Večírek začal na minutu přesně. Hosté ještě pomalu přicházeli a někteří již oslavovali konec roku. Tak, jak to Morgan přesně chtěla. Dorazila i její máma, Rhodey i Happy, i když je nenutila. Brook na podobné slavení nebyla moc zvyklá. I když by raději preferovala klidnější variantu, nemohla si stěžovat. Sky z Asgardu přinesl likér, který popíjejí jen Asgardští bohové. Tudíž syn Thorův uznal, že Brooklyn, jakožto dceři super vojáka, by to nic udělat nemohlo.
„Promiň, Skyi. Já nepiju," jemně prince odmítla s mírným úsměvem a vstala z křesla, na kterém doteď seděla. Sky protočil očima a stejně připravil dvě malé sklenky, aby jim nalil.
„Nepiješ, protože nechceš, nebo protože se nemůžeš opít?" položil blondýnce zásadní otázku, po které Rogersová ztratila řeč. Chvíli bylo ticho, než ho prolomila Brooklyn.
„Jenom jednu sklenku," nakonec povolila a sedla si zpátky ke Skyovi. To vyrojilo na Skyově tváři vítězný úšklebek a dívce podal napůl plnou sklenici s likérem. Brook si ji převzala a trochu nedůvěřivě si tekutinu prohlížela. Dokonce si k ní i přičichla.
**
„Lilo, neviděla jsi Skye?" doběhla Cassie za Lilou, když ji viděla přicházet. Bartonová se zmateně podívala na svou kamarádku a zastavila se.
„Ne? Děje se snad něco?" zeptala se trochu nechápavě. Nechtělo se jí věřit, že by někam Sky zmizel. Jeho přece nelze přehlédnout
„Vrátil se z Asgardu a prej už tady dávno je, ale nemůžu ho nikde najít," povzdechla si Cassie a uvrhla na brunetku prosebný pohled, aby jí pomohla Skye najít. Lila zakňučela.
„Fajn. Jdu ti pomoct," vzdala se a šla Cassie pomoct. Hostů přišlo opravdu hodně. Musela se tedy mezi nimi protahovat, aby mohla projít na druhou stranu místnosti. Dívala se pod nohy, aby někomu na ně nešlápla, když v tom do někoho nechtěně narazila. Leknutím vyjekla a omotaly se kolem ní něčí svalnaté ruce v tmavě modré košili.
Lila opatrně otevřela oči a uviděla nad sebou vysokého bruneta s perfektně upravenými vlasy a hezkým úsměvem. Bartonová z něj na pár vteřin začala tát.
„Není Vám něco?" zeptal se, aby prokázal svůj zájem. Pomohl Lile se normálně postavit a omluvně se na ni usmál.
„Ne... Nic mi není," Lila se zadrhla, když ji stále pan Neznámý držel kolem pasu, aby nespadla. Brunet si toho všiml a rychle stáhl ruce zpět k sobě. Nervózně se podrbal na zátylku.
„Opravdu ne? Já jen... Nechci, aby se Vám něco stalo," nevinně se pousmál a ukázal své zářivě bílé zuby. Lila si ani neuvědomila, že se její tváře zabarvily do červené barvy. Tohle se jí dlouhou dobu před žádným mužem nepovedlo. Naposledy se červenala před svým snoubencem, který před delší dobou nešťastně zemřel. Od té doby s nikým Lila neflirtovala, ani nerandila. Měla z toho strach. Měla strach znovu se zamilovat.
„Opravdu," uvědomila ho polohlasem, ale dál od něj neustupovala. Pořád věděla, že chtěla jít pomoct Cassie najít Skye, ale její nohy se nechtěly ani hnout. Nechápala co se děje.
„Dobře, to jsem rád," oddechl si brunet. „Jsem Adrian Cavill."
„Lila Bartonová," Lila se taky představila a podala si s ním ruce. Chtěla být slušná a ukázat se v dobrém světle. Adrian? Pěkné jméno. Pomyslela si pro sebe Lila a mírně se pousmála. Na Skye i Cassie rázem zapomněla.
**
„To se nestalo. Ty určitě kecáš," zasmála se již lehce nalomená Brook. Právě byla ve fázi: Všechno, co řekneš, je vtipné, i když to vtipné vůbec není. Sky byl na alkohol zvyklý, ale i s ním dělal alkohol v krvi divy.
„Nekecám. Fakt to kladivo zvedl!" bránil se Thorson, když Brooklyn řekl celou historku ohledně toho, že její táta zvládl zvednout Mjollnir. Rogersová tomu samozřejmě nevěřila a brala to jako hodně povedený vtip.
„Až ho potkám. Určitě se ho na to zeptám," ušklíbla se a bouchla jemně pěstí do Skyova ramene. Blonďák si uchechtl a oběma doplnil obsah sklenek. Nelíbilo se mu, jak byly prázdné. U jedné sklenky to samozřejmě nezůstalo. Trochu Brook obelstil a pokaždé, když se napila a podívala se jinam, ihned jí dolil.
„Skyi Thorsone!" zaječela Cassie, když oba Avengery našla sedět na křesle a přitom se smáli blbostem. Langová došla blíž a postavila se před oba, aby jim byla na očích. Byla naštvaná, jelikož Sky nedodržel svůj slib a raději trávil se slečnou kapitánkou. Brook i Sky si brunetky všimli a přivítali ji vřelými úsměvy.
„Copak, Cass? Nemrač se, nesluší ti to," obdaroval ji Sky nevinným a zároveň svůdným úsměvem. Tohle Cassie vytočilo ještě víc. Přistoupila k blonďatému polobohovi a dala mu facku, než se otočila na podpatku a dala se k odchodu. Sky si nechápavě začal mnout místo na tváři a Brook si snažila dát dohromady vše, co se právě stalo. A hlavně proč. „Zlato, nezlob se. Počkej!" Sky si uvědomil, co se stalo a rychle se rozeběhl za Cassie, aby se jí omluvil. Tohle pokazil.
Brook ty dva jen s klidem pozorovala, než dopila zbytek své sklenky a zvedla se s tím, že se půjde projít, ale zavrávorala. Naštěstí byl poblíž James, který ji se smíchem zachytil a nechal ji, aby se o něj opřela. Nalitou Brooklyn ještě pravdu neviděl.
„Ale ale. Tady nám někdo bumbal," uchechtl si a pevně ji objal. „Co by na to řekl tvůj taťka?"
„Zmlkni," zamumlala Brook nespokojeně, ale od Barnese se neodtahovala. Jeho blízkost a teplo, které z něj vyzařovalo, bylo až moc příjemné. I pro Rogersovou, která na vztahy moc nebyla. Nějak si neuvědomila, že se jí podlomily pod náporem alkoholu nohy. James ji včas zachytil a vzal do náruče. Opatrně ji posadil zpět na křeslo, kde před chvílí seděla se Skyem.
ČTEŠ
Miss Patriot: Ultron's revenge [2]
FanfictionNoví Avengers slaví vítězství nad Justinem Hammerem a zbavili tak svět další hrozby. Brooklyn se vrátila zpět do své doby a vše je zase při starém. Ovšem v budoucnosti se objevil nový problém. Dost možná ještě horší. Vrátí se Brook zpět a pomůže přá...