Amine'nin dilinden
Arabayı gideceğim yerin biraz uzağında bıraktım. İnip yürümeye başladım. Fazladan adım sesleri geliyordu. Biri beni takip ediyordu. Durdum ve arkamı döndüm.
-Benimle bir derdin varsa adam gibi karşıma çık.
****:Pek bir cesurmuşsun.
Adam bana doğru geldi. Tam önümde durdu.
****:Seni öldürmek eğlenceli olucak.
23 Şubat şansız günüm.
-Seni pataklamak güzel olucak.
Sert bir yumruk attım. Kafası yana yattı. Oda bana yumruk atamya çalıştı. Eğilerek kurtuldum. Eğilince bacağından tutup tüm gücümle çektim. Dengesini kaybedip yere düştü. Benim üstüme. Bacak taşına tekmeyi geçirdim. Ve kenara ittim. Tam kalkacaktım ki bacağından tutulmam ve yere yapışmama bir oldu. Karnımdaki acıyla nefesim kesildi.
Derin bir nefes aldım ve çığlık atma hissini bastırdım. Karnımdaki bıçağın çekilmesiyle acı ikiye katlandı.Nefes almak bile acı veriyordu. Acıları görmezden gelirdim..
Adam kalkmış gidiyordu. Belimdeki silahı elime aldım ve tam kafasındân vurdum. Yere yığıldı.Bir an önce eve gitsek iyi olurdu. Kral neredeydi acaba. Sırtımdaki hırkayı çıkarıp karnımdaki bıçak yarasına bastırdım.Kral'ın havlama sesini duydum. Çok sert bir havlamaydı. Bu tehlikeli bişey olduğu anlamına geliyordu. Elimdeki hırkayı yara olan yere bağladım.Gidecegim yere az vardı. Kral yanıma geldi. Hemen gideceğimiz yere burnunu çevirdi. Hızlı bir şekilde yürüyerek oraya girdim.
Burası oramnın içinde bir evdi. Çok güzel ve korunaklıydı. Yeşil olması oranda kamufule olmasına yardım ediyordu. Kendimi bir koltuğa attım. Yarama baktım. Kral ağzında ilk yardım çantasıyla yanıma geldi. Çantayı açtım. Dikiş atmam görecekti. Narkoz bende pek etki etmediği için biraz canım yanacaktı. Kollarımıda sarman gerekiyordu. Yoksa rahat hissedemezdim.
Yaramı temizledim dikiş attım. Şimdi ise elimdeki rakı şişesini kafama dikiyordum. Sızıp bir an önce uyumak istiyordum. O zaman hiç bir şey hissetmezdim
Kılıç'ın Dilinden
Bakmadığım yer kalmamıştı. Şehrin tüm tenha yerlerine, bütün mekanlarına bütün evlerine baktırmıştım ama yoktu. Nerey gitmiş olabilir ki. Çalan telefonu açtım.
-Bir haber var mı? Ali
Ali:Yok abi.
-Aramaya devam.
Düşün bakalım nereye gitmiş olabilir. Her yere baktım. Şehir dışına çıkmış olamaz. Onu üzdüğü için bu günden nefret ediyordum. Benimle dalga geçmesi bana panda diye seslenmeliydi. Mutlu olamlıydı. Üzgün değil. Panda tabi ya.
Pis kokulu bir yerdeyim. Gözlerimi zorlukla açtım. Depodaydım. Bağlıydım. İki adam geldi ve bana. Sorular sormaya başladılar. Cevap vermeyince yumruk attılar. Odadan çıkıp gittiler. Dede lütfen çabuk bul beni. Lütfen.Saatler geçti. Yine o adamlar geldi. Sonra bir kız sesi odada yankılanmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'nın Torunu
AventuraBen Amine GÜMÜŞAY,Dedesinin güçlü torunu,Abisinin değerli kız kardeşi, Çocukların kahramanı, Mafyaların korkulu rüyaları, kabusları.