10. BÖLÜM

79 7 0
                                    

28 Ekim 2001

Aman Tanrım bu Georgia'da kim ?

Diye düşünürken arkamdan gelen korna sesiyle irkildim ve yola devam ettim. Betty'nin olabileceği tek bir yer vardı. Yazlık evimiz. Yazlık evimize doğru yol aldım.

Yazlığımız , üç dönümlük bir arazinin ortasındadır , üç katlıdır ve biz yokken bakan bir çiftçisi vardır. :))

Yazlığa geldiğimde maalesef yine hayal kırıklığına uğramıştım. Burada da yoktu. Aklımda başka gidebileceği bir yer yoktu. Belkide Georgia denilen kadın haklıydı. Gerçekten bir daha onu bulamayacak ve aramı düzeltemeyecektim. Madagaskar'a gidene kadar onu bulmam lazımdı.

29 Ekim 2001

Uyandığımda , çok da beceremesem de bir kahvaltı hazırladım. Kahvaltımı yedikten sonra bavulumu toplamaya yatak odasına çıktım. Kaç gün kalacağımı bilmediğim için bütün eşyalarımı bavuluma tıkıştırdım. Çok önemli eşyalarımı ve gizli evraklarımı yanıma alamazdım , Betty'de ortalıkta yoktu o halde bunları gizli yerime saklamalıydım. Toparlayıp bodruma indirdim.

Bavullarıda kapının  önünde bırakarak dışarı çıktım. Arabama binip , Betty'i tekrar aradım. Karşıma telesekreter çıktı

"Aradığınız Numara Kullanılmıyor." herhalde benim yüzümden numarasını değiştirmiş. Ona bugün de ulaşamadım.

YENİ BİR ŞANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin