1. Nová třída

629 36 14
                                    

Marinette Dupain-cheng
Vysokoškolačka na pedagogické fakultě. Učí se v oboru společenských věd, a má velke poznatky i licence. Má 20 let a jako praktikantku ji posílají na půl rok učit na střední školu Francoise Dupointa. Dostala čtvrtou, teda maturitní třídu a jelikož je tohle její druhá velká praxe, tak už nějaké zkušenosti má.

Nastává ráno, osudného dne, kdy má jít do školy, zahájit svou praxi. A tak vstane, obleče se, udělá ranní rutinu a místo snídaně jen usrkuje kafe a čte složky co dostala. Když je čas jít, tak nasedne do své Audinky a jede ke škole a pak si to míří přímo do ředitelny ke svému budoucímu šéfovi. Ten si čte papíry o ní a loudá se v myšlenkách. Marinette zaklepe. ,,Dále" ozve se. Mari vejde dovnitř a zavře. ,,Dobrý den přeji, jsem Marinette Dupain-Cheng praktikanka z Montessoriho fakulty." ,,Dobrý den slečno Dupain-Cheng rád vás poznávám já jsem pan ředitel Damokles." Potřese s ním. ,,Velmi mě těší pane Damoklesi." ,,Mě také...no abych byl upřímný čekal jsem někoho staršího, bez urážky." ,,V pohodě, já vás chápu. Minulý rok na praxi to taky říkali. Takže si nedělejte starosti." ,,Nevím jaký jste to měla ale tato třída potřebuje pevnou ruku jsou celkem hodně divoký." Myslím, že to nebude problém pane. ,,Určitě jste od mé školy dostal složky a jsem kvalifikovaná ve více ohledech jak pracovat s mladistvými." ,,Dobrá....tak vás zavedu..." ,,Samozřejmě..." Ředitel vstane a oba vyrazí. Ona ho následuje. Dojdou ke třídě kde se ozývá hluk. Mari nad tím nenápadně protočí očima. Kdysi byla součástí také třídy...takže má eso v rukávu. ,,Tak můžeme..." ,,Samozřejmě..."

Mari vejde i a ředitelem do třídy, která ztichne. On začne něco mluvit a třída to nějak napůl vnímá a on pak se rozloučí a odchází a všichni koukají na Mari. ,,Takže lidi jak už jste stihli slyšet. Jmenuji se Marinette Dupain-Chengová a jsem vaše nová učitelka..ni spíš jsem praktikantka, jelikož taky pořád studuji, ale budu vás učit na Sociologii, Kulturologii, Evropské právo a na Humánní Geografii." Někdo kývne a někdo se šklebí. ,,Abych to ujasnila. Přišla jsem z Montessoriho pedagogicke fakulty na praxi. Takže teoreticky vzato jsem ve vašem věku. Mohla bych říct že sme si rovni, což taky sme, ale já vás nyní budu doprovázet k maturitě, takže bych vám radila dávat i na hodinách pozor a ne jen si psát na IG nebo Messengeru s přáteli."

,,Aby sme si ujasnili další formality, můžete mi tykat jelikož nejsem zas od vás až tak stará, ale před ostatními učiteli, který jsem někdy budou chodit na kontrolu mě oslovuje slečno Dupain-Chengová. Bude to tak lepší a to vím z vlastní zkušeností." Alya koukne na Nina a ten jen pokrčí rameny.  ,,Mám otázku" přihlásí se Nino. ,,Jo..." ,,Můžu napsat zbytku třídě že už jste dorazila." Mari pokrčí rameny. ,,Klidně." ,,Třeba je sem naženeme a to se každý bál co přijde za babu" rozesměje se.  ,,Jo..mám takový pocit, že všichni očekávali nějakou třiceti nebo čtyřiceti letou ženskou. Ale mě je čerstvých dvacet." ,,Ne spíš jsme se všichni vsadili a taky prohráli" pronese znuděně Alya. Mari se zasměje. ,,A v tom je kouzlo sázek. Ne vždy můžeš vyhrát." ,,Hmm....něco mi říká že s vámi nebude nuda...ale to nejdřív rozsoudí někdo jiný" uchechtne se Nino. ,,Řekneš mi své jméno ?" ,,Přísně tajné" zašklebí se a plácne si s Alyou. ,,V pohodě mám vaši ročenku s fotkama i jménama" ušklíbne se taky. ,,Kurva" zamračí se a celá třída se rozesměje. ,,Život není fér Nino" pohrá si schválně z jeho jménem na jazyku a šklebí se. ,,Hmm...." Mari se jen usměje. ,,Mám otazku taky" ozve se Kim. ,,Jo?" ,,Co všechno o nás víte ?" ,,Dost věci na to abych věděla co s vámi... A možná víc." ,,Končím se školou" řekne Kim. Ona se zasmeje. ,,Uklidni se i my "učitele" máme nějaké limity....Vím toho jen tolik, kolik jste vy dovolili abych věděla." ,,No podle Adriena je v toho ve sborovně o nás tolik že z toho by se dál natočit film." ,,Já upřímně ještě ve sborovně nebyla, ale až tam půjdu, ráda si poslechnu story times." ,,To bych nedělal." ,,Pročpak?" ,,To nikdo neví." ,,Hmm..." ,,Uvidíme jak nám sednete" pronese Nino s ušklebkem. ,,Ale já tu nejsem na to aby jste mě vy posuzovali. Zlatíčka na to jsem tu já." ,,Pokud nám nesednete...tak vás vyštveme jako každého učitele nebo učitelku uchechtne se Rose. O tom silně pochybuju drahá Rose. ,,Nezapomínej, že jsem ve vašem věku a žiju tím čím vy. Vím co zkoušet budete a vím co proti tomu dělat..." ,,Tpč oni snad chtějí aby jsme se nakonec učili" zamumlá Juleka. ,,Hele lidi já tu taky nejsem dobrovolně jo ? Měla jsem teď mít 5 měsíční prazky a místo toho mě nasrali sem na praxi, tak mě nevytočte víc než jsem jo ? Pokud budete smířlivy budu i já !" ,,Tvůj problém" prskne Chloe a dál se věnuje mobilu. Mari protočí panenkama. ,,Jo budete to mít těžké s náma" pronese Alya. ,,No jo...ale zatím jste víc v pohodě, než ta třída před vámi. Jestli jsem prožila je, tak už dám všechno a prosím vás... fakt mi tykejte když nejsou na blízku jiný učitele a žáci." ,,Jaká byla tamto třída?" Zeptá se Alix. ,,Ale to znáte, obyčejní feťáci a alkoholici co si mysleli jak jsou hustí a při tom nevěděli ani vyhlaskovat své jméno. Šikanovali ty obyčejné šprty a chtěli začít šikanovat i mě. Byla jsem nucena pak přitvrdit a oni si dětičky uvědomili, že hoplaaa oni nekrauji světu. A od doby co mi tam skončila praxe mi pořád píšou z té školy, že mě tam po vejšce chtějí mít. Páč kdo by to byl řekl, že naučím "ex" feťaky sociálnímu chování." Pár lidi jen polkne a Nino na ní kouká nevěřícně. ,,My se zatím nudíme ale když přijde boss tak se to tu rozjede" plácne Alya Nina do zad. ,,No tak to jsem opravdu zvědavá." ,,Kdo je zvědavý bude brzo mrtvý" zasměje se Rose. ,,To pochybuju holka." ,,Nepochybujte ale věřte..." ,,Ach to vykání už zas" Zakroutí hlavou. ,,Nejsme zvyklí učitelům tykat a nikdy nevíte kdo stojí za dveřmi." ,,No dobře dobře...." ,,I když to je divny vám nebo ti tykat" koukne na ní Alix. ,,Při mém postavení učitelky to divný a nekompromisní je, ale a nebo víte co nechám to na vás. Kdo chce ať mi vyká a kdo chce mi může tykat." ,,A jak vám můžeme říkat ?" Křikne Juleka. ,,Stačí pouze Marinette a v přítomnosti dalších učitelů slečno Dupain-cheng nebo slečno Marinette." ,,Fajn...platí" rozesměje se. Mari jen kývne. ,,Co teď ?" řekne Alix. ,,Teď pokud ste si nevšimli končí hodina, takže ja mizím podepsat nějaké papíry a vidíme se zítra mládeži." ,,Možná" zamumlá pár lidí. Mari se jen uchechtne veme si věci a za zvonku vychází ze třídy. ,,Mějte se." Někteří kývnou. Ona odchází do ředitelny. Nino se na všechny koukne. Oni jsou v myšlenkách a někteří nevědí co teď..a jsou zmatení. ,,Co teď lidi?" ,,Zajímavá otázka." ,,Jedem home..." ,,Tak jo..." Alya a Nino vstanou, jdou a pomalu se za nima vydá třída.

Tak jak jste si odhlasovali...Nová kniha je na světě a snad se bude líbit 😏

Hezky si sedněte a přeju všem příjemné čtení.....

EvilQueen

Forbidden LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat