Watpad hesabımı takip etmeyen arkadaşlar lütfen şurayı Jutenya_ tıklayarak takip edin.Kitabı arkadaşlarınıza önererek beraber büyümemizi sağlayabilirsiniz.
Tiktok ve instagramda sosyal medyada bize destek olacak herkese ihtiyacımız var.
İnstagram hesabımız jutenta82 ve jutenyafans sayfalarımızı takip ederseniz çok sevineceğim, orada daha çok aktifiz.
Tiktok hesabım watpadjutenya ve wadpaddjutenya tiktoku olan arkadaşlarımızdan destek bekliyorum.
Heja Karahan ihanete uğramış susturulup sindirilmeye çalışılmış tüm kadınların sesi, bu coğrafyada biz kadınların duyulmayan çığlıklarına ses olalım...
Kumalık ateşten elbiseydi ve kadına zorla xéftan olarak giydiriliyordu. Terzileri en sevdikleridiydi ve cümrü kadar yer yakıyordu.
İlk kıvılcımda yanan kadın. Yakılan ateşe köz değil, su olmaya kararlıydı.
Hazar gelen misafirin Heja' ya bakışlarından nefret ediyordu. Hele Heja'nın boşandığını öğrendiği zamanki gülümsemesine yumruğunu indirmek istiyordu, amcasının böyle biri ile ortaklık yapmak istemesine de anlam veremiyordu.
Heja içeriye gelip her servis yaptığında delirmek üzereydi. Murat ve Ömer Mirza ise her seferinde ona bakıp bıyık altından gülüyordular. Resmen liseli ergenlere dönmüştü, görüşmelerin bir an önce bitip gitmelerini istiyordu.
Bakışları aşık olduğu kadına döndüğün de şükretti, en azından artık istediği kadar ona baka biliyordu. Artık başkasının helali değildi. Ona bakışlarını çekmeden bakabilmek bile şükür sebebiydi. Yavuzun bakışlarıyla kaşlarını çattı.
Heja, Hazar'ın sinirli bakışları arasında servisini yapıp dışarı çıktı. Hiçbir şey anlamıyordu?
Yavuz'un burada ne işi vardı? Hazar niye bu kadar sinirliydi?
Kafasındaki soru işaretleriyle beraber aşağı indi. Her şey ona o kadar zor geliyordu ki!
Bazen kafasını alıp uzak yerlere gitmek istiyordu, kimsenin olmadığı, onu bulamayacakları bir yere!
Ruhu yorulmuştu, yaşadıklarının son bulmasını istiyordu, bazen çok şey istiyor muyum diye düşünüyordu, düşünceler arasında Zeynep'in yanına gitti.
Zeynep'in mutluluğu resmen gözlerinden okunuyordu. Hamileliği yeni olmasına rağmen çok güzel bir anne olacağı kesin görünüyordu, araban indiği gibi Ömer Mirza'nın bakışlarından Aşkı okunuyordu, karısının üstüne titremesi, yukarı çıkarken bile arkasına bakıp, bakıp basamakları çıkması, Heja'nın gözünden kaçmamıştı.
Yavuz gözlerini Heja'dan almadan sessizce onu izledi. Aklından zaten bir türlü çıkmıyordu, onu ilk gördüğünde ikinci bir kadın olmayı nasıl kabul ettiğini hep düşünüp durmuștu bazı erkekler elindekinin kıymetini bilmiyordu! Ağir gibi...
Heja'nın evli oluşu elini kolunu bağlasada, bugünler de duyduğu en iyi haber ayrılığıydı. Soluğu burada nasıl aldığını bile bilmiyordu. Şimdiyse aklından bir türlü çıkmayan bu kadını istiyordu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk'a Direniş
Ficção GeralHeja güzelliği ve cesaretiyle Amed'e nam salmış kadın. Ağir yakışıklılığı ve bastığı yeri titreyișiyle Amed'in saygı duyulan ağası... Kadın çok sevdi ve sevdiği adam için ailesini herkesi karşısına aldı. Adam çok sevdi... Sevdiği kadın için ölüme...