-Mekanımda olay çıkartmam ha. Canına susamış olmalısın. Sen benim kim olduğumu bilmiyorsun galiba.
-Kimin adamasın. Konuşacak mısın?
Kafsını hayır anlamında salladı.
-Biraz uğraşacağız o zaman. Kırbaca ne dersin? Döner bıçağı da olabilir. Hmmm başka ne olabilir? Seni açılıkla veya soğuklada sınayabilirim.Batı Aklımda daha yüzlerce fikir var bence hemen Ötmen senin yararına olur.
Hayır anlamında kafasını salladı.
-Bügün baya yorgunum. O yüzden kısa keselim. Kardeşlerin Buse ve Büşra'ya biraz seni tanıtayım mı?
Bir şeyler dedi ama ne dediği anlaşılmıyordu. Ağzındaki Bandı çıkardım.
Batı:Blöf yapıyorsun.
-Gerçekten beni hiç mi hiç tanımamışsın. Patronuna şöyle. Düşmanını daha iyi tanışın. Ben blöf yapmam, dediğimi yaparım.
Telefonumu çıkardım ve Büşra'yı aradım.
Açtı.
-Merhaba Büşra. Buse yanında mı acaba?
Büşra:Siz kimsiniz?
-Sorularıma doğru düzgün cevap ver yoksa abin ölür.
Büşra:Güzel şakaymış.
-Şakamı değil mi WhatsApp'a gir anla telefonu kaptma.
Elime silah alıp batıya doğrultum. Ve fotoğrafını çekip Büşra'ya attım.
-Şaka olmadığına inanmışsındır. Buse'nin yanına git ve hoparlörü aç.
Büşra:Tamam.
Korkmuştu galiba sesi titriyordu.
Büşra:Buse yanımda ve hoparlörü açtım.
Buse :Ne oluyor abla ya.
-Abiniz ne iş yapıyor kızlar?
Buse:Şirkette çalışıyor.
Batı ya baktım.
-Güzel yalanmış.
-Uyuşturucu kullandını biliyor musunuz abinizin.
Buse:Abim yapmaz öyle şey.
Büşra:Evet abim dünyanın en iyi abisi olmasa da öyle bişey yapmaz.
Batıya baktım.
-Sen mı öteceksin ben mi öteyim?
Batı:Tamam söyleyeceğim. Kapat şu telefonu.
-Böyle şakalara kanmayın kızlar. Abinizi .......Hastanesinden alırsınız Yarın . Diyip kapattım.
-Kim?
Batı:Koray Aydın
-Vay vay vay. Bana meydan okuyor demek. Bir ara ilgilenirim.Şimdi daha önemli işlerim var. Mesela ninenin yüzüğü gibi.
Suratı bem beyaz kesilmişti.
-Onu çaldığını öğrenemiyeceğimi mi sanıyordun?Hayal dünyan baya güzelmiş.Uzun ve acılı intikamları severim ben.İlk önce kardeşlerini senden uzaklalştırdım.Çok kolay oldu.hoşlandıkları çoçuklarala arlarını yaptım.Zaten aranızda olmayan abi kardeş ilişkisi zayıfladı. sonrası en kolayıydı.bir ricamla hiç bir yerde iş bulamadın.Uyuşturucu Deponda çıkardığım küçük yangın seni iyiyce batırdı. ama içim hala soğumadı
Batı:Ne yapacaksın bana.
Piskopatça güümsedim.
-sana saatlerce eziyet edebilirim ama elimi kirletmeme deymezsin.Bir kurşunda işini bitirebilirim ama kurşuna yazık olur. Hapisanede tek kişilik karanlık hücren seni bekliyor.Buradan ne kadar ne kadar çabuk gidersen senin yararına olkur.o yüzden sorduğum soruların doğru cevaplarını hemen ver. Yoksa olacaklardan sorumlu değilim .Anladın mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'nın Torunu
AdventureBen Amine GÜMÜŞAY,Dedesinin güçlü torunu,Abisinin değerli kız kardeşi, Çocukların kahramanı, Mafyaların korkulu rüyaları, kabusları.