~1ο Κεφάλαιο~

235 21 2
                                    

Κατέβηκα στο σαλόνι να δω τηλεόραση. Ηταν ο Jimin εκει και έβλεπε.
Jim(Jimin): 'Τον λατρεύω τον Kim Taehyung '
Μπηκα στην μέση και δεν αφηνα τον Jimin να δει.
Jim: 'Jungkook'
Jk: 'Oh συγνώμη Jimin. Σου κόβω τη θέα του..Πως τον λένε?' του είπα με ενα ύφος.
Jim: 'Κουνήσου από κει, αλλιώς θα σου κόψω το κεφάλι αδερφούλη' είπε και χαμογέλασε ειρηνικά.
Μπ(Μπαμπας): 'Jimin ήρθαν οι βαλίτσες σας.'
Μ(Μαμα): 'Έλα να διαλέξεις τα ρούχα σου και να φτιάξεις την βαλίτσα σου. Φεύγουμε για το αεροδρόμιο αμέσος μετά το σχολείο αυριο.'
Jim: 'Οχι, όχι, όχι (πετούσε τα ρουχα). Σε λιγότερο από 24 ώρες... θα είμαι στο Λος Άντζελες οπου ζει ο Taehyung.' ειπε και κοιτούσε τα ρούχα του. 'Και αν ερθει και με πάρει απο το αεροδρόμιο?' ειπε και σταμάτησε.
Jk: 'Γιατί να το κάνει αυτο?'
Jim: 'Είμαι από τα αρχικά μέλη του φαν κλάμπ του. Παρακολουθώ τα ποστ στο μπλοκ του κάθε λεπτό..και τα ταξινομώ. Κάθε μέρα. Πίστεψε με. Θέλει να με συναντήσει.
Jk: 'Είναι πολύ αργά για μένα να είμαι μοναχοπαίδι?' ειπα με παράπονο.
Μ: 'Ναι'
Jk: ' Μπορώ να μείνω σπίτι παρακαλώ'
Μ: 'Οχι'
Jk: 'Γιατί όχι'
Μ: 'Γιατί η γιαγιά σου έχει να σε δει εδώ και δύο χρόνια.'
Μπ: 'Συν το οτι είσαι ανήλικος, και αυτό είναι παράνομο.' απο την μια έχουν δικιο, γαμω δεν μου αρέσει να το παραδέχομαι.
Jim: 'Σταματήστε όλοι!' γυρίσαμε και τον κοιτάξαμε. 'Λέει για τον Taehyung'

[Στην τηλεόραση]
Νam(Namjoon Παρουσιαστής): 'Ο υπέροχος Kim Taehyung κέρδισε 6 μουσικά βραβία χτες το βραδυ. Πάνω στην ώρα για να γίνει το νέο του σιντι διπλά πλατινένιο! Βρήκα τον αγαπημένο μας K-pop σταρ στο κόκκινο χαλί.'
Tae(Taehyung): 'Πρώτα θα ήθελα να πω ένα ευχαριστώ που αγοράζετε τους δίσκους μου και έρχεστε στις συναυλίες. Εσείς είστε ο λόγος που αγαπώ αυτό που κάνω. Είστε οι καλύτεροι φανς του κόσμου. Σας ευχαριστώ.'
[Πίσω στην πραγματικότητα]

Jim: 'Είναι τόσο φανταστικός'
Jk: 'Δεν είναι καθόλου φανταστικός'
Jim: 'Είναι φανταστικός!' ειπε και γύρισε να με κοιτάξει' Και αν τον ήξερες όπως εγώ δεν θα το έλεγες αυτό'
Jk: 'Helloooooo. Μένουμε στην Busan. Δεν τον ξέρεις.
Jim: 'Κι όμως τον ξέρω. Ξέρω τα πάντα για αυτόν! Ξέρω που δουλεύει, τρώει, ψωνίζει, κάνει σερφ και διασκεδάζει.'

[Στο Λος Άντζελες]
Y(Yoongi): 'Είσαι έτοιμος για διασκέδαση'
Tae: 'Και βεβαία'
Y: 'Λοιπόν ας το κάνουμε! Ξέρεις απ'όλα σου τα αμάξια η Αντζελίνα είναι το αγαπημένο μου'
Tae: 'Η Αντζελίνα?' είπε και έδωσε τα κλειδία στον παρακαδόρο.
Y: 'Ναι κοίταξε την. Αυτος ο παρκαδόροςδεν σου φαίνετε πονηρός?' είπε και μου σήκωσε το ένα φρύδι.
Tae: 'Όχι'
Y: 'Εμένα όμως μου φαίνετε'
Tae: 'Έλα Yoongi, πάμε να σου βρούμε μια αληθινή κοπέλα.' ειπα και τον έπιασα από τον ώμο.
Y: 'Τι αληθινή κοπέλα?' είπε μπερδεμένος 'Oh! Wow! Κοίτα ποιός είναι εδώ. Το αγόρι του Kim Taehyung, ο φοβερός, φανταστικος Kim Min Jae'
Jae: 'Γειά σου γλυκέ μου.' είπε και με φίλησε.
Τae: 'Γειά'
Jae: 'Yoongi' του είπε με μια ξυνή φάτσα.
Υ: 'Ναι'
Tae: 'Στις ομορφιές σου απόψε.'
Jae: 'Το ξέρω. Που να δείς τι θα φοραω αύριο.'
Tae: 'Αυριο?'
Jae: 'Αυριο? Τα γενέθλια μου? Μωρό μου! Μου υποσχέθηκες οτι θα τραγουδήσεις' ειπε και έκανε λυπημένη φάτσα. Το είχα ξεχάσει οτι αυριό είναι τα γενέθλιά της.
Tae: 'Σωστά, θα έρθω..Σίγουρα'
Jae: 'Εντάξη. (Πήγε να μπει στο club) Πειμένετε! Κατι δεν πάει καλά' ειπε και έκανε πως σκέφτεται.
Υ: 'Ναι.. Εισαι εσύ εδώ.' Τον κοιτάμε και οι δύο ταυτόχρονα 'Τιι? Είναι νύχτα κολλητών σήμερα!'
Jae: 'Αα το βρήκα.' έκανε μια παύση 'Πού είναι η παπαράτσι?'
Υ: 'Μη μου πεις οτι έγραψες παλι στο μπλοκ'
ερχόντουσαν οι παπαράτσι προς το μέρος μας.
Tae: 'Ωχ όχι' είπα με έπιασα το κεφάλι μου. Αμάν ρε Jae.
Παπαράτσι: 'Εκεί είναι, πάμε'
Jae: 'Αυτο είναι αλλοκοτο, χαχα'
Παπαράτσι: 'Κοίτα εδώ'
Tae: 'Ένταξη κάντε πίσω παιδιά' τους έλεγα και τους έσπρωχνα. Το ίδιο έκανε και ο Yoongi, ενω o Jae πόζαρε και μου έλεγε να ηρεμήσω. Δεν είναι οτι δεν θέλω απλα θα μου δημιουργήσει πρόβλημα ολο αυτό.

[Το επόμενο πρωί στην Busan]
Ξύπνησα με τα χίλια ζόρια σήμερα. Πηγα στο μπάνιο και έκανα τα απαραίτητα. Ετοιμάστηκα και πήγα σχολείο με τον Jimin.

[....]

Χτυπάει το κουδούνι για διάλλειμα και πήγα στoν Jimin που ήταν πίσω από ένα πάγκο που είχε μια αφήσα για τον σχολείο σχολικό χορό.
Ήταν και ο κολλητός του ο Hoseok εκεί. Πόσο μου την σπάει αυτο το παιδί.
Jim: 'Δεν έχετε προσκληθει'
Jk: 'Όλοι είναι προσκεκλημένοι Jimin. Είναι ο χορός του σχολείου'
Jim: 'Η λέξη-κλειδί είναι "χορός". Αμήχανοο' είπε και γύρισε να κοιτάξει τον Hoseok και με έδειξε.
Jk: 'Μην ανησυχείς, πάω για να το καλύψω στην σχολική εφημερίδα.'
H(Hoseok): 'Θα πάρεις μαζί σου την φωτογραφική μηχανή στην Καλιφόρνια?'
Jim: 'Εϊ Hoseok, μα φυσικά'
Η: 'Γιατί χρειαζόμαστε φωτογραφίες του Taehyung' είπε και έβγαλε ένα λεύκωμα μέσα από την τσάντα του. Μόλιςτο είδα το κοίταξα με σηκωμένο το ένα φρύδι. 'Να μιλάει, να περπατάει, να τραγουδάει, να χορεύει, να κινείται, να αναπνέει' έλεγε και το βλέμα του χανόταν. Οκ?
Jk: 'Γιατι είστε και οι δυο τόσο κολλημένοι με αυτόν τον τύπο?'
Η: 'Αυτον τον τύπο?' είπε φανερά σοκαρισμένος.
Jim: 'Βλέπεις τωρα με ποιον ζω'
Η: 'Καημενε μου'
Jim: 'Αδερφουλη μου, οταν θα παμε στην Καλιφόρνια εσύ μπορείς να παίξεις χαρτιά με την γιαγιά, αλλά εγώ θα συναντήσω τον Kim Taehyung.' ειπε και μολις αναφέρθηκε στο ονομά του και οι δύο αναστέναξαν.
Jk: ' Και πως σκοπέυεις να το κάνεις αυτό?' είπα και ο Hoseok άνοιξε το λεύκωμα, ήταν σε 3D φαση. Τι στον πούτσο.
Jim: 'Έχουμε καταγράψει την κάθε του κίνηση για τους τελευταίους 18 μήνες' γούρλωσα τα μάτια μου 'Ξέρω πότε και πού είναι πιθανό να βρίσκετε κάθε δευτερόλεπτο της ημερας.' έκανε μια παύση και μετά συνέχισε 'Και την ώρα που θα φεύγουμε για το Λος Άντζελες θα έχει συνάντηση με τους μάνατζερ του.' Πω ρε φίλε που μπλέξαμε. Σχολασαμε απο το σχολείο και πήγαμε κατευθείαν στο αεροδρόμιο όπου πήραμε το αεροπλάνο για Λος Άντζελες.

Starstruck (Vkook/Greek FF)Where stories live. Discover now