2.BÖLÜM

30 10 8
                                    

41-) Shiba Inu cinsi bir köpek olan Bodhi, Instagram'da modellik yaparak yılda 180,000 dolar kazanıyor.("Ah sevgilim, yüzüne bakmaya kıyamıyorum. Shiba Inu suratlım" "?")

42-) Pablo Escobar, bir seferinde üşüyen kızını ısıtmak için 2 milyon doları yakmıştı.( "Baba ben üşüyorum,  hadi ahmaklar gibi şömine başı para yakalım."😆)

43-) Ekmek, ördeklerde pek çok sağlık sorununa sebep oluyor.( Vermeyelim o zaman!)

44-) Japonya'da, ofisinize gelip sizinle acıklı videolar izledikten sonra gözyaşlarınızı silecek yakışıklı bir adam kiralayabiliyorsunuz.("Evet abi, kaç liraydı? Yok benim için değil ya arkadaş merak etmişte!" Bizde yedik😄)

45-) Tokyo'da, ahtapot, karides, at eti ve inek dili aromalı dondurmalar oldukça yaygın.("Pek de güzelmiş neli acaba?" "Bilmesen daha iyi olur")

46-) Eski Mısır'da bir kedi öldüğünde, yaşadığı evin sakinleri kaşlarını kazıyarak yas tutardı.(Kendimi değersiz hissettim, biz ölsek Allahuekber hadi yatta geber!😂)

47-) Değirmenler, 1818'de İngiliz mahkumları cezalandırmak için icat edildi.(Üzücü..😄😢)

48-) Beatles grubu, 1965 yılında kontratlarına ırk ayrımı yapılan mekanlarda sahne almayacaklarına dair bir madde koydurdu.(Helaaal, yürüyün be!)

49-) Pamuk Prenses ve Yedi Cüceler, Walt Disney'e çok özel bir onur ödülü kazandırdı.Ödül, biri normal boyutta, yedisi ise minyatür olan 8 Oscar heykelciğinden oluşuyor.(Ama prensi unutmuşlar, sanki Pamuk  Prenses aynayı öptü aaa bu güzellikte kimmiş diyip uyandı. Yapmayın ya!Yedirtmem o çocuğu size.😃)

50-) İsveç'te her yıl Torner Nehri'nden alınan büyük buz parçalarıyla india elde edilen ünlü Buz Oteli'nde, yangın alarmı bulundurulması şart koşuldu!(Birde yandığını düşünün, artık ben bilmem!😑😃)

51-) 40 yıllık tarihi olan volkanik Surtsey Adası'nda bir domates bitkisi bulundu. Bitkinin oraya nasıl gelmiş olabileceği araştırılınca, bitkinin geçmişte adaya gelen bilim adamlarından birinin toprağa tuvaletini yapması sonucu ortaya çıktığı anlaşıldı.(Bir dakika, şimdi bilim insanı 40 yıllık tarihi adaya gider yolunu mu boşaltmış? Daha önemlisi kimden izin almış? Orada neler oldu lağğğn😕😀)

52-) Nils Olav, Norveç tarafından komutan  ünvanıyla onurlandırılan tek penguen.(Dikkat! Komutan geliyor,Selam ver. Sağa dön! Bu kadar saygı bana bile gösterilmiyor. Ne yaptın bu kadar, yoksaa Muhteşem Yüzyıl'daki gibi tamam sustum!😂)

53-) Patenti bir yangın sırasında yok olduğu için, kimse yangın söndürme musluğunu kimin icat ettiğini bilmiyor. ( ...)

54-) Eiffel Kulesi'ni tasarlayan Gustave Eiffel, kulenin içine kendisi için gizli bir daire inşa eetti.(Aşkın simgesini  inceliyoruz diyeceğimde , bu karşı daire Nurettin ağabeyin evini gözetlemek gibi birşey!)

55-) Avustralya'da yaşayan bazı örümcek türleri, yılanları yiyebilecek kadar büyük. (Çinli kardeşlerimize sesleniyorum, saldırın böcük!😕)                                                                                                                                                

57-) Severek tükettiğimiz ve epey kalorili olan kaju; aslında kaju meyvesinin sapıdır.("Kajuyu bulun bana Möge Abla", "Evet bir bilgi aldım, kaju eskişehir otoyolunda  bulundu! ")

58-) Hem etinden hem de sütünden faydalandığımız inekler, arkadaşlığa fazlasıyla önem verir ve dostlarından ayrıldıklarında stres yaşarlar.( O yüzden kurban Bayramı 'nda bir pedagog yardımı almanızı tavsiye ederharcarsınız.)

60-) Yani geç saatlere kadar oturup TV izlemek yerine normal saatlerde uyursanız, diğer seçeneğe göre çok daha fazla kalori harcarsınız.(Kızlar spor yapacauk , göbekleri göbek  eriteceuk!)

61-)Alkollüyken kahve içmeyin. Çünkü alkollüyken kahve içmek, sizi ayıltmıyor. Aksine alkolün etkisini arttırıyor.(Zaten bizde hergün alkol almadan duramıyoruzya😕, varımız yoğumuz çay oldi da!)

62-) Çoğu kişi ananasın bir meyve olduğunu düşünse de ananas tarlada yetişir ve meyve değildir.(Adana' da çok ananas olur zaten. Oradaki insanlar ananassız uyuyamaz. Hatta ananaslı kebapta milli yemekleridir.😅😄)

63-) Çilekli süt falan yok, halis mulis su aygırı sütünden bahsediyoruz!(Annelere sesleniyorum,bu yararlı sütten bol bol içirin çocuklarınıza. Daha sonra Allah'ım belamızı verin diyin. Şaka bir yana içirmeyin şu sütü ya!😄)

64-) Everest’te 200’ün üzerinde ceset bulunuyor ve bu cesetler dağcılar tarafından varış noktaları olarak kullanılıyor.(Adamlara bak be! Bari oraya bir yere gömseydiniz.)

65-) Amerika’da yapılan bir araştırmaya göre, tuz doğal antidepresan işlevi görüyor. Ama siz yine de bu araştırmanın, yalnızca fareler üzerinde yapıldığını ve fazla tuzun pek çok rahatsızlığa davetiye çıkardığını unutmayın.(Ama yeter ya bırakın artık şu fareleri! Salın bir .)

66-) Boşuna ormanın kralı dememişler,  ve bir erkek aslanın günde 50 kez çiftleşebildiği gerçeğini paylaşıyoruz.(Bu çocuğun annesi kim?)

67-) Suikast sonucu hayatını kaybeden ABD Başkanı John F. Kennedy 20 dakikada 4 gazete okuyabiliyormuş.(EE yılların profesyonelliği sonuçta.)

68-) Las Vegas’taki kumarhanelerde, müşterilerin oradan çıkamaması için her türlü hinlik düşünülmüş. Mesela; mekanlarda cam ya da saat yok! Ayrıca ayağınıza gelen bedava içkiler ve güzel kızlar yüzünden oradan çıkmak istemiyorsunuz. Sonuçta; zaman kavramını yitiriyor ve siz de diğerleri gibi acı ya da tatlı unutulmaz bir Las Vegas deneyimi yaşıyorsunuz.(Bak sen şu işe, bizim güzel ülkemizin vatandaşlarıda  kıraat hanelerden
çıkmaz.Ama onlarınki para kaybetme tutkusu!)

69-) Tolstoy’un karısının dırdırından kurtulmak için evden kaçtığını ve bir tren istasyonundaki bekçi kulübesinde öldüğünü biliyor muydunuz? Ya da tüm zamanların en çok satan kitabı İki Şehrin Hikayesi’nin yazarı Charles Dickens’in boş zamanlarında kimsesizler morgunu ziyaret ettiğini?(Ama ya şimdi özenecek millet,karı dırdırından kaçmak için ..😅)

70-) Boşuna demiyorlar, içinizden gelmese bile gülümsemeye çalışın diye! Hem gülmek için yalnızca 17 kasınızı kullanırken, surat asmak için tam 43 kasınızı kullanıyorsunuz.(Üşengeç insanlara sesleniyorum, gülün biraz hem o daha kolaymış!😄😄😄😄😄😄😄)

Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın!!

BİLGİ IŞIĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin