Jungkook's POV
Μετά από οτι έγινε πήγαμε στον γιατρό.
Μου είπε:
Γ(Γιατρος): 'Ακολούθησε το φώς με τα μάτια. Λοιπον, σε εξέτασα εξονυχιστικά και η αξονική ήταν φυσιολογική. Ολα φαίνονται καλα.' έφυγε ενα βάρος απο πάνω μου και του χαμογέλασα.
Tae: 'Οπότε είναι εντάξει.' είπε
Taehyung ανοίγοντας την κουρτίνα.
Γ: 'Έξω' του είπε και έκλεισε την κουρτίνα 'Δεν υπάρχει ίχνος τραυματισμού στο κεφάλι και είμαι απόλυτα σίγουρος οτι δεν έχεις διάσειση.
Jk: 'Και τότε γιατί έκανα εμετό' τον κουτούσα με πολλα ερωτηματικά.
Γ: 'Ισως ήταν κάτι που έφαγες ή αντίδραση που γνώρισες αυτόν τον βλαμμένο.'
Tae: 'Αυτή είναι μια κουρτίνα και μπορώ να σε ακούσω.'
Γ: 'Οχι, δεν μπορεις.'
Jk: 'Εσείς οι δύο γνωρίζεστε?' είπα μπερδεμένος
Tae: 'Είναι ο άντρας της αδερφής μου.'
Jk: 'Ωραία. Μπορώνα φύγω τώρα?
Γ: 'Ναι, αλλα θέλω να βάλεις πάγο σε αυτο το καρούμπαλο μέχρι να πας σπίτι σου. Επιστρέφω αμέσως.
Jk: 'Ενταξει' είπα ξαι κοίταξα με σηκωμένο το φρύδι τον Taehyung γιατί είχε ανοίξει την κουρτίνα. Παλι.
Άρχισε να χτυπάει το κινητό αλλά δεν το σήκωνε.
Jk: 'Δεν θα το σηκώσεις?' τον ρωτάω
Tae: 'Ω! Σωστά. Απλά 1 λεπτό.' μου ειπε και έκλεισε την κουρτίνα.
Jungkook's POV endTaehyung's POV
Έκλεισα την κουρτίνα και σήκωσα το τηλέφωνο.
Tae: 'Ναι, μαμα? Τι? Ποιος? Που? Τωρα?
Μ1: 'Ναι αυτή τη στιγμή. Νομίζαμε οτι δεν θα έρθει αλλά μόλις εμφανίστηκε με τους δύο μεγαλύτερους φανς σου. Κοιτα υποσχέθηκες οτι θα μείνεις σπίτι το Σαββατοκύριακο. Εξαρτάται απο σένα να το διορθώσεις αυτο.' ειπε αυστηρά.
Tae: 'Ενταξει. Καθυστέρησε τους, έρχομαι.' είπα και έκλεισα το τηλέφωνο.
Γ: 'Αυτο μπορεί να είναι πρόβλημα.
Tae: 'Γιατι?'
Γ: 'Η αίθουσα αναμονής είναι γεμάτη με τύπους με κάμερες.'
Tae: 'Οι παπαράτσι με βρήκαν?' είπα και έπιασα το μέτωπο μου 'Μμμμ Σαντζεϊ (ο γιατρος), τι αμάξι οδηγείς?'
Γ: 'Τιποτα που να σε ενδιαφέρει. Ακόμα εξοφλώ τα 6 χρόνια της ιατρικής σχολής.'
Tae: 'Τέλεια. Τι θα έλεγες για μια ανταλλαγή.' είπα και έβγαλα τα κλειδιά απο την τσέπη μου και του τα έδειξα.
Γ: 'Οχι'
Tae: 'Συμβαίνει μόνο μια φορά'
Γ: 'Καλά'
Πήρα τα κλειδιά απο το αμάξι του Σαντζεϊ, πήρα και τον Jungkook και πήγαμε στο αμάξι.
Στα πρώτα χιλιόμετρα ακουγοντουσαν μικρα μπαμ απο την εξάτρμιση και κουνιόταν όλο το αμάξι.
Jk: 'Είσαι σίγουρος οτι είμαστε ασφαλείς?'
Tae: 'Απόλυτα σιγουρος'
Jk: 'Εγώ είμαι σίγουρος οτι δεν είναι' ειπε φωνάζοντας
Tae: 'Ηρέμησε. Εντάξει?'
Jk: 'Δεν θέλω να ηρεμήσω, θέλω να πάω σπίτι μου.' είπε και μου πεταξε την σακούλα με τον πάγο.
Tae: 'Τι τρέχει με σένα?'
Jk: 'Τι τρέχει με μένα? Τίποτα. Απλά δεν θέλω να μπω τιμωρία μέχρι να γίνω 30.' είπε πιο δυνατά από πριν.
Tae: 'Ω! Γιαυτό είσαι τόσο δύστροπος?'
Jk: 'Δεν είμαι δύστροπος.
Tae: 'Οχι δύστροπος, σε άμυνα συνέχεια αυτο εννοώ.'
Jk: 'Δεν είμαι σε άμυνα.
Tae: 'Βλέπεις? Διαφωνείς με οτι και να πω.'
Jk: 'Δεν το κάνω.'
Tae: 'Το κάνεις'
Jk: 'Απλά πήγενε με σπίτι.' ειπε και χτύπησε την πλάτη του στο κάθισμα και σταύρωσε τα χέρια του.
Tae: 'Αυτό κάνω. Αλλά πρώτα θα κάνουνε μια μικρούλα σταση.'
Όταν με πήρε η μητέρα μου τηλέφωνο μου είπε ότι ο κυριος Seokjin ήταν στο σπίτι και με περίμενε. Δεν έπρεπε να αργήσω αλλιώς θα έχανα την δουλειά. Στην διαδρομή δεν μιλούσε κανενας απο τους δυο. Όταν φτάσαμε σπίτι μπήκαμε μέσα.
Jk: 'Θα αστειεύεται. Μένεις εδώ?' έλεγε και έκανε κύκλους.
Tae: 'Ναι γιατι?' του απάντησα του έβαλα την κουκούλα απο την ζακέτα και τον έπιασα απο το χέρι και ανεβήκαμε βιαστικά τις σκάλες. 'Παμε παμε'
Jk: 'Τι κάνεις?'
Tae: 'Πάμε απο δω'
Jk: 'Σταμάτα να με σπρώχνεις'
Tae: 'Συγγνώμη απλά εγώ... '
Jk: 'Που πάμε. Taehyung?'
Tae: 'Συγγνώμη απλά εγώ δεν...'
Jk: 'Δεν ξέρεις που να με κρύψεις?
Tae: 'Οχι δεν σε κρύβω, απλα δεν θέλω αυτοι συγκεκριμένοι άνθρωποι να σε δουν τώρα.'
Jk: 'Επειδή δεν είμαι στάρ?'
Tae: 'Οχι επειδή δεν θέλω να αρχισει κανείς τις ερωτήσεις και ούτε και εσύ το θες. Ποιος είναι? Που τον γνώρισες? Βγαίνετε μαζί?
Jk: 'Βγαίνουμε?'
Tae: 'Ναι τα ανακατεύουν. Ελα.' του είπα και τον πήγα σε ένα δωμάτιο 'Ο ξενώνας σαν στο σπίτι σου.'
Jk: 'Εχω αλλη επιλογή?'
Tae: 'Μάλλον όχι. Επιστρέφω αμέσος. Εσυ μείνε.'
Jk: 'Γουφ' τον άκουσα να λέει αλλα δεν έδωσα σημασία.
Βγήκα στον κήπο και χαιρέτησα τους καλεσμένους. Μεχρι που βρήκα τους γονείς μου.
Μ1: 'Γεία. Είναι σχεδον η ώρα.' ειπε και με φίλησε.
Tae: 'Γειά μαμα.'
Jin: 'Πως τα πας φιλε?'
Tae: 'Χαίρομαι που σας βλέπω.' ειπα και καναμε χειραψία.
Jin: 'Taehyung οι κόρες μου.'
Tae: 'Ω! Πως πάει' δεν τα παω και πολύ καλα με τα κορίτσια.
Jin: 'Θέλουν να σε ρωτήσουν κάτι'
Tae: 'Φυσικά'
Κορες: 'Θέλουμε να μας τραγουδήσεις κάτι?'
Tae: 'Αα ναι. Έχω κάτι απο το νέο αλμπουμ μου. Μπορείς να μου φέρεις ενα σκαμνι μπαμπα?'
Μ2: 'Βεβαίος Tae.'
Πηγα πηρα το αρμόνιο μου και οταν επέστρεψα κάθησα και ξεκίνησα να λέω
Tae: 'Γειά σε ολους. Αυτό είναι κάτι που δουλεύω για το καινούριο μου αλμπουμ. Ελπίζω να σας αρέσει.'
(Επειδή έχουν σημασία τα λόγια βαλτε και υποτιτλους εχει και στα ελληνικά 😁😁)
_________________________________________ΜΜΜ τι μπορεί να γίνει στην συνέχεια???
Μην ξεχάσετε ⭐
CZYTASZ
Starstruck (Vkook/Greek FF)
FanfictionΤο ανερχόμενο αστέρι της K-pop, ο γοητευτικός Kim Taehyung συναντά τυχαία στο Λος Αντζελες τον Jeon Jungkook, ένα απλό αγορι από μια μικρή πόλη στην Νοτια Κορεα και τότε τα βέλη του έρωτα βρίσκουν το στόχο τους! Όμως οι παπαράτσι ξεφυτρώνουν από παν...