12.

965 61 0
                                    

○Jimin pov.○

- Nem fog menni. Nem fog menni. Nem fog menni. - Hajtogattam, miközben össze vissza járkáltam az öltözőben. Itt vagyunk már felöltözve a helyszínen, és tíz perc múlva kezdődik.
- Ülj már le. Még én fogok elszédülni. - Rivallt rám Yoongi. - Menni fog Jimin, sokat gyakoroltál. - Rántott le a kanapéra, és lábaival leszorított, hogy ne tudjak felkelni.
- Srácok. Színpadra. -Szólt az egyik staffos.
- Na, gyerünk fiúk. - Álltunk meg a függön takarásában. Úgy beszéltük meg, hogy a Magic Shoppal kezdünk. És mivel az A.R.M.Y nem tudja hogy van még egy tag, ezért ők elkezdenek énekelni, én meg addig nem megyek fel a színpadra míg én nem jövök. Aztán lesz a beszélgetés ahol bemutatnak, majd az I'm fine.
- Mangseorindaneun geol ara jinshimeul malhaedo gyeolguk da hyungteodeullo doraonikka - Kezdett el énekelni Taehyung. Imádom a hangját.
- Himeul naeran ppeonhan mareun haji aneul geoya nan nae yaegil deullyeojulge deullyeojulge - Folytatta Jungkook.

Mély levegőt vettem, majd a mikrofont szám elé emeltem.
- Geu muneul yeolgo deureogamyeon, i goshi gidaril geoya, mideodo gwaenchana neol wirohaejul magic shop - Énekeltem és felléptem a színpadra. Az A.R.M.Y rögtön elhallgatott mikor meghallották hogy nem a fiúk énekelnek. Yoongin kívűl mindenki döbbenten nézett. Már azt hittem elrontottam valamit, mikor a fanok egyszerre kezdtek sikongatni.
- Ttatteutchan cha han janeul mashimyeo, Jeo eunhasureul ollyeodabomyeo - Mosolyodott el Jungkook, miközben engem figyelt.
- Neon gwaenchaneul geoya oh yeongin magic shop - Folytattam. Mire a dal végére értünk már felszabadultabban énekeltem. Az A.R.M.Y végig énekelte velünk a dalt, hihetetlen érzés volt.
- A.R.M.Y - Ordította el magát Hoseok. - Had mutassam be nektek az új tagunkat. Park Jimint. - Karolta át válammat Namjoon.
- Sziasztok A.R.M.Y, remélem nem okoztam csalódást a hangommal.

- Na, akkor most lehet kérdezni Jiminnel kapcsolatban. - Emelte szájához a mikrofont, mikor már leültünk az asztalokhoz.
- Hány éves vagy ? - Jött az első kérdés.
- 19 - Válaszoltam.
- Milyen poziciót tölt be a csapatba ?
- Maknae és vezető vokál. - A fanmeeting nagyon jól ment, akárcsak az I'm fine is. Nem rontottam el egyetlen lépést sem, de úgy érzem lehetne jobb is.
- Most haza mehettek, de Jiminnek megkell tanulnia a szövegeket, szóval segítsetek neki. - Beültünk a kocsiba, és elindultunk vissza a dormba.
- Gratulálok mindenkinek a mai teljesítményéhez. És Jimin te is csodálatos voltál. - Fordult hátra hozzánk Namjoon. Fáradtan rámosolyogtam, majd éreztem hogy nem sok kell hogy elaludjak. Rádőltem Jungkook vállára, ahol szinte rögtön elnyomott az álom.

○Jungkook pov.○

- Gyönyörű. - Suttogta Taehyung Jimint nézve. Igen, gyönyörű, és az enyém.
- Az. Szerinted hogy haladunk ? - Tudom, nem kéne hazudnom, de nem mondhatom neki azt hogy ,,figyelj már, elvettem tőled azt a fiút akit szeretsz, ugye nem baj ?,,
- Hát, én eddig semmit nem vettem észre rajta. Mindkettőnk közelében, mikor csinálunk valami olyat elpirul, szóval szerintem ez csak azért van mert még nem volt kapcsolata.
- Igazad lehet...úgy megcsókolnám. - Néztem ajkait.
- Én is érezni akarom újra azokat a puha ajkait. - Akkor most tegyünk úgy mintha nem tudnék róla.
- Újra ? - Néztem rá.
- Ohh...ühm...
- Taehyung.
- Jó, na. Egyszer megcsókoltam már, mikor felajánlottam neki hogy segítek, mert ugye még nem csókolózott.
- És miért nem mondtad el ? - Csaptam térdére.
- Vajon ? Szerinted miért nem mondtam el. - Eldünnyögtem egy ,,hagyjált,, majd újra Jiminnek szenteltem figyelmem. Tudom, egyszer elkell mondanunk Taehyungnak is, de lehet inkább meg kéne várni míg ő maga mondja el Jiminnek az érzéseit.

- Jimin, szívem kelj fel. - Simogattam arcát. A többiek már kiszálltak, és csak ketten vagyunk a kocsiban.
- Édesem, megjöttünk. - Adtam neki egy csókot.
- Ühm... - Ne már. Tényleg azt hittem hogy ketten vagyunk. Hogy lehetünk ilyen szerencsétlenek.
- Szia Namjoon. - A hangom magasabb lett mint eddig valaha. Hátra fordultam a leaderhez, aki összefont karokkal nézett minket.
- Szívem ? Édesem ? - Sorolta fel a hallottakat. - Együtt vagytok ? Bár ez hülye kérdés, mert csak úgy nem csókolod meg a csapattársad.
- Ahhj, igen. Együtt vagyunk. - Már Jimin is ébredezni kezdett, és tekintetét az enyémbe fúrta.
- Kookie. - Húzott le magához egy csókra. Végülis ha Namjoon már tudja, akkor miért ne. Egy torok köszörülés miatt elhúzódtunk egymástól. Jimin pedig döbbenten nézett a hátam mögé.
- Nyugi. Az elöbb már látta amint megcsókollak. Már ő is tudja, bocsi. - Vázoltam fel a történteket.
- Na, gyertek. Menjünk be. - Intett Nam. Kiszálltunk a kocsiból, és bementünk. Azért szóltunk Namjoonnak hogy ne mondja el senkinek.

- Taehyung, gyere egy kicsit. - Kiabált fel az emeletre Namjoon. A kanapén ülünk Jiminnel, és csak nézzük a tévét.
- Itt vagyok. Mi az ? - Jött le Tae.
- Fotózásra kell menned a Guccihoz. - Közölte vele Namjoon. Taehyung arca felderült, mert imádja a Guccit így örömmel megy fotózásokra is. Felszaladt az emeletre, majd nem sokkal késöbb, már átöltözve lejött.
- Majd jövök. Sziasztok. - Köszönt el.
- FIÚK. MINDENKI JÖJJÖN A NAPPALIBA. - Ordítottam hírtelen, mire Jimin megugrott, és karon csapott.
- Ezt most miért kellett ? - Kérdezte morcosan.
- Naa, bocsi kicsim. Ne haragudj. - Gyömöszöltem meg az arcát. A többiek, közben már körénk gyűltek.
- Na, mivel már mindenki tudja, ezért Jinnek is elmondjuk. Jiminnel együtt vagyunk. - Emeltem fel összefont kezünket.
- Már tudom. - Forgatta meg szemeit.
- Mi ? Honnan ?
- Egyet tippelhetsz.
- Namjoon. - Rivalltam rá, mire az említett összehúzta magát.
- Jó bocsi. Elszóltam magam. - Emelte maga elé kezeit.
- Na, hogy ezt megbeszéltük én felmegyek és lefürdök. - Állt fel a kanapéról Jimin. Intettem a többieknek hogy még maradjanak, és amint meghallottam a víz csobogását belekezdtem mondandómba.
- Szóval, a helyzet az hogy nem csak én vagyok szerelmes Jiminbe, hanem Taehyung is. Taevel azt beszéltük meg hogy majd Jimin választ, de ugye mi már összejöttünk. Ezt Tae nem tudja, és nem is akarom hogy megtudja. Szóval ne mondjátok el neki, és Jiminnek se, mert ő sem tudja hogy Taehyung szereti.
- Micsoda szerelmi háromszög. - Horkantott fel Jin.
- Akkor ennyi lett volna.

Sziasztok. Ez egy kicsit rövidebb rész lett, mint szokott lenni. De remélem tetszett nektek.
További szép napot mindenkinek ! ❤🧡💚💙💜

Nem hittük volna / Jikook ff.  BEFEJEZETT✔✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang