2.

1.1K 72 0
                                    

○Jimin pov.○

Épp a kertben öntöztem a virágokat, mikor meghallottam bentről egy sikítást. Azonnal berohantam, anyát és apát láttam meg a gép elött ülve. Anyának könnyek ültek a szemében, apa meg csak bámulta a képernyőt.
- Anya, apa mi történt ? Anya miért sikítottál, és miért könnyesek a szemeid ? - Néztem rájuk aggódva.
- Gyere kicsim, üljünk le. Valamit elkell mondanunk. - Szólalt meg végre anya, miközben a kanapéhoz sétáltunk.
- Na szóval, a napokban megláttunk egy hírdetést apuddal. Ami benne állt, az egy a BigHithez való felvétel volt. Méghozzá egy bandához, ami nem más mint a BTS. - Nézett rá anya vigyorogva. De hát...hiszen az a kedvenc bandám.
- Tudod egyik nap mikor próbáltál, felvettük ahogy táncolsz és énekelsz, a saját dalodra.
Elküdtük nekik, és most kaptuk az üzenetet. Te lettél a hetedik tag, kincsem. - Mondta anya meghatódva. Ezt elsem hiszem. A banda kiket már olyan régóta szeretek. Most én is a bandába kerültem. De ez azt jelenti hogy...
- De akkor el kell költöznöm.
- Tudjuk Chim. De majd minden nap hívjuk egymást, és amjd meglátogatunk. - Válaszolt apa.
- De nektek nem gond ez az egész ? - motyogtam alig hallhatóan.
- Hiányozni fogsz, de fogunk találkozni és beszélgetni is. Neked pedig ez az álmod. Jimin, gyönyörű hangod van, és elképesztően táncolsz. Ott a helyed. - Már én is könnyeztem, miközben szorosan anyáékhoz bújtam.
- Megtudod csinálni Jimin, mi hiszünk benned.

~~~~~~~~~~~~~

Itt vagyunk a reptéren, és éppen búcsúzkodunk.
- Vigyázz magadra kincsem, ne essen bajod. Naponta hívni fogunk hogy minden rendben van e. - folytak le anya gyönyörű arcán könnyei.
- Bármikor hívhatsz minket. Mi mindig itt leszünk neked. - Ölelt magához elsőnek apa, majd anya is jól megszorongatott.
- Hiányozni fogsz. - Mondták egyszerre, miközben átkarolták egymást.
- Ti is nekem. - Öleltem meg őket utoljár. A bőröndöket megfogva, fordítottam hátat nekik, majd a kapuból visszafordultam és még egyszer rájuk néztem. Mindketten könnyes szemekkel mosolyogtak rám, és még egyszer integettünk egymásnak. Majd végleg megfordulva, elindultam új életem felé.

Sziasztok. Ez most direkt nem lett olyan hosszú rész. De ennél próbálok hosszabbakat írni.
Remélem tetszett nektek.
További szép napot mindenkinek !

Nem hittük volna / Jikook ff.  BEFEJEZETT✔✔Where stories live. Discover now