71-) Dünyanın en eski sakızı 9.000 yaşındadır.(Allah nice ömürler versin!)
72-) İguanalar su altında 28 dakika kalabilirler.(Bu konuda iddialıyım diyen varsa deneyebilirsiniz, dikkat edin de boğulmayın!😀)
73-) Devekuşlarının gözleri beyinlerinden büyüktür.( Kısaca bilgi deve kuşları aptaldır demek istiyor.)
74-) Mavi diş fırçası kullanan insan sayısı, kırmızı fırça kullananlardan daha fazladır.(Belki de temizliği anımsattığı için ya da market stoklarında kalmadığı içindir de bu ne saçma bir ortalama.)
75-) Çoğu arabanın kornası, fa notasından çalar.( Arabanın içine Bethowen'ın ruhu girmiş olmasın!!.)😟😵
76-) İneklerin çoğu müzik dinlediklerinde daha çok süt verir.(Müslüm Gürses dinlediklerinde de depresyona giriyorlar!😄)
77-) Birçok rujda balık pulları bulunur.(Kızlar, şimdi kararınızı verin!)
78-) Her yıl yaklaşık 1000 kuş pencerelere çarparak ölür.(o yüzden cama bir kuş çarparsa ÇKİM derneğini çağırın= ÇATLAK KUŞLAR İLK YARDIM MERKEZİ=)
79-) 2080 yılına kadar, dünya nüfusunun 15 milyarı bulması bekleniyor.( Vur dedik öldürdün sende.)
80-) Bir arının yarım kilo bal üretebilmek için 2 milyon çiçeğe konması gerekir.(Yediğiniz balın kıymetini bilin, kavonoz diplerinde de bırakmayın!)
81-)Amerika'da 52,6 milyondan fazla köpek yaşıyor.(Neyse demiyeceğim..)
82-)Dünyadaki tavuk sayısı, insan sayısından fazladır.( Bu kitleyi oluşturan tüm anneanne ve babaannelere teşekkür ederiz.😍)
83-) Dünyada yalnızca 13 adet keşif balonu var; ve bunların 9'u Amerika'da.(ikisi Yunanistan'da, bir buçuğu İngiltere 'de, İngiltere ' den kalan yarısıda bizde.)
84-) Yel değirmenleri, daima saatin tersi yönünde dönerler; İrlanda'dakiler hariç.(Onların farkı ne?)
85-) Sıçrayamayan tek hayvan türü, fildir.( Bir sıçrasınlarda Dünya diye bir şey kalıyor mu?)
86-) Florida eyaleti İngiltere'den büyüktür.(Ufak at datavuklarda yesin!)
87-) Yunanistan'ın milli marşı, 158 dörtlükten oluşur. Ülke'de tüm marşı ezbere bilen yoktur.(Eminim ki bizimki de bu kadar uzun olsa tüm millet ezberledi.)
88-) Bilinen en yaşlı Japon balığı, 41 yaşındaydı, adı da Fred'di.
(Yazık ölmüş, sahibi tavada kızartıp yemiş galiba.)
89-) Dünyanın en büyük gözlü hayvanı dev kalamardır.(Aramızda bu tada varan çin yürekli kardeşlerimiz size seslenirim :yemeyin kurban oluyum.)
90-) Karasinekler, fa notasından vızıldarlar.(Son ki uç dört FA faza faaaaaa FA faaa tamam kesin vızıltıyı.)
91-) Antarktika'nın uluslar arası telefon kodu 672'dir.(işimize çooook yarayacak.)
92-) Çekirgeler, arka bacaklarındaki delikler aracılığıyla duyarlar.(muuhtişim bir anatomi)
93-) Ortalama bir kurşun kalem ile 56 km uzunluğunda bir çizgi çizilebilir.(Zaten 57km. kalemin ucu kırılır.😂)
94-) Bir tavuğun kaydedilen en uzun uçuş süresi 13 saniyedir.( Hazerfen Ahmet Çelebi rekoru artık tavuklarda ne demek istersiniz?"bıkg bıkgh gıtgıt gıdaaak" anlıyorum.)
95-) Oxford sözlüğüne göre, en uzun İngilizce kelime bir hastalık ismi olan "pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis" dir.( Bunu telaffuz edenler yorumlara beklerim!)
96-) Ölü yakmak için kullanılan tabutların sapları genelde plastik olur.(Hayıır, o kadar uğraşmayın. Alttan verin mangal ateşini, biraz da harlayın afiyet olsun ay yani başınız sağolsun.)
97-) Yolcu gemisi Queen Elizabeth II, yaktığı her bir galon mazotla yalnızca 15 cm ilerler.( Pek de hızlıymış, uçur beni aya ayaa!)
98-) Elektrikli sandalye, bir dişçi tarafından icat edilmiştir.( Al işte! Bu şizofreni tımarhaneye kapatacaklarına birde icada patent vermişler.😅)
99-) İlk Ford arabaların motorları Dodge markaydı.(...)
100-) Bilim adamları, kelebeklerin yaklaşık 4800 km boyunca uçtuklarına tanık olmuşlardır.(Uç kelebek, uç uçççç)
101-) Dünya, yaklaşık olarak 6,588,000,000,000,000,000,000,000 ton ağırlığındadır.(Ne var ki bunda , pek hafifmiş desem inanmayııın yalan!)
102-) Güney Sudan, yüzde 27 ile dünyanın okur-yazar oranı en düşük ülkesidir. 6-17 yaş arası çocukların yüzde 70'i, okuldan içeri adımını atmamıştır.(Okulunuzun kıymetini bilin, müdürünüzden ve o saçma hırkalı öğretmeninizden nefret etsenizde.😁)
103-) Su samurları el ele tutuşarak uyuyorlar.(Tam bir ideal aile...)
104-) Dünyada yaşayan tüm insanları oluşturan atomlardaki boşluklar çıkarılırsa tüm dünya nüfusu bir elmaya sığabilir.("Elma mı? Canım da çekmedi değil yani! "Biz ne dertteyiz sen ne derttesin .)
105-) Dünyanın en zengin 3 ailesi, en fakir 48 ülkenin toplam servetinden daha fazla servete sahip.(Tabii ki zengin olup kalbi zengin olmayanlar var.)
106-) Pulp Fiction filminde tüm saatler 04.20'yi gösterir.(Neden 21değil de 20.😕😅)
107-) Artık nesli tükenmiş olan 'Yünlü mamut' isimli mamut türünün canlıları Mısır Piramitleri inşa edilirken varlardı.("Mısırlılar türü yok ettiler" evet canım öyledir zaten.😕)
108-) Bir denizanasının %95'i sudan oluşmaktadır.( EE nerde yaşıyorlar sonuçta.)
109-) Charles Osborne isimli bir adamın hıçkırığı 69 yıl sürdü.(Bu adamın ailesi bu sese nasıl katlandı acaba?)
110-) Çok sert hapşırırsanız kaburga kemiklerinizden biri kırılabilir.(Yavaş yavaş!)
Arkadaşlar umarım beğenisiniz. Üstteki soruyu çözüp yorumlarda belirtin!Ben buldum bile😅😂😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLGİ IŞIĞIM
Non-FictionBu kitabın içeriğinde sizlerin belki de hiç bilmediği bilgilere rastlayacaksınız. Sizleri farklı bilgiler bekliyor. Hadi o zaman ne bekliyorsun !!