[Την Ιδια στιγμη στο Λος Άντζελες]
Μ1(Manager No1= Μαμα Tae): 'Έχει αργήσει'
Μ2(Manager No2=Μπαμπας Tae): 'Θα έρθει'
Μ1: 'Πρέπει να τον μανατζάρεις καλύτερα'
Μ2: 'Τον μανατζαρουμε και οι δύο'
Μ1: 'Πρέπει να γνωρίζει οτι ευκαιρίες σαν αυτήν δεν παρουσιάζονται συχνά.'
Μ2: 'Το ξέρει, δεν είναι παιδί'Taehyung's POV
Με ήθελαν κατι οι γονείς-manager μου. Κατέβηκα απο το δωμάτιο μου με πρόχειρα ρούχα.
Tae: 'Ορίστε, τι τρέχει?'
Μ1: 'Αργησες'
Tae: 'Συγγνώμη μαμα.' ειπα και της χάρησα ενα φιλι στο μάγουλο.
Μ2: 'Τι κάνεις γιε μου?' είπε ο μπαμπάς μου και αγκαλιάστηκαμαι.
Tae: 'Ωραία εχω ανυπομονησία.'
Μ1: 'Αγαπη μου, θα μπορούσες να έχεις περιποιηθεί λίγο τον εαυτό σου.' μου ειπε και έπιανε τι πρόσωπο και τα ρούχα μου.
Tae: 'Τι? Είμαι....' ειπα και μύρισε την μασχάλη μου 'Ειμαι πολύ καθαρός.' ειπα με σιγουριά.
Μ1: 'Μοιάζει σαν παιδί του δρόμου και όχι σαν σταρ.'
Μ2: 'Είναι μια χαρά. Να είσαι ο εαυτός σου, Tae.' μου είπε ο πατέρας μου και με χτυπήσει στον ώμο.[ΝΤΙΝ ΝΤΟΝ]
Μ1: 'Ήρθε'
Μ2: 'Εντάξει. Αυτό είναι φίλε. Η ευκαιρία σου για αυτό που πάντα θέλαμε.' είπε και μου χαμογελασε καθώς έσφιγγε την γραβάτα του.
Μ1: 'Seokjin. Παρακαλώ πέρασε.' ακούστηκε η φωνή της μητέρας μου.
Jin: 'Σερυ, Ντανιέλ (τα ονόματα τον γονιών του) είπε και έκανε χειραψία με τον πατέρα μου 'Ωραίο σπίτι έχεις εδώ'
Μ2: 'Βασικά είναι του Taehyung. Εμείς δουλεύουμε εδώ.
Jin: 'Εντάξη. Kim Taehyung' είπε και μου έτεινε το χέρι του για χειραψία.
Tae: 'Εϊ, κυριε Kim.' του είπα και ανταπέδωσα στην χειραψία.
Jin: 'Η κόρες μου είναι μεγάλες θαυμάστριες σου.'
Tae: 'Ωραία, χαίρομαι.'
Jin: 'Αυτό είναι υπέροχο. Το λατρεύω' είπε και έδειξε τις γιγαντοαφήσες μου. Είχα εκεί αφημένα κάτι σιντι μου, πέρνει ένα απο αυτά και λέει
Jin: 'Έχω αυτότι σιντι στο σπίτι. Τα κορίτσια το λατρεύουν. Ωραία, ας μπούμε στο θέμα. Σε παρακολουθούσα και μου αρέσει αυτό που βλέπω. Είσαι ταλαντούχο παιδί. Τραγουδάς, χορεύεις, ελπίζω να μπορείς να παίξεις κιόλας.
Tae: 'Φυσικά'
Jin: 'Γιατί σε θέλω για αυτήν την ταινία.' είπε με σιγουριά
Οι γονείς μου χάρηκαν ποιό πολύ απο εμένα.
Μ1: 'Ααααααα'
Tae: 'Ευχαριστώ κυριε, να το λέτε αυτό εσείς είναι μεγάλη τιμή, εννοώ το να δουλεύεις με κάποιον...' με διέκοψε και είπε
Jin: 'Αλλά οι δική μου δεν συμφωνούν απαραίτητα μαζί μου. Βλέπεις, αυτό που βλέπουν είναι ένα αλητάκι που τα βάζει με τους παπαράτσι' άφησε ένα περιοδικό με εξώφυλλό εμένα να μαλώνω με τους παπαράτσι. Όχι ρε γαμοτο είναι απο εχθές που προσπαθούσα να τους διώξω.
Μ2: 'Seokjin, ξέρετε τώρα πως είναι τα ταμπλόιντ. Φτιάχνουν αυτές τις φωτογραφίες.' είπε και σηκώθηκε από την θέση του.
Jin: 'Ντάνιελ καταλαβαίνω, το καταλαβαίνω. Κοίτα αυτό που λέω μονο, είναι οτι μια ευκαιρία σαν αυτήν παρουσιάζεται μόνο μια φορά και θέλω να σου δώσω μια ευκαιρία αλλα πρέπει να αποδείξεις οτι είσαι ένας σοβαρός και αφοσιωμένος ηθοποιός.'
Tae: 'Πως θα το κάνω αυτό?'
Jin: 'Την Δευτέρα θα συναντηθώ με τους δικους μου και θα προσπαθήσω να τους πείσω για σένα. Και στο μεταξύ εσύ θα κρατηθείς μακριά απο τα ταμπλόιντ. Καθόλου δημοσιότητα, καλή ή κακή. Εντάξη?.' Οσο μου τα έλεγε όλα αυτά ου γονείς μου κουνούσαν ταυτόχρονα το κεφάλι πανω κατω.
Tae: 'Μπορώ να το κάνω αυτό.'
Jin: 'Βασικά, μείνε σπίτι.' μου είπε
Tae: 'Ευχαριστώ κύριε το εκτιμώ' έκανα μια υπόκλιση και έφυγε.[Στο αεροδρόμιο του Λος Άντζελες]
Jungkook's POV
Είχαμε φτάσει επιτέλους στο Λος Άντζελες, καθόμουν πάνω στην βαλίτσα μου και διάβαζα ενώ ο Jimin πήγαινε πέρα δώθε μέχρι που είπε:
Jim: 'Είσαι τόσο σπασικλάκι. Έφερες μαθήματα μαζί σου?'
Jk: 'Οχι, αυτό ονομάζεται διάβασμα. Να το δοκιμάσεις καμξά φορά.' του είπα με ένα ειρωνικό ύφος.
Jim: 'Τι? Εγω διαβάζω!' είπεκαι βγάζω ένα από τα περιοδικά που "διαβάζει"
Jk: 'Αυτό? Έχει όλο φωτογραφίες.
Jim: 'Μην το αγγίζεις αυτό.' είπε και μου το άρπαξε από το χέρι και το σκούπισε.
Jk: 'Ευχαρίστως' είπα και του χαμογέλασα.
Jim: 'Τι κάνουν τόση ώρα. Ένα αμάξι πήγαν να νοικιάσουν για να δω τον Kim Taehyung.'
Jk: 'Jimin δεν μπορείς να οδηγήσεις'
Jim: 'Ναι μπορώ εχω δίπλωμα.' ειοε και μου το έδειξε.
Jk: 'Οχι δεν μπορείς. Κοίτα την πινακίδα.' και του έδειξα την πινακίδα πίσω του.
Jim: '(διαβάζει δυνατά την πινακίδα) Πρέπει να είστε τουλάχιατον 25 ετών για να οδηγήσετε ή να νοικιάσετε αμάξι. Τιιιι? Και γω πώς θα κάνω αυτό που θελω να κάνω?' είπε απελπισμένος.
Μπ: 'Και τι είναι αυτό?'
Ο Jimin ήταν τόσο ανχομενος. Χαχαχαχ🤣🤣
Jim: 'Να πάω τον Jungkook να δει τα αξιοθέατα.' είπε και ήρθε δίπλα μου.
Μπ: 'Νομίζω ότι η γιαγιά σου εχει ενα αμάξι που μπορείς να δανειστείς.
Jim: 'Ωωω τι γλυκοοο.
_________________________________________Μην ξεχάσετε ⭐
YOU ARE READING
Starstruck (Vkook/Greek FF)
FanfictionΤο ανερχόμενο αστέρι της K-pop, ο γοητευτικός Kim Taehyung συναντά τυχαία στο Λος Αντζελες τον Jeon Jungkook, ένα απλό αγορι από μια μικρή πόλη στην Νοτια Κορεα και τότε τα βέλη του έρωτα βρίσκουν το στόχο τους! Όμως οι παπαράτσι ξεφυτρώνουν από παν...