○Hoseok pov.○
- Hát ez nem igaz. Miért döntenek helyettünk ? Meg se kérdezték hogy mi akarjuk e ezt. - Mérgelődött Jungkook jogosan. Ő a maknae, a legfiatalabb tag. Talán szerintem ő van a legjobban kiakadva.
- Próbáljuk meg elfogadni, nem lehet annyira szörnyű. Nem ismerjük még a 7. tagot, ne itélkezzünk előre. - Namjoon a leader, ő oldja meg általában a legtöbb problémánkat, és ő is okozza a legtöbb problémát. Amihez hozzá ér, az nem marad egyben. Meg mindig nem tudjuk hogy ezt hogy csinálja.
- Namjoonnak igaza van. Lehet egy kedves, aranyos srác lesz. Csodálatos ének hangall és tánc tudással. - Szóltam közbe.
- Na most hogy ezt megbeszéltük, én megyek is aludni. - Slisszolt el Yoongi a szobájába. Na igen, ha teheti akkor alszik. Ő ilyen, így szeretem. Vagyis...így szeretjük.○ Taehyung pov.○
Csenben ültem a kanapé sarkában, és hallgattam a többieket. Félek hogy nem tesz jót majd a csapatnak egy hetedik tag. De reménykedem hogy kedves lesz, és jól kijövünk majd. Arra eszméltem fel hogy Jin a hátamra simít, mire felkaptam a fejem.
- Min gondolkozol ? Már mindenki elment a szobájába. - Nézett rám. Szeretem hogy Jin ennyire gondoskodó. Mindig tudok vele beszélgetni.
- Csak félek hogy a hetedik tag, a banda kárára fog menni. - Hajtottam le fejem.
- Ne aggódj, nem lesz semmi ilyesmi. Mi mindent megoldunk. Most pedig megyek vacsorát készíteni, nehogy éhen maradjatok. Majd szólók ha kész. - Simított fejemre, majd a konyhába ment.A vacsora hamar eljött, és mint mindig most is nagyon finom lett. Jin főztje a legjobb.
A nappaliban leültünk a kanapéra, mert Namjoonnak bejelenteni valója volt.
- Na srácok, az a helyzet hogy Sejin felhívott, és ők sem gondolták hogy már most, de megtalálták a hetedik tagot.
- Már most ? Hiszen csak 5 óra telt el. - Lepődtünk meg.
- Én is ezt kérdeztem Sejintől, hisz fura volt hogy ilyen hamar meglett. De azt mondta hogy a hirdetést, még napokkal ezelött tették fel. - Válaszolt Nam.
- És ki lett a hetedik tag ? - Kérdezett rá Jin.
- A neve Park jimin. 19 éves. Egy videót is küldött Sejin amin énekel és táncol is.
- Szóval még Kooknál is fiatalabb. - Állapítottam meg.
- Igen, na de. Nézzük meg a videót. - mindannyian meglepődtünk. A videón egy alacsony, barna hajú fiú szerepelt.
- Hát...ez...gyönyörű volt. - Tátotta el száját Yoongi.
- Szerintem vele nem lesz gondunk. - Jelentette ki Hoseok.
- A mozdulatai kecsesek, az ének hangja gyönyörű, jól is néz ki. Szerintem itt nem lesz gond. - Folytattam.
- Sejin azt mondta, hogy két nap múlva érkezik. Itt fog lakni. Sajnálom Yoongi, de többé nem egyedül leszel a szobádban. - Nézett rá Namjoon sajnálkozva, miközben próbálta visszafogni nevetését. Na igen, Yoongi egyedül van a szobájába ugyan is, ő semmiképpen nem akart szobatársat. Az egyik szobában három ágy van. Ott vagyok én, Hoseok és Jungkook. Namjoon is Jin egy szobában vannak. Yoongi szobája pedig két személyes, így várható volt hogy vele lesz a 7. Tag.
- Ha nem zavar alvás közben, nekem oké. - Hát ez meglepett. Azt hittem ellenzi majd.
- Na fiúk, mostmár mindenki mehet a dolgára.Sziasztok. Meg is hoztan az első részt.
Csak hogy tisztázzam a történetben lévő korukat.
Jimin 19 éves
Jungkook 20 éves
Taehyung 21 éves
Hoseok 23 éves
Namjoon 23 éves
Yoongi 24 éves
Jin 25 éves
Remélem tetszett ez a rész.
További szép napot mindenkinek !
KAMU SEDANG MEMBACA
Nem hittük volna / Jikook ff. BEFEJEZETT✔✔
Fiksi PenggemarJimin vidéken él, míg egy lehetőség meg nem változtatja az életét és Szöulba utazik hátra hagyva szüleit akiknek az egészet köszönheti. A BTS a leghíresebb banda, hat taggal. Ami hamarosan megváltozik. A fiúk nem fogadják jól a hírt amit a manager k...