14.

1.2K 69 14
                                    

○Taehyung pov.○

Másnap a nap sugarai miatt ébredtem fel, amik az ablakon besütve, vakították el szemeimet.
- Ahh, istenem Jungkook. - Tettem kezem szívemre. A fiú az ágyán ült törökülésben, és engem bámult.
- Kim Taehyung. - Mondta ki nevem kimérten. - Még is hogy képzeled hogy csókot kérsz az ÉN pasimtól ? - Ajaj, most következik be ez a beszélgetés is. Nem vártam ezt, mert kitudja. Lehet megver, erősebb nálam, szóvalegvédeni sem tudnám magam.
- Jajj már, ennyit járt nekem. Hiszen ha jól tudom legalább egy hónapja jártok, és nem mondtad el nekem. Hagytad hogy epekedjek utánna, míg te csókoltad őt, és a közelében lehettél. Szerinted mennyire fer ez velem szemben ? - Vontam fel szemöldökömet. Nyitotta száját, de hang nem jött ki rajta. Ezt megcsinálta még kétszer, aztán már csak bámul.
-Na ugye. - Forgattam meg szemeimet. - Egyébként csókolni való ajkai vannak Jiminnek. Szinte egész nap csókolóznék vele. - Jelentettem ki szórakozottan.
-Taehyung. - Rivallt rám. - Nehogy megpróbáld, mert esküszöm kinyírlak. - Morogta.
-Csak vicceltem. - Emeltem magam elé kezeimet.
- Remélem is.

○Jimin pov.○

Két éve vagyok már a bandában. Jungkookkal azóta is együtt vagyunk, és nagyon boldogak vagyunk. Hoseok és Yoongi összejöttek, mert mint kiderült már régóta szerelmesek egymásba. Nagyon sok koncertünk is volt már. Az A.R.M.Y megszeretett engem is, ami nagyon jól esik. Nagyon boldog vagyok, hogy bekerültem ebbe a csapatba, és anyáéknak is hálas vagyok amiért elküdlték azt a videót a BigHitnek akkoriban. Velük is tartom a kapcsolatot, minden héten beszélek velünk, s már voltam is otthon.
- Min gondolkozol ? - Simított arcomra párom.
- Azon hogy milyen jó hogy bekerültem hozzátok. Hogy anyáék elküldték a jelemtkezésem, és hogy összejöttünk. Nagyon boldog vagyok veletek. Szeretlek.
- Én is nagyon szeretlek téged. - Csókolt meg. Nagyon szeretem őt is, és a csapatot is. Nem hittük volna, hogy valaha is ekkor fordulatot vesz az életem.

Vége

Sziasztok. Igen, vége. Ezt a könyvet amúgy sem terveztem hosszúra. Őszíntén szólva, nem is maradt  ötletem ehhez a könyvhöz. Azért remélem tetszett nektek. Nem sokára érkezik az új könyvem.
További szép napot mindenkinek ❤🧡💚💛💙💜

Nem hittük volna / Jikook ff.  BEFEJEZETT✔✔Onde histórias criam vida. Descubra agora