. Havlu ile kuruttum ve diş fırçamı alıp mercimek tanesi kadar macun sıktım. Dişlerimi fırçaladım ve fırçamı geri yerine koydum. Kapı kilidini açtım. Kapı kolunu aşağı çektim ve kapıyı açtım. Odama gidip üstümü değiştirdim. Masadan telefonumu aldım. Şarjım fulldü.
Wanda odada yoktu. Sanırım bana onu erkenden kaldırdığım için kızacaktı. Aşağı indim. Usta Wu, Ortalıkta yoktu. Gizemlerle dolu bir adamdı. Kaç yaşında olduğunu her şeyden çok merak ediyordum. Kahkaha sesleri duydum. Salonda konsoldan oyun oynuyorlardı. Yanlarına gittiğimde beni fark etmediler sanırım. Boğazımı temizler gibi yaptım. Yine fark etmediler. Ne oynadıklarına baktığımda bir çeşit dövüş oyunu oynuyorlardı. Göze hoş geliyordu. Rio, arkasını dönüp beni süzdü. Kaşımı kaldırıp Rio'ya baktım.
Rio : Oynamaz mısın?
Kara : Konsolla aram yok, teşekkürler.
Wanda : Masada pizza olması gerekiyordu tatlım..
Kara : Aç değilim.
Wanda : Benim için uzatmanı isteyecektim.
Kara : Oh, masaya baktığımda boş kutu verdi. Kai, oyuna pür dikkat odaklanmıştı.
Kai : Aah, Rio hile açmadan gel!
Rio : 2'ye bir oynuyorum zaten. Yenemiyorsanız siz oynamayı bilmiyorsunuzdur.
Kara : Acaba neden daha düzgün birşey yapmıyoruz? Bahçede gezmek mesela?
Kai : Başka bir Vendigo saldırısına uğramak için mi?
Wanda : Onlar bizi bir daha rahatsız edemez Kai.
Kai : Her neyse, bahçe sıkıcı...oyun eğlenceli. Rio, kapat gel!
Rio : Ağlayacak mısın Kai?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Elemental's
FantasyAteş, Hava, Toprak ve Su. Seçilmiş kişilere saf enerjiden oluşan element güçleri verilince hepsi güçlerinde ustalaşabilecek miydi? - KARA - RİO -KAİ - WANDA