Çatı katından sarktığını gördüğüm ayaklarla kaşlarımı çatara okulun çatısına baktım. Biraz geriye gidip çatıdaki suratı gördüğümde çatıdaki kişinin Daniel olduğunu gördüm.
Gözlerimi büyüterek okulun merdivenleri birer birer çıkmaya başladım. Çatı katına acilen ulaşmam lazımdı. Bu aralar derslerinde düşüş olduğunu duymuştum ama bu yüzden intihar ediyor olamaz değil mi?
Hayır intihar etmesin!
Çatıya vardığım anda bağırdım. "Dur Daniel. İnithar etme sakın." Başını çevirip bana baktı. Ardından çatının kenarına biraz daha kaydı. "Bana intihar etmemem için bir neden söyle o halde." Yutkundum. "Pekala senden hoşlanıyorum. Sakın intihar etme." Anında kenara çekildiği çatıdan kalkıp yanıma geldi. Deli gibi gülüyordu karşımda. "İntihar edeceğimi kim söyledi Jihyo?"
Kaşlarımı çattım. "Kimse söylemedi! Ama neden biri gidip çatıda otursun, hem de en kenarında?" Ellerini cebine sokup başını yana yatırdı. "Yoksa öleceğim diye çok mu korktun?" Omuz silktim. "Neden korkayım ki? Hadi git atla!"
Kaşlarını çattı. "Ama az önce benden hoşlandığını söyledin." Aklıma gelen ile yutkundum. Az önce kendimi açık etmiştim. Aramızdaki mesafeyi kapattı. "Jihyo burası çatı olduğu için burada kamera yoktur herhalde?"
Söylediği ile kaşlarımı çattım. "Yoktur tabii ki. Daniel aptal mısın?" Gülümsedi. "Güzel." Ardından yaklaşıp dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Gözlerimi büyüterek anın şokunu yaşarken geri çekilip güldü. "O kadar satranç için çalıştım. Ama ödülüm için değdi."
Omzuna vurmaya başladım. "Ne yaptın ya sen! İlk öpücüğümü çaldın benden! Aptal! Senden nefret ediyorum-" Gülerek konuştu. "Benden nefret etmiyorsun Jihyo."
Kaşlarımı kaldırdım. "Seni sevdiğimi duymak için intihar etme dediğimde bozuntuya vermedin değil mi?" Kafa salladı. "Biraz geriden gelsen de güzel bir şeyler hala çalışıyor gibi."
Omzuna vurdum tekrar. "Sen kendine bak bir kere!" Gülümsemeye devam ediyordu. Duramayacağımı anlayarak başımı çevirip ben de gülmeye başladım. Çenemi nazikçe tutum bakışlarını kendisine çevirdi. "Şimdi bir sevgili miyiz?"
Omuz silktim. "Daha teklif bile etmedin." Güldü. "Benimle çıkar mısın Park Jihyo." Omuz silktim. "Düşünmem lazım."
Bu akşam bu kitabı bitirmeye çalışacağım :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chess ☾ jihyo + daniel ✔
Fanfiction"Bu bir haftanın sonunda, okulda düzenlenen satranç turnuvasında karşına çıkacağım. Eğer yenilirsen seni okul koridorunda öpeceğim Jihyo." 2020 | duestrade© 「 @monoita 」