16.Bölüm

210 9 21
                                    

Amine'nin Dilinden

London Egeden indikten sonra eve geri dönmüştük. Ben gezmeyi fazla sevmem.Yarın eve geri dönücektik. Eve gelince kendimi bir koltuğa attım. Sağıma soluma kumandaya baktım. Kumandayı göremedim. Sonra Panda'nın elindeki kumandayı gördüm. Yanıma oturdu. Kumandaya baktım. Ve hızlı bir hareketle elinden aldım ve Galatasaray ve Fenerbahçe'nin maçının çıkacağı kanlı açtım. Daha başlamasına vardı.

Kılıç: Fenerbahçe kazanacak.

-Galatasaray kazanacak.Var mısın iddasına.

Kılıç:Varım. Ben kazanırsam bir hafta boyunca bütün istediklerimi yapacaksın.

-Ben kazanırsamda Sen benim istediklerimi yapacaksın bir hafta boyunca.

Maç başlamıştı. Biz maçı izliyorduk. Kendi takıma tezahürat, karşı takıma küfürler falan.Bu çok eğlenceliydi.
Galatasarayın bir gol daha yemesiyle somurttum. Skor 3-1 idi ve maç bitmek üzereydi.Kumandayı alıp televizyonu kapattım. Odayı Panda kazandı. Bir hafta boyunca ne isteyecek benden acaba. Kötü şeyler olacağını sanmıyorum. Ben böyle düşünürken önümdeki sehpaya bir tepsi koyuldu. Islak kek ve kola. Çok lezzetli görünüyor.

Kılıç:Bir maç yüzünden üzülmeni isteme. Sen hep mutlu ol.

Dediğinde kocaman gülümsedim.Islak kekimi yemeye başladım.Panda'nin yetmediğini görünce çatalımdaki keki ağzına tıktım.

Bir kaç defa öksürükten sonra bana baktı. Kızgın görünmeye çalışıyordu ama gülümsüyordu. Çok komik duruyordu. Küçük bir lahakaha attım. Bana baktı.

Kılıç:Sen bana gülersin ha. .

Tam beni gıdıklayacaktı ki telefonum çaldı. Arayan dedemdi.

-Alo dede ne yapıyorsun iyi misin?

Dedem:Lafı uzatmıycam evin altına bir bomba yerleştirilmiş hemen evden çıkın.

-Tamam dede.

Telefonu kapattım.

-Krala buraya gel oğlum.

Yanıma gelince başını okşadım.

-Hadi bombayı bul bakalım.

Havladı ve etrafı koklamaya başladı.Bir yere gitmeye başladı bende peşinden gittim.

Kılıç:Buradan çıkmalıyız.

-Kesinlikle.

Kılıç:Ben ciddiyim.

-Bende ciddiyim. Bu evin patlamasını istemiyorum.

Kral kilere girmiş orada havlıyordu. Burası silah dolu bir odaydı. Hemen aramaya başladık.Bombayı bulunca mavi kabloyu kopartıp etkisiz hale getirdim.

-Bak hiç bir şey olmadı.

Kılıç:Bişey olabilirdi. Kendini tehlikeye atmaktan vazgeçmelisin.

-Kendimi tehlikeye atmiyorum. Çünkü ben tehlikenin kendisiyim.

Telefonumu çıkarıp dedemi aradım.

-Bombayı imha ettim. İzlemişsindir.

Dedem:Bomba patlaya bilirdi.

-Kapatmam gerek dede sonra konuşuruz.

Korumalardan birine bombayı verip kimin olduğunu öğrenmesini istedim. Bu gece rahat bir uyku çekemiyeceğim belliydi.

-Ben çıkıyorum.

Kılıç:Nereye gidiyorsun. Dışarı çıkman bile çok tehlikeli.

-Biraz eğlenicem. Kafes Dövüşü yerine falan giderim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 25, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mafya'nın TorunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin