11.

1K 57 2
                                    

○Jimin pov.○

Vigyorogva léptünk be a dorm ajtaján. Alig bírtunk elszakadni egymás ajkaitól, ezért egy kicsit elhúzódott az idő.
- Megjöttünk. - Kiáltottunk.
- Pont időben. Kész a vacsora. Szólnátok a többieknek ? - Nézett ki a konyhából Jin. Bólintottunk, majd elindultunk az emeletre.
- Jungkook. Ne most. - Próbált eltolni magától szerelmem, mikor derekánál átkarolva magamhoz húztam egy csókra. Lebiggyesztettem ajkaimat, mire kuncogva egy puszit nyomott az arcomra.

Vacsora közben, még mindig vigyorogtunk, ami a többieknek is feltűnt.
- Ühm...srácok, történt valami ? - Kérdezte Namjoon.
- Nem, az ég világon semmi. - Ráztam meg fejemet. Hoseok jelentőségteljesen rám pillantott, én meg csak tovább vigyorogtam.
- Hát jó...holnap fodrászhoz megyünk, befestik a hajunkat. Aztán próbálunk, majd jövünk haza, és ennyi. - Vázolta fel Namjoon.
- Milyen színű hajunk lesz ? - Kérdezte Taehyung.
- Átküldte a manager. - Vette elő telefonját a leader. - Jinnek lila, Yoonginak tejfehér, nekem szőkés barna, Hoseoknak fekete, Taehyungnak barack színű, Jungkooknak is fekete és végül Jiminnek szőke. - Olvasta fel.
- Egész jók. - Bólintott rá Yoongi.
- Na akkor én elmosogatok. - Állt fel az asztaltól Jin, és Hoseok segítségével a konyhába vitte a tányérokat.
Megböktem Jimin lábát, jelezve hogy figyeljen rám. Fejemmel az emelet felé biccentettem, mire bólintott egyet. Felálltam az asztaltól, ahogy Jimin is, és elindultunk a szobája felé. Az én szobámba nem mehettünk, ugyanis a másik kettő biztos ott van, Yoongi hyung pedig a stúdiójában van. Háttal az ajtónak, leültem Jimin ágyára, őt pedig szemből az ölembe húztam. Rögtön átkarolta nyakamat, én pedig az ő derekát. Egy ideig bámultuk a másikat, majd egyszerre hajoltunk a másik ajkaira.

○Jimin pov.○

Lágyan, még is hevesen csókolóztunk. Szememet egy pillanatra kinyitottam, mikor egy halk csattanást hallottam. Jungkook, ebből semmit nem vett észre, és tovább ostromolta ajkaimat. Mikor viszont észre vette hogy nem viszonzom, áttért nyakamra, míg én Yoongi hyunggal néztem farkasszemet.
- J-Jungkook. - Toltam el magamtól.
- Igen Jimine ? - Búgta.
- Y-Yoongi. - Mondtam döbbenten a sokkos fiú felé mutatva.
- M-mi ? - Fordult Jungkook is az ajtó irányába
- Öhm...azt hiszem ezt nem kellett volna megtudnom, igaz ? - Kérdezte amint feleszmélt. Megráztuk a fejünket, és kiszálltam Jungkook öléből.
- De ha már tudom, elmagyarázhatnátok hogy mi is ez. - Ült le az ágyára.
- Ühm, ugye ma elmentünk sétálni. És kiderült hogy Jungkook is érez irántam valamit. Én is bevallottam, majd megcsókolt, és most együtt vagyunk. - Hadartam el a végét.
- Akkor...gratulálok.
- Köszönjük. - Ölelt magához Jungkook.
- Gondolom a többieknek nem akarjátok még elmondani.
- Nem. Nem terveztük. - Ráztam fejet.

- Hoseok aludhatok ma veled ? - Mentem be a szobájukba. Ma ő a soros.
- Mi ? - Kérdezte egyszerre a másik két fiú.
- Persze Mochi, gyere. - Hagyta figyelmen kívűl őket, és megpaskolta a maga melletti helyet.
- Mochi ? - Kérdeztem, miközben bemásztam mellé.
- Igen. Olyan puha, és cuki vagy mint egy Mochi. - Vállat vontam, majd a fiúhoz bújtam, aki átkarolt. Egy ideges fújtatást hallatott a két fiú, de nem foglalkoztam velük, ugyanis már félig aludtam.
~~~~~~~~
A kocsiban ülünk, és a fodrászhoz megyünk éppen. Jungkook és Taehyung között ülök, és mindketten nyugtatni próbálnak, hiszen még sosem volt festve a hajam, és nagyon izgulok emiatt.
- Ne izgulj Jimine, nem tesz jót. - Simított fejemre párom.
- Biztos hogy jól fog állni. - Szólalt meg most Taehyung.
Alig egy óra múlva már az egyik székben ültem, és vártam hogy befessék a hajam.
- Készen állsz ? - Kérdezte a szórakozottan a fodrász, aki egyébként egy harmincas éveiben járó férfi volt.
- Nem. - Ráztam meg fejemet.
- Akkor kezdjük. - Kuncogta el magát, és bekötötte a szememet.
- Hé, ez miért kell ? - Próbáltam leszedni, de kezemre fogott, és elvette onnan.
- Meglepetés lesz. - Nagyon sokat beszélgettünk közben a fodrásszal, és mint kiderült 33 éves és Jooheon a neve. Azt mondta hogy mindig ő fogja csinálni a hajamat.
- Csukd be a szemed, és szólok ha kinyithatod. - Tettem amit mondott.
- Nyithatod. - Utasított, mikor levette a szememről a kendőt. Lassan kinyitottam szemeimet, és teljesen ledöbbentem. Teljesen máshogy nézek ki szőke hajjal, mint feketével, és...jobban is áll, főleg így hogy középen el van választva.
- Azta...
- Na ugye, profi vagyok. - Kuncogta el magát. - Mutasd meg a többieknek. - A fiúk már a próbateremben vannak, mert ők már készen voltak, és én maradtam utoljára. Az ajtó elött vettem egy mély levegőt majd benyitottam.
- Kész vagy Ji...azta. - Fordult felém Jungkook. A többiek is idenéztek és mindenki ledöbbent.
- N-nem t-tetszik ? - Kérdeztem félve.
- De. Dehogy nem, nagyon jól áll. - Jött felém Taehyung, és megölelt. Miután a többiek is megdícsértek, elkezdtük a próbát.
- Nekem ez nem megy. - Feküdtem le a padlóra.
- Jól van, akkor ti menjetek haza, Jungkook és én maradunk, segítünk Jiminnek. - Mondta Hobi a fiúk felé fordulva.
- Akkor mi mentünk. Ne maradjatok sokáig. -Szólt még vissza az ajtóból Jin.
- Gyere Jimine, menni fog. - Húzott fel a földről Hobi. A Magic Shop-ot fogjuk énekelni, és az I'm finet amihez ugye táncolni is kell. Már mind a két dal szövegét megtanultam, még a fiúknak is meglepetés lesz a hangom, ugyanis csak Yoonginak engedtem meg hogy ott legyen az ének próbáimon. Viszont a tánc egy kicsit nehézkesen megy.
- Na, gyerünk. Egy, két, há', négy...

- Ahh, de elfáradtam. - Dőltem el a padlón, Jungkook mellett, aki a fejemet a mellkasára helyezte.
- De legalább sikerült. - Paskolta meg a lábamat Hoseok, és ő is leült mellénk.
- Igen, és köszönöm.
- Ezt nem kell megköszönni Jimine. - Simította ki arcomból hajamat Kookie. Felültem, és egy csókot nyomtam Jungkook ajkaira.
- Öhm...ti...mi ? - Jungkookkal egymásra kaptuk a fejünket, majd Hobira néztünk.
- Elfelejtettem hogy itt vagy. - Nyögtem ki.
- Azt látom. Magyarázatot követelek. - Tette keresztbe karjait.
- Röviden tömören. Szeretjük egymást, és mikor sétálni mentünk összejöttünk. - Valaszolt helyettem Jungkook.
- Ühm...hát sok boldogságot.
- Köszönjük.
- Na, menjünk haza. Éhes vagyok. - Paskolta meg hasát Hoseok.

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Sziasztok

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Sziasztok. Remélem tetszett nektek.
További szép napot mindenkinek.❤🧡💚💙💜

Nem hittük volna / Jikook ff.  BEFEJEZETT✔✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang