"Jihyo!" Duyduğum ses ile başımı çevirip bedenimi ardıma çevirdim. Karşımdaki grup arasında Daniel'ın olması ile kaşlarımı çattım. Bu üç kişiden oluşan grup yanımıza vardılar. "Nayeon ve Sana bize müsaade eder misiniz?" Nayeon ve Sana başlarını sallayıp yanımızdan uzaklaştılar.
Kaşlarımı çattım. "O hâlde arkadaşlarının da gitmesi gerekmez mi?" Kafa salladı. "Aynen öyle. Hadi beyler." Arkadaşları gülüşerek yanımızdan uzaklaştılar. İç çektim. "Ne oldu?" Ellerini altında forma takımından, pantolonunun ceplerine koydu. "Benim hakkımda ne düşünüyorsun?"
Kaşlarımı çattım. "Neden ki? Ne düşünmem gerekiyor?" Gülümsedi. "Bunu söylediğim için geciktim biraz. Üniversite sınavıma çok az kaldı ve sen hâlâ bir sene daha bu okulda olacaksın." Kafa salladım. "Sınıfta kalmazsam tabii."
Gülümsedi. "Jihyo seni seviyorum." Ani cümlesi ile gözlerimi açarak ona baktım. "Anlamadım?" Güldü. "Seni gerçekten seviyorum Jihyo." Kaşlarımı kaldırdım. "O kadar güzel akranların arasından beni seçtiğini söyleöen gülünç. İnanmamı beklemiyorsun değil mi?"
Omuz silkti. "İnanmanı bekliyorum tabii ki. Seni sevmiyor olsam neden yanına kadar gelip sana yalan söyleyeyim?" Dudaklarımı büktüm. "Üzgünüm ama itirafını düşünmekle uğraşacağımı düşünmüyorum Daniel. Çünkü ben sana karşı ufacık bile bir olumlu his beslemiyorum. İyi dersler." Sınıfıma doğru yürümeye başladım. Merdivenlere gittiğim anda beni karşılayan Sana ve Nayeon ile omuzlarımı düşürdüm. "Beni sevdiğini söyledi." Sana gözlerini büyülttü. "Ne!"
Nayeon acele ile konuştu. "Daniel geliyor!" Nayeon sağıma, Nayeon'un sağına ise Sana geçmişti. Merdivenleri çıkarken sol kulağımdan gelen ses ile yutkundum. "Sen yine de düşün bunu Jihyo."
Ardından yanımdan geçip yan tarafımızda bir üst kata çıkaran merdivenlere çıkıp bana bakarak göz kırptı. Uzaklaştığı anda Sana gülümsedi. "Jihyo çok şanslısın!" Nayeon kafa salladı. "Aynen öyle Jihyo."
Omuz silktim. "Bir iddia üzerine benimle oynuyor bile olabilir. Bir kere kendinden küçük birini sevecek olsa beni değil ikinizden birini severdi. Saçmalık. Gerçekten inandınız mı?"
Nayeon ve Sana aynı anda başını salladıklarında omuzlarımı düşürdüm. "Ben de biraz inanmış olabilirim sanırım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chess ☾ jihyo + daniel ✔
Fanfiction"Bu bir haftanın sonunda, okulda düzenlenen satranç turnuvasında karşına çıkacağım. Eğer yenilirsen seni okul koridorunda öpeceğim Jihyo." 2020 | duestrade© 「 @monoita 」