4. Bölüm. Geçmişten gelen ses

91 2 6
                                    

4 yıl önce...


"Hey! Sharlott! Heyy shar!" Scarlett dönüp arkasına baktığında ona doğru yürümekte olan Mate'yi gördü. Bir an olduğu yerde durdu, ve üstündeki aptallığı ve şaşkınlık ifadesini atmaya çalıştı.
"Bana mı seslendin?"
"Evet. Adın Sharlott'du sanırım"
"Scarlett. Adım Scarlett"
"Üzgünüm. İsim hafızam pek iyi değildir."
"Yoo hayır sorun değil en azından çok fazla uzağa gitmemişsin. " kalp atışlarını gizlemek için derin bir nefes almak zorunda kaldı o an.
"Bu akşam bir planın var mı?" Soruyu sorarken, takındığı o muzip gülümseme bütün soruları cevaplatabilirdi ona, o dakika. Sclarlett, o an kalakalmıştı olduğu yerde cevap veremiyordu.
"Hey! sen iyi misin"
"Be.. Ben iyiyim evet bir an aklıma bir şey geldi hepsi o" Beyaz yalanlar söylerken bile kızarıyordu yüzü.
"Peki ben Sorumun cevabını alabilecek miyim? Tek kaşını kaldırıp sormuştu bu sefer.
"Hıı.. Tabi. Bu gün bir planım yok çıkışta eve gidip, ders çalışmak plan sayılmıyorsa eğer."
"Harika! Bu akşam Roll'da devasa bir parti var. Umarım bana eşlik edebileceğinden konusunda haklıyımdır."
"Orası biraz.. Şey değil mi"
"Ney?" Mate'nin suratında ki o gülümseme yerini ciddi bir soruya bırakmıştı.
Roll uyuşturucu tacirlerinin kol gezdiği, hemen hemen bütün gothic kızların anavatanı gibiydi ve alkolün hat safada tutulduğu bir mekandı. Bulunamayan içki türü yoktu neredeyse damıtılmış İskoç viskilerinden tutun el yapımı Rus votkalarına kadar istediğiniz her şeyi bulabilirsiniz. Scarlett'in daha önce sadece ününü duyduğu bu mekan pek ona bir yer değildi. Sanki ona dört gömlek bol gelir diye düşünüyordu ama o an çocukluk yapıp fırsatı kaçırmayacak kadar çok istekliydi.
"Biraz fazla Şehrin dışında değil mi?" konuyu değişltirmeye çalışmak daha iyiydi sanırım
"Arabamla bu sorunu ortadan kaldırabiliriz"
"Peki.. Anlaştık o zaman" birden elini uzatmıştı Mate'ye doğru. Mate şaşırarak
"Anlaştık. Akşam saat 8'de seni kütüphanenin ordaki parktan alırım."
"Peki tamam orda görüşürüz"
"Görüşürüz" Scarlett, kafasında binlerce soruyla uzaklaştı Mate'nin yanından okulun bilinen en seksi ve karizmatik çocuğu birden bire neden konuşmak istemişti onunla? Hakkında duydukları aslında onu reddetmesine yeter de artardı bile ama nedense karşı koyamıyordu ona ne yapsa olmuyordu. Adını bile yeni öğrendiği bir kızla neden bir Gece Külübü'ne gitmek istiyordu ki?


1 hafta sonra..

"Mate lütfen.. nolur yapma!"
"Üstünü çıkar yavaşça.. ve biraz nazik ol" Scarlett üstündeki gömleğin düğmelerini yavaşça açarken, yüzünü çaresizlik ve acizlik kaplamıştı.
"Mate yalvarırım gidelim burdan. Be.. Ben Bakireyim. Korkuyorum.."
"Heyy! sakinleş biraz. Buraya eğlenmeye, geride kalanları unutmaya geldik." Mate, Scarlett'inkulağına sessizce eğilerek.
"Seni istiyorum.. Elimde değil seni çok istiyorum. Sana dokunurken damarlarımda atan şey.. kan değil, Mutluluk ve ben bütün benliğinle bu gece benim olmanı istiyorum.. Sadece sen ben ve anı ölümsüzleştirmek için bize yardımcı olan kameramız. Bunu saklamayacağımı biliyorsun. Sadece Seninle olduğumda ne yaptığımı hatırlamıyorum ve öğrenmeme yardımcı olmanı istiyorum "Mate, kamerayı yatağın köşesinde ki masanın üzerine koymuştu. Apaçık bir şekilde orda gizlenmeden çekim yapıyordu. Scarlett, yaptığının veya yapacak olduğunun ne derece yanlış olduğunu bilmek istemiyordu tek bildiği Mate'nin söyledikleri karşısında ne isterse yapacağıydı. Üzerinde ki bütün utangaçlık ve hüzün yerini boş bir ifadeye bırakmıştı. O an ne hissetmesi gerektiğini bilmiyordu sevinmelimiydi delicesine aşık olduğu adamın vücudunda hayat bulacağını söylemesine yada üzülmelimiydi bekaretininin birazdan o adamın altında ezilerek kaybolacağına ve porno film çeker gibi yayında olmasına.
Üstündeki gömleği çıkarttığında, mate yanına gelerek;
"Bundan sonrasında sana eşlik edebilir miyim" Scarlett, başını öne eğip, kafasını sallarayarak yanıtlatı o soruyu. Mate, elini Scarlett'in kot pantolonu düğmelerinde gezdirip, teker teker açmaya başladı. Eğildi ve yavaşça çıkarmaya başladı.. Scarlett'in külot ve sütyenden başka bir sürü şey vardı. Pürüssüz bir beden, ince hattar, dolgun bir popo ve en önemlisi ve en özel olanı saflığı ve dokunulmamış olmasıydı. Mate, Scarlett'in titrediğini fark ettiğinde olduğu yerden kalkıp karşısında ki sandalyeye oturdu ve iki seçeneğin arasına sıkıştırdı o masumiyetten ibaret olan bakireyi.
"Eğer benim olmak istemiyorsan üstünü giyinip evine gidebilirsin. Sana dur demeyeceğimden veya karşı çıkmayacağımdan emin olabilirsin. Ama bundan sonra hayatında ben olmayacağım. Burdan tek çıkarsın. " ayağa kalkıp üstündeki her şeyden saniyeler içinde kurtularak yatağa uzandı.
"Eğer kalıp her şeyinle benim olmak istiyorsan? o yatakta senden benden başka hiçbir şey olmadan iki bedenle bir ruha sahip olacaksın." Gözüyle kapıyı işaret ederek;
"Ya giyinmeye başla, yada çıkarmaya. Seçim senin."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 18, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KİRLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin