"Seržant Jones, ako to vyzerá v miestnosti 136?"
"Žiadne zmeny. Mám vás informovať pane?"
"Áno, môžte. Medzitým, Horton, príďte sem a niečo mi vysvetlite. Ako je možné, že ste nevypracoval výsledok nové vírusu. Potrebujem to čo najskôr."
"Ale pane, nie je ľahké vytvoriť vírus, ktorý by sa takto pohral s ľudským telom. Skúšame to na zvieratách, aký vplyv to bude mať na človeka?"
"Uvidíme neskôr, každopádne treba nám ten vírus čo najskôr."
"Kvôli čomu, je ten vírus taký dôležitý. Čo s ním chcete urobiť?"
"Horton, robte svoju prácu a buďte rád že žijete. Nezabúdame na tvoju minulosť, to sa neboj."
"Rozkaz pane."
"Pane v 136 sa niečo deje, je to neuveriteľné."
"Čo je tam?"
"Injekcia 3700Z ktorú sme pichli hadovi a tým ho usmrtili, spôsobila nielen jeho úmrtie. Za 14 hodín sa prebral k životu. A pohryzol svoju rodinu. To je neuveriteľné."
"Seržant, viete čo to znamená?"
"Áno pane, nový vírus je na svete."
"Svet sa čoskoro končí, musíme zvýšiť dávkovanie."
"Prečo? Myslím, že 14 hodín je prijateľný čas. Samozrejme testovali sme to na zvieratách."
"Priveďte nejakého človeka a dajte mu ten vírus."
"A čo Horton? Príliš sa pýtal, chýbať nebude nikomu."
"Viete čo seržant, máte pravdu. Ale teraz bežte domov, spravte si kávu, oddýchnite si. Príďte zajtra. S tou vecou sa až tak nemusíme ponáhľať."
"Ďakujem pane."Druhý deň
"Vitajte seržant Jones."
"Zdravim Horton. Niečo nové?"
"Nič také. Ako sme pokročili?" Vyšlo to?
"Staraj sa o svoju prácu Horton."
"Fajn, len som chcel vedieť niečo viac."
"Nestaraj sa."
"James, do mojej kancelárie."
"Pane, čoskoro môžme začať s testovaním, na tom debilovi. Pije mi krv od kedy prišiel. Tie jeho večne otázky."
"Vydržte, sadnite si."
"Seržant Jones. Ako isto viete, keď sa to všetko začne, musíme to pomaly vypúšťať. Nie všetko naraz. A samozrejme, nesmieme spôsobiť vymretie celej planéty. Čo navrhujete vy?"
"Pustiť to do Hortona a vypustiť ho niekam nech napadne ľudí a premení ich v zombie. Bude pacient nula. Nula je a pacient tiež. Sedelo by to dokonale na neho."
"Haha Jones, ste zábavný. Ale teraz vážne. Hortona obetujeme. O to sa neboj. Ako nakazime iných?"
"Vypustiť to do vody?"
"To nie je zlý nápad. Ale pozmente trocha symptómy aby sme nenakazili každého. Iba časť z nich."
"Viete ako mi to dlho trvalo? Čo ak to zmutuje a bude to horšie?"
"Neboj sa nič, čas máme 7:58. Horton, synak poď sem. Tak teba by zaujímalo, na čo treba ten nový vírus hej?"
"Áno pane."
"Nebojte sa, nevieme ako bude fungovať, zatiaľ. No vieme, kto je pacient nula."
"Pacient nula? Prezradíte mi to?"
"Si to ty drahý Steven"
"Počkať, čo ja?" Ale nie, nemôžete, prosím nie, prosím.
"Tak a je to."
"Čas injekcie 8:00. Jones, začnite upravovať nový vírus. Tak ako som vravel."
"Áno, pane vykonám.
YOU ARE READING
Nájdem ťa, láska!
Romance"Pridaš sa k našej skupine?" "Nie." "Prečo nie, nemôžeš byť v týchto časoch osamote". "Bez nej by som sa cítil sám všade." "A kto je ona?" "Moja láska".