~7ο Κεφάλαιο~

123 12 0
                                    

Το επόμενο πρωί
Ξυπνησα, πήγα στο μπάνιο και έκανα τα απαρέτητα. Κατέβηκα στην κουζίνα για πρωϊνό.
Μ: 'Καλημέρα ηλιαχτίδα μου'
Jk: 'Γεια' είπα καθώς καθόμουν.
Ο Jimin έτρωγε και κρατούσε και ένα περιοδικό στο χέρι. Μαντέψτε με ποιόν.
Jim: 'Σιρόπι παρακαλω'
Μπ: 'Δεν είδα καθόλου. Μαμα εχείς καθόλου σιρόπι?'
Γ: 'Βέβαια, στο ράφη του γκαράζ'
Jim: 'Πάω να φέρω'
Εκείνη την στιγμή γούρλωσα τα μάτια γιατι θυμήθηκα οτι κάποιος είχε κοιμηθή εκεί το βράδυ και μπορεί να μην είχε φύγει.
Jk: 'Οχι, εγώ θα πάω να το φέρω' και έτρεξα απο πίσω του.
Jim: 'Πως ήταν η βόλτα σου με ταξί?
Jk: 'Ποιά βόλτα?'
Jim: 'Ποιά βόλτα? Κόντεψα να συναντήσω τον Kim Taehyung και έπρεπε να φύγω γιατί o Yoongi μου είπε οτι αποφάσισες να γυρίσεις με ταξί σπίτι.' λεει και πατάει το κουμπί του τηλεχειριστηρίου για το γκαράζ.
Jk: 'Αα! Εκείνο το ταξί.' είπα και πάτησα το κουμπί για να κλείσει.
Jim: 'Που πήγες? Περίμενε, μην μου πείς, δεν θέλω να σκυλοβαρεθώ.' και πατάειτο κουμπί να ανοίξει.
Jk: 'Θα επανορθώσω. Θα σε βοηθήσω να τον βρείς.' και πατάω το κουμπί για να κλείσει.
Jim: 'Και πως θα το κάνεις αυτό' και το ξαναπατάει
Jk: 'Πάμε να κάνουμε έρευνα' το πατάωνα κλείσει 'Η μαμά και ο μπαμπάς δεν χρειάζεται να το μάθουν καν'
Μπ: 'Τι δεν χρειάζεται να το μάθουν η μαμά και ο μπαμπάς?' πέρνει το τηλεχειριστήριο και ανοίγει το γκαράζ.
Jim&Jk: 'Τιποτά' είπαμε ταυτόχρονα.
Καθώς άνοιγε το γκαράζ η καρδιά μου πήγενε να σπάσει. Όταν άνοιξε εντελώς και είδα οτι έλειπε το αμάξι ξεφισιξα.
Μπ: 'Δεν σας καταλαβαίνω αγόρια'
Μολις μπαίνουμε στην κουζίνα η γιαγιά μου ερχετε απο το σαλόνι και λέει
Γ: 'Jimin! Έχουν κάτι στην τηλεόραση για το αγόρι που σου αρέσει.
Jim: 'Αλήθεια' έτρεξα στο σαλόνι πρώτος από αυτόν φοβόμουν να μην δείξουν κάτι σχετικά με μενα.
Jim: 'Τι έχεις πάθει εσύ σήμερα' μου πηρε το τηλεκοντρόλ και δυνάμωσε την φωνή.

[Στην τηλεόραση]
Nam: 'Ο Kim Min Jae έφτασε στο πάρτυ των γενεθλίων του χθες βράδυ χωρίς τν συνοσπ του. Αν και κανένας δεν τον είδε να πηγαίνει στο club, μάρτυρες επιβεβαιώνουν οτι ο Kim Taehyung έκανε μυστική εμφάνιση για να τραγουδήσει στο κοινό. Ο φρουρός οτι ο K-pop σταρ έφυγε απο το club αμέσως μετά την παρουσίαση του για να ξαναεμφανιστεί στην επαυλή του στο Μπεβερλυ Χιλς αρκετές ώρες αργότερα με ένα αγόρι' εκεί ηταν που τα μάτια γούρλωσαν και το στόμα μου άνοιξε 'Οι πηγές μου λένε οτι αυτό το μυστηριώδες αγόρι μπορεί να έκλεψε την καρδιά του αγαπημένου μας σταρ' Ο Jimin κατσουφιάσε. Του άρπαξα το τηλεκοντρόλ και εκλεισα την τηλεόραση.
Jim: 'Εεε. Σταμάτα θελω να το δω αυτό'
Jk: 'Γιατί? Ψέματα είναι όλα αυτά'
Jim: 'Και τι σε νοιάζει εσένα? Δεν σου αρέσει καν'
Jk: 'Με ενδιαφέρει η αλήθεια. Και είμαι βέβαιος οτι αυτό δεν ισχύει'
Μπ: 'Αγόρια κοφτε το' φώναξε ο πατέρας μου
Γ: 'Είναι μια υπέροχη μέρα. Ορίστε, παρε τα κλείδια του αμαξιού μου και πήγαινε στην παραλία.'
Jim: 'Αλήθεια! Ευχαριστώ γιαγια'
Μ: 'Πάρε και τον Jungkook μαζί σου'
Jim: 'Aishh'
Μ: 'Πήγαινε' με κοίταξε με αυστηρό βλέμμα και πήγα να ετοιμαστώ.

Starstruck (Vkook/Greek FF)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin